Ringtime! Het 'Nordschleife' afspreek topic :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
lijkt me wel lachen om een keer te gaan. met alle rookies dan he.

vorig jaar ben ik met mijn mille geweest en daar was ik heen met een Titanium RVS aprilia pijp en het leek net alsof er geen demping meer in zat. mocht er gewoon op!? had dit niet verwacht maar ja nooit geschoten is altijd mis dit keer was het dus raak
 
lijkt me wel lachen om een keer te gaan. met alle rookies dan he.

vorig jaar ben ik met mijn mille geweest en daar was ik heen met een Titanium RVS aprilia pijp en het leek net alsof er geen demping meer in zat. mocht er gewoon op!? had dit niet verwacht maar ja nooit geschoten is altijd mis dit keer was het dus raak

Maar wie kan er zo'n geluidje nou weerstaan?? :} :P
 
dus zonder demping (althans met een open systeem) is het mogelijk om rond te blazen op de baan....zou graag wat mee info willen hebben hierover van mensen die hier al tig keer op de nordschleiffe zelf geweest zijn.
 
Pas op met je uitlaten! Afgelopen jaar is er afentoe streng op gecontroleerd. Als je geluk had kon je door.

Dit jaar wordt het wederom strenger. Er zal meer op gecontroleerd worden en er zullen ook metingen langs de baan worden gehouden. Wij hebben iig opdracht gekregen er strek op te letten. Risico is voor jezelf. Je loopt de kans dat je niet meer mag rijden. In de Eiffel zelf zou ik ook maar oppassen...ze worden steeds strenger! Er wordt nu bijna elk weekend wel een controle gehouden rondom de Ring.
 
Pas op met je uitlaten! Afgelopen jaar is er afentoe streng op gecontroleerd. Als je geluk had kon je door.

Dit jaar wordt het wederom strenger. Er zal meer op gecontroleerd worden en er zullen ook metingen langs de baan worden gehouden. Wij hebben iig opdracht gekregen er strek op te letten. Risico is voor jezelf. Je loopt de kans dat je niet meer mag rijden. In de Eiffel zelf zou ik ook maar oppassen...ze worden steeds strenger! Er wordt nu bijna elk weekend wel een controle gehouden rondom de Ring.

hey fab. aan je teller te zien heb je het vorig jaar rustiger aan gedaan.
Begin je misschien oud te worden :+
 
Bedenk me net dat ik al sinds 4 augustus 2004 met reparatieschuim in mijn 8rband rond rijd.
Denk dak die band minimaal 3 weken voor die datum maar eens ga vervangen.
200+ Km/H met schuim is niet prettig.

Denk dat ik van iedereen hun "gratitude" krijg door deze actie van mij met "Great magnitude"

Straks sturen ze me nog naar Detroit!!!
 
Bedenk me net dat ik al sinds 4 augustus 2004 met reparatieschuim in mijn 8rband rond rijd.
Denk dak die band minimaal 3 weken voor die datum maar eens ga vervangen.
200+ Km/H met schuim is niet prettig.

Denk dat ik van iedereen hun "gratitude" krijg door deze actie van mij met "Great magnitude"

Straks sturen ze me nog naar Detroit!!!
;) ..je bent weer lekker op dreef he! :+ En tegen die tijd zijn er wel een paar MPP's of SC's te 'regelen' })
 

OMG! Dit zijn nou de mensen die we er niet graag hebben.....deze hebben een death-wish |( Levensgevaarlijke rijstijl....kennen de baan niet, willen toch voor de video stoer doen, gaat een paar keer bijna fout, rijden bijna opelkaar in omdat ze schrikken en op de rem gaan staan....mijn god |(

En dan nog denken dat ze snel zijn en de baan kennen, das bijna het ergste :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan