Richtprijzen onderdelen RS125 gevraagd

Wittmann

MF'er
20 jan 2005
59
0
Belgie
Kan iemand mij zeggen hoeveel de volgende onderdelen +- kosten (richtprijzen) om de RS125 wat meer power te geven?
- Dell'Ortho Carburator 34mm (ipv de originele 28mm)
- H&N luchtfilter
- Arrow uitlaatsysteem (incl. demper)
Momenteel heb ik een Gianelli. Is het dan wel nodig dat ik deze dan vervang door bvb. een Arrow ?
En volstaat het enkel de carb te veranderen naar een 34 mm type, of moet er ook meteen een andere luchtfilter geplaatst worden, of kan dit event. later nog gebeuren, of is de winst aan snelheid/vermogen door een andere luchtfilter te plaatsen te verwaarlozen t.o.v. de kostprijs?
PS: CDI dip is reeds verwijderd, topsnelheid vooraleer de tweede "ingangsbuis" van het luchtfilterhuis werd vrijgemaakt is 150 km/h
 
Laatst bewerkt:
met een 34mm zal hij wel beter optrekken (zo werden ze vroeger standaard verkocht)

die gianelli gewoon bijhouden.

maar ik zou er niet teveel geld insteken. btw gaat hij lekkerder nu die cdi dip eruit is???
en is hij er zuiniger door?

ik moet zeggen dat het 1:15 verbruik me wat tegenzit. na 150km moet ik hem op reserve zetten. de cdi dip ga ik er nog wel eens uithalen, ik wil eerst er een beetje plezier van hebben voor ik eraan begin te klooien.

btw; ga eens kijken op www.apriliaforum.com
volledige rs125 sectie maar ze praten wel engels.
 
CDI was reeds geknipt toen ik hem aankocht, kan dus niet vgl.
Zal eens posten hoeveel km ik kan doen vooraleer ik hem op reserve moet zetten.
 
met een 34mm zal hij wel beter optrekken (zo werden ze vroeger standaard verkocht)

die gianelli gewoon bijhouden.

maar ik zou er niet teveel geld insteken. btw gaat hij lekkerder nu die cdi dip eruit is???
en is hij er zuiniger door?

ik moet zeggen dat het 1:15 verbruik me wat tegenzit. na 150km moet ik hem op reserve zetten. de cdi dip ga ik er nog wel eens uithalen, ik wil eerst er een beetje plezier van hebben voor ik eraan begin te klooien.

btw; ga eens kijken op www.apriliaforum.com
volledige rs125 sectie maar ze praten wel engels.

Haha als ik niet voor de 150 km bij de pomp staat kan ik een kameraad bellen :9
 
Vreemd ik rij bijna 180 km op 1 tank en als ik dan ga tanken dan tank ik meestal voor 11 liter.

Maar als ik een beetje door hebt gereden dan rij ik misschien net 165 km.
 
hoi, ik heb er nog wel een paar liggen. Ik vraag er 90 euro voor.
Mail maar als je interesse hebt.

ikbensaid@hotmail.com

brakke gaid
 
Heb gezien dat er geen powervalve aanwezig is op de moto. Ga eerst dit aanschaffen, denk dat het interessanter is dit te plaatsen vooraleer de carbu te veranderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan