Rijden in Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou....

Ben weer thuis, althans bij m`n ouders die mij nu een beetje mogen verzorgen. Motorrijden zit er voorlopig niet in, lichamelijk en materieel gezien. Ik kan alles weer bewegen en loop al genoeg rond om m`n ouders te irriteren. 8-)

Nog bedankt voor alle intresse, eerste hulp, kaarten, leesvoer, beren, en bezoek. Dit heeft mij veel goed gedaan. Tnx dus daarvoor. :}

Het zal wel weer een tijdje duren voordat ik weer actief ben op het MF, computeren kost mij nog redelijk wat moeite.


Plezier nog met de laatste dagen mooi weer,
en geen dingen doen, die ik wel zou doen he! :P
 
Goed te lezen dat je igg weer enigzins op de been bent. Heel veel sterkte en beterschap. Troost is dat het richting herfst en winter gaat, dan mis je het rijden misschien iets minder dan als het nu zomer moest gaan worden! Kop op he Haba
 
Nou....

Ben weer thuis, althans bij m`n ouders die mij nu een beetje mogen verzorgen. Motorrijden zit er voorlopig niet in, lichamelijk en materieel gezien. Ik kan alles weer bewegen en loop al genoeg rond om m`n ouders te irriteren. 8-)

Nog bedankt voor alle intresse, eerste hulp, kaarten, leesvoer, beren, en bezoek. Dit heeft mij veel goed gedaan. Tnx dus daarvoor. :}

Het zal wel weer een tijdje duren voordat ik weer actief ben op het MF, computeren kost mij nog redelijk wat moeite.





Plezier nog met de laatste dagen mooi weer,
en geen dingen doen, die ik wel zou doen he! :P





HABAAAAAAAAAAAA gozer hahaha
 
Tis toch niet hetzelfde zonder een aantal personen actief hier ... :9

Enne Haba je moet je niet zo aanstellen...was er zaterdag bij maarre...je had praatjes voor 4!
 
Ben weer thuis, althans bij m`n ouders die mij nu een beetje mogen verzorgen. Motorrijden zit er voorlopig niet in, lichamelijk en materieel gezien. Ik kan alles weer bewegen en loop al genoeg rond om m`n ouders te irriteren. 8-)

Tijd dat je hem weer terug naar zn appartementje trapt Rob...kan ie weer vissticks gaan bakken.... *D
 
Het zal wel weer een tijdje duren voordat ik weer actief ben op het MF, computeren kost mij nog redelijk wat moeite.

Je gaat toch niet bij een chopperclubje of wel...was Kawa iets te hoog gegrepen...tja das toch meer voor "de echte bikkels" :] })
 
Haba ligt te pitten.....slaapt veel te veel :) en...gaat beslist geen fricandellenkar rijden zegt hij!
Ik doe hem de groeten, maar hij kan nog geen vissticks gaan bakken...hij geniet van onze kookkunst...nou ja..genieten...

groeten aan iedereen!

Rob
 
hey

Ik woon in Gent, en dat is niet zover van zeeland. Heeft iemand voor mij soms een leuke routebeschrijving of wat namen van weggetjes die leuk zijn om te rijden daar? Dan kan ik ook eens gaan kijken als ik nog eens de baan op ga. Heb je daar ook bochtjes die je aan lagere snelheid leuk kan nemen of is het allemaal 180+ eer het leuk wordt?


Joris
 
Iedereen begint een volgens mij aan de winterstop :)
[/quote]

Ja daaaaaaaaaaaaaag is het al winter dan })
 
Wat is er aan de hand hierzo???? Tis maar een dooie boel aan t worden... ;(
Tsja met al dat rijden en de waarde van die pleuro's moet er weer wat verdient worden........ik heb het gewoon druk met werken en bijklussen.
En ik ben een beetje internetmoe af en toe...........na je werk gelijk voor de Pc ploffen en uren kijken naar dat 4-kante beeld raak je snel beu.
Maar winter is het nog lang niet en we blijven gazzzzzzzzz geven :)
 
Nou Sakikawa, als er dan niemand wil spelen kom je maar samen met mij rijden hoor. Mocht het wat frisjes worden dan stap je maar bij mij achterop dan krijg je het vanzelf warm :+

Morgenavond al wat te doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan