Rijbewijs en kentekenpapieren gestolen

Barts

Die hard MF'er
28 feb 2003
265
0
Utrecht
Gisteren moest ik even een kopie van mijn rijbewijs maken kom ik er achter dat het mapje waar die inzit niet in mijn jas zat. Je kent het wel, het hele huis, tuin, garage afgezocht en niets gevonden. Ben eergisteren wel even in de kroeg geweest en had de motorjas mee. Ben natuurlijk stom geweest dat ik de papieren niet uit mijn jas heb gehaald. Maar ik gebruik ze nooit dus vergeten eruit te halen. Heb de kroeg gebeld en politie maar niets gevonden. Dus moet wel gejat zijn. Wel een beetje mijn eigen schuld, maar kunnen die honden, kl**thommels, apen nergens vanaf blijven!! Deze grap kost zeker 100 euro. Nieuw rijbewijs 60euro, nieuwe kenteken papieren 30euro, twee pasfoto's 4euro, en duplicaat kentekenplaat 20euro. Wie van jullie heeft er ook een duplicaat kenteken met een 1tje erop?

PS: Vind jij in de buurt van amersfoort een lederen mapje met een rijbewijs en kenteken papieren mail me dan please. Is van Honda CBR600f
 
Tering da's onprettig :( Het geld lijkt mij niet het grootste probleem, maar wel al het gezeur erom heen om alles weer voor elkaar te krijgen...

En inderdaad, kunnen mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven :(
 
Pas maar op dat ze nu ook je motor niet even komen halen. Ze hebben het adres, de papieren van de motor hebben ze ook....ik zou ernaast gaan slapen.
 
Inderdaad ik ga ernaast slapen. Geld is geen probleem nee, maar ben gisteren de hele dag bezig geweest met de papier rompslomp.
 
Inderdaad ik ga ernaast slapen. Geld is geen probleem nee, maar ben gisteren de hele dag bezig geweest met de papier rompslomp.
zolang je je overschrijving papieren er niet in had zitten kunnen ze niets met die papieren.
Alleen weten ze nu wel waar je woont en waar dus die motor staat.

Echt,
Ik zou er een stuk of 4 extra sloten op zetten en zorgen dat ie goed onderdak staat en een bed ernaast zoasl al is gezegd.

Je weet nooit wanneer die klootzakken toeslaan. kan vanacht wezen maar ook volgende maand ofzo.
sterkte met alles
 
Zo ben ik een maand geleden vergeten het ritsje van mijn rugzak dicht te doen. Ik had het gas even open getrokken op de snelweg.
Aangekomen op mijn werk: pinpassen, rijbewijs, paspoort, creditcards, etc. alles weggewaaid.

Paar dagen later wordt me gemeld dat alleen mijn ID-pas van het bedrijf is gevonden... Die zat in mijn portemonnaie...samen met de rest.
Ook boefjes dus.
 
Zo ben ik een maand geleden vergeten het ritsje van mijn rugzak dicht te doen. Ik had het gas even open getrokken op de snelweg.
Aangekomen op mijn werk: pinpassen, rijbewijs, paspoort, creditcards, etc. alles weggewaaid.

Paar dagen later wordt me gemeld dat alleen mijn ID-pas van het bedrijf is gevonden... Die zat in mijn portemonnaie...samen met de rest.
Ook boefjes dus.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat je portomonnaie opengerukt is door de plotselinge windvlaag waar het aan blood werd gesteld toen het je rugzak verliet, en alle inhoud (geld, pasjes, e.d.) willekeurig versprijd over de snelweg is terecht gekomen...
 
Kan. Is niet waarschijnlijk. Maar het pasje zat achter zo'n plastieken raampje. Ik heb het nog eens geprobeerd door met een soortgelijk te gaan gooien. Pasje blijft zitten, ongeacht hoe hard ik gooi.
 
Zo ben ik een maand geleden vergeten het ritsje van mijn rugzak dicht te doen. Ik had het gas even open getrokken op de snelweg.
Aangekomen op mijn werk: pinpassen, rijbewijs, paspoort, creditcards, etc. alles weggewaaid.

Paar dagen later wordt me gemeld dat alleen mijn ID-pas van het bedrijf is gevonden... Die zat in mijn portemonnaie...samen met de rest.
Ook boefjes dus.

Ja sorry hoor, als je ook zo achterlijk bent om dat spul in je rugzak te doen... ik heb dat soort spul altijd "op de man" dus oa in de binnenzakken en borstzakken van me jas.
 
Ja sorry hoor, als je ook zo achterlijk bent om dat spul in je rugzak te doen... ik heb dat soort spul altijd "op de man" dus oa in de binnenzakken en borstzakken van me jas.

Heb ik normaal ook. Ik had ff een andere jas aangehad, en tijdelijk mijn papieren in rugzak gedaan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan