Rijden in Zeeland 4 !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo vandaag een mooie 200km gereden op de KTM, daarna nog een leuke 70km off de road met de Dr800 BIG, de BIG is tevens voorzien van ander rubber, staalomvlochten remleidingen, klepjes gesteld, blokje wat geupdate en behalve het werken voor de baas was het weer een waar genot vandaag, straks lekker sleutelen in de garage en de GSX klaarstomen voor elefantentreffen *O*
 
woensdag ophalen als het weer mee zit, anders later in de week.
full


Ow ik kan niet wachten *O*
 
beetje gare foto's maar toestel heeft een slechte flits -O-
Ik mocht hem onthullen, zijn er ongeveer 20 van in Ned nu, en over een maand komen er weer wat.
En omdat deze de mijne is mocht ik hem onthullen *D
full
 
Is ie nou 2 kleurig of niet :?




mac net z'n laatste medicamenten voor vandaag achterover gewerkt en die hebben nogal bij verschijnselen |( -O-
 
Laatst bewerkt:
vandaag nog ff bij motoport Goes een DIFI broek gescoord voor me meisje. Is die ook weer bijna klaar voor de zomer. Jammer dat ik vandaag niet met de motor in het zeeuwse te vinden was. Aja koekblik moet ook rijden he...
 
Ik ga vanmiddag ff op de motor met het vrouwtje naar goes ff in de stad kijken en ook nog ff bij mp kijken of er nog iets te zien valt........
Morgen wordt het vet lekker weer!!! *O* *O* 8-)
 
mooi ding or johnny, dat je er veel mooie kilometers mee mag maken ;)

nou k dacht dat 't zulk mooi weer werd vandaag B| , maarja tog nog maar ff rondje doen straks.
 
:Y


Net nog effe weze :] (echt net terug)

Meteen m'n nieuwe digitale fototoestel op een "vrijwilliger" gebruikt die wel meewerkt :P
 
Wie gaan er morgen allemaal rijden omstreke Terneuzen?

Vandaag gereden met een rsvmille en gsx-r750 k6,ik kwam een hoop koppel te kort onderin tegen deze jongens ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan