Rijden in Zeeland *** Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alvast succes! Ik ga net half uurtje later weg van huis dus zal je niet zien rijden denk ik :P

edit: dat droog blijven is niet gelukt :+

Een wat late reactie, maar inderdaad, afgelopen zaterdag heb ik het niet droog kunnen houden tijdens mijn eerste motorrijles :P We gingen eveneens naar dat parkeerterrein voorbij Vrouwenpolder, naast het Veerse Meer.. ik merkte heel goed dat de wind in de langsrichting stond van het terrein, de ene keer hadden we hem vol in het gezicht, inclusief motregen.. en de andere kant op hadden we nergens last van..

Maar goed, ik heb ERG genoten die zaterdag :P In het begin even rommelen met de koppeling en schakelen, maar voor ik het wist vloog ik met 70 over het parkeer terrein (vind ik voorlopig hard zat :') ) en gingen we noodstop oefenen en de precisie-stop.. Man wat verslavend, ik wil meeer! :P

Ik moest wel achterop helaas omdat ik natuurlijk nog niet wist hoe of wat.. maar ik mag aanstaande vrijdag al zelf rijden naar het oefenterrein, dus ik ben benieuwd!

Het was super warm, veel gezweet, maar ik heb wel mooi me AVB gehaald! *O* Geen 1 x iets overnieuw moeten doen dus foutloos geslaagd *D ! Nu nog me theorie en AVD (beide al gepland).. Motor kopen en rijden!

*O* *O* *O* :o

En van harte gefeliciteerd natuurlijk! Ik mag 8 juli voor de theorie en 12 juli AVB :)
 
Wordt het dan toch nog motorweer vanavond???


Daar lijkt het wel op! M'n fiets blijft op stal.. het vrouwtje heb ook wat aandacht nodig :D
Die voelde zich beetje gepasseerd...

Morgen weer een dag, bij goed (genoeg) weer ben ik 's avonds zeker buiten te vinden op de fiets.
 
Toch nog maar even een rondje (235 km) wezen rijden, het weer viel vanmiddag echt reuze mee. Aansluitend nog even een paar keer over de op- en afritten van de N57, kwam ik achter een Ducati terecht, dat geluid :9~ :}

@Floris: Gefelciteerd, nu kun je lekker aan je AVD gaan werken en dat is echt veel leuker.

it wasn't me
 
Er volgt waarschijnlijk ooit nog wel wat betere foto's maar bij deze :)

18-07: mijn toekomstige fiets word zo klaar gemaakt voor een testritje
[afbeelding]

24-07: Zojuist aangeschaft, en gelijk door naar Assen (tussenstop in Zoetermeer om te pitten bij mede Assen-gangers)
[afbeelding]

wil je er een van in de OP of moet ik wachten op een betere?
 
Zet er maar in hoor Music. Dat van een betere foto staat in de planning. Maarja dat komt niet zo nou :P
 


lach maar , bloed hond .....

vergeet niet dat jou motor hier staat en
je vrijdag , je motor extra moet controleren
voor je elke x de baan op ga ....

zou vervelend zijn als je remmen in EENS
niet meer werken doordat je typ graage
vingertjes heb ;)
 
Een wat late reactie, maar inderdaad, afgelopen zaterdag heb ik het niet droog kunnen houden tijdens mijn eerste motorrijles :P We gingen eveneens naar dat parkeerterrein voorbij Vrouwenpolder, naast het Veerse Meer.. ik merkte heel goed dat de wind in de langsrichting stond van het terrein, de ene keer hadden we hem vol in het gezicht, inclusief motregen.. en de andere kant op hadden we nergens last van..

Maar goed, ik heb ERG genoten die zaterdag :P In het begin even rommelen met de koppeling en schakelen, maar voor ik het wist vloog ik met 70 over het parkeer terrein (vind ik voorlopig hard zat :') ) en gingen we noodstop oefenen en de precisie-stop.. Man wat verslavend, ik wil meeer! :P

Ik moest wel achterop helaas omdat ik natuurlijk nog niet wist hoe of wat.. maar ik mag aanstaande vrijdag al zelf rijden naar het oefenterrein, dus ik ben benieuwd!En van harte gefeliciteerd natuurlijk! Ik mag 8 juli voor de theorie en 12 juli AVB :)

Dankje! En tsja met regen valt er nog wel te genieten, daar kwam ik laatst ook achter :) Voor me AVB ook naar Goes moeten rijden uiteraard, en dat beviel ook wel goed. Lekker eens wat langer op de weg en stukje snelweg etc..

Morgenochtend me eerste echte pure AVD les, heb er zin in!
 
lach maar , bloed hond .....

vergeet niet dat jou motor hier staat en
je vrijdag , je motor extra moet controleren
voor je elke x de baan op ga ....

zou vervelend zijn als je remmen in EENS
niet meer werken doordat je typ graage
vingertjes heb ;)

zolang ik geen olie hoef bij te vullen vind ik het best _O- _O- _O-
 
de volgende fotolinks are dead:
MandyO
Revelation
Wous the Motormouse
Full Throttle

new pic please!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan