Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

Dat is inderdaad zo'n weg waar je echt op moet letten dat je niet te hard gaat..
Paar weken geleden toen het nog wat rustiger en koeler was, op de zeelandbrug onbewust ook wat te hard gereden.. Let op dat soort stukken toch wel op (trajectcontrole), maar mocht toch ff ruim 160,- aftikken voor 17km/u gecorrigeerd..
 
Iemand van hier net in Goes op die Duc? Rond 19:45 gok ik zo. Wat een apparaat :9~
 
De tunnelrijder? Zie post #2190.
Als ik wist wie dat was, belde ik 'm op om een afspraak te maken om het nog eens te doen. :Y
Zou best kunnen, zwart leren pak. Kwam goed geluid uit. Nog even naast gereden en een duimpje omhoog gegeven.
Reed ook lekker door :y
 
Dames en heren let op als je het eiland Tholen aandoet. Laatste weken wordt er veel gecontroleerd op snelheid. U bent gewaarschuwd, zonde van je centjes.
Opletten dus.
 
Schouwen-Duiveland zijn ook extra controles:


Maar wij houden ons toch allemaal aan de snelheid..? Dus gewoon je ding doen :9
 
Iemand van hier die gisteren op een zwarte MT07/9 wheelies aan het doen was en lekker achter auto’s aan het drukken was tussen Domburg en Westkapelle?

Mooi om te zien hoor…op een afgesloten stuk oid waar niemand last van je heeft. Op deze manier verpest je het niet enkel voor jezelf maar ook voor anderen…
 
Laatst bewerkt:

Bijzondere plek om je motor te parkeren. Hopelijk valt het voor de motorrijder zelf allemaal mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan