Rijders Heerde/Epe e.o

Ik woon en werk tegenwoordig in Apeldoorn.
Zal me even vrijblijvend kort voorstellen.
Ik ben Ruud Groeneveld, afkomstig uit Almere waar ik vanaf 2001 mijn eigen zaak had, maar kreeg een relatie met een Apeldoornse.
Elke dag apeldoorn/Almere vv werd te veel van het goede, dus ook maar in Apeldoorn gaan werken.
Was in 2020 voornemens om weer eens bij een baas te gaan werken en beperkt voor mijzelf, maar voor de baas werken beviel me niet erg goed, dus nu vanaf augustus 2020 volledig zelfstandig.
Motoren is al een ding vanaf mijn vroege jeugd, dus ook aan het racen geslagen, vanaf 1981, tot 1996.
Nu heeft mijn zoon het stokje overgenomen en rijdt nu IDC, waar hij in 2017 als 16/17 jarige knul kampioen werd in de sportcup1000 op een 2007 fireblade.
Wil even weten wat en wie hier allemaal mee rondrijdt.
Zelf rij ik prive heel weinig, helaas geen tijd ervoor, maar goed, mooie weer komt eraan dus we kunnen weer.
gegroet
Ruud
 
Ik woon en werk tegenwoordig in Apeldoorn.
Zal me even vrijblijvend kort voorstellen.
Ik ben Ruud Groeneveld, afkomstig uit Almere waar ik vanaf 2001 mijn eigen zaak had, maar kreeg een relatie met een Apeldoornse.
Elke dag apeldoorn/Almere vv werd te veel van het goede, dus ook maar in Apeldoorn gaan werken.
Was in 2020 voornemens om weer eens bij een baas te gaan werken en beperkt voor mijzelf, maar voor de baas werken beviel me niet erg goed, dus nu vanaf augustus 2020 volledig zelfstandig.
Motoren is al een ding vanaf mijn vroege jeugd, dus ook aan het racen geslagen, vanaf 1981, tot 1996.
Nu heeft mijn zoon het stokje overgenomen en rijdt nu IDC, waar hij in 2017 als 16/17 jarige knul kampioen werd in de sportcup1000 op een 2007 fireblade.
Wil even weten wat en wie hier allemaal mee rondrijdt.
Zelf rij ik prive heel weinig, helaas geen tijd ervoor, maar goed, mooie weer komt eraan dus we kunnen weer.
gegroet
Ruud
Uit de buurt van Apeldoorn
20200709_200622.jpg
 
Ik woon en werk tegenwoordig in Apeldoorn.
..etc etc
gegroet
Ruud
Hoi Ruud, jij bent wel een bekende voor mij uit andere topics.

Ik kan mij nog herinneren dat je mij e.e.a. hebt bijgeleerd over olie in de technische topics.
Leuk een echte motorexpert in deze groep!! Het gemiddelde technische kennis gaat hier gelijk met 36512% omhoog _O- _O-

Het voordeel is dat je in een van de mooiste omgevingen in nl bent gaan wonen. Zoals een ritje over de postbank, of de weg tussen Emst en vierhouten waan je je een beetje in het buitenland.

Nadeel is dat iedereen druk is tegenwoordig (of we hebben veeeeeel teveel hobbies voor de tijd die je beschikbaar kunt maken zoals ik).
 
Hij zal wel een pk of 40 meer hebben?

Toen ik de TRX net had (ergens in1999), heb ik ook wel eens gedacht of ik niet beter iets verder had moeten sparen voor de TL.
Je had toen ook nog de Honda VTR1000, vond ik ook mooi daar die luste wel een slok en had maar een 15 liter tank oid.
 
Hij zal wel een pk of 40 meer hebben?

Toen ik de TRX net had (ergens in1999), heb ik ook wel eens gedacht of ik niet beter iets verder had moeten sparen voor de TL.
Je had toen ook nog de Honda VTR1000, vond ik ook mooi daar die luste wel een slok en had maar een 15 liter tank oid.
Tls is nog best betaalbaar, een Tlr is bijna onbetaalbaar. Mits een goede, er zit nl veel kaf tussen het koren. Rijdt wel super met die bak koppel. We rijden hier met alle 2. M n neef heeft een Tlr en een Tlr voor op het circuit.:9~
 
Ik rij geen supersport meer, maar al een behoorlijke poos allroads. In plaats van de Oranjeweg pak ik liever de Steenderbultweg. Hobbelt nog veel meer trouwens. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan