Rijden in Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo....en nu een beetje knippen en plakken.....er zullen nog wel een paar van dit soort sessies nodig zijn voordat ik een videobandje kan vullen..maar ja, de zomer is nog lang... *D

Filmpje (meer een teaser) volgt straks...maar jullie liggen toch allemaal al te pitten.. *D
 
Zo dan.....

Even een teaser in elkaar gedraaid...kwaliteit is niet bepaald om Oscars mee te winnen, maar om ff een indrukje te geven. Ik heb een kwalitatief beter versie op cd (is nl 189 mb) voor de liefhebbers.....voor diegenen met meer geduld...definitieve versie verschijnt op vhs.....maar dan zijn we wel een maandje en een sessie of 4 verder.....

Teaser
 
zag er errug leuk uit jongens , maar hoe reden jullie ? zeg er best gaaf uit
 
Ha wat een ruig filmpje is het geworden! 8-) Mooi gedaan! :9
Al kom ik maar een paar keer in beeld. Dat heb je als hekkesluiter. ;)

Het was zeker gaaf. Ik kom absoluut nog eens. Ik zou bijna zin krijgen om weer een ss te nemen hiervan. :9

Maar ik wacht daar toch nog maar een poosje mee.
 
En dan te bedenken dat dit slechts een klein stukje is van een video die als die klaar is nog mooier en beter zal zijn als al de vorige video's.........Denser en Shakey goed filmwerk en een juiste keuze van de camera, ook de positie is goed.
Volgende week maar weer een keer afspreken :P
 
En dan te bedenken dat dit slechts een klein stukje is van een video die als die klaar is nog mooier en beter zal zijn als al de vorige video's.........Denser en Shakey goed filmwerk en een juiste keuze van de camera, ook de positie is goed.
Volgende week maar weer een keer afspreken :P

Zekers.....en dan ook wat "van buiten af" filmwerk......komt iedereen mooi in beeld... *D
 
En dan te bedenken dat dit slechts een klein stukje is van een video die als die klaar is nog mooier en beter zal zijn als al de vorige video's.........Denser en Shakey goed filmwerk en een juiste keuze van de camera, ook de positie is goed.
Volgende week maar weer een keer afspreken :P

Die video moet ik terzijnertijd hebben dan. Dat wordt vast wat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan