Ringtime! Het 'Nordschleife' afspreek topic :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik ben ook van plan om dit jaar een rondje te rijden op nordschleife met men 25 kw zxr 400. Hoe werkt het trouwens et kaartjes enz. Met een slagboom ofzo?
 
nou ja ik kijk wel of ik erop mag dit jaar ofniet, het is zowiezo altijd genieten bij de ring. ga dus echt niet mijn 2in2 systeem eraf slopen. beetje veel werk zal maar zeggen.

trouwens 11 april is wel een beetje een kut datum , de kans op slecht weer en koude temperaturen zijn dan wel hoog?! kan je beter niet iets in mei ofzo regelen??
 
Hoi,

Ik ben ook van plan om dit jaar een rondje te rijden op nordschleife met men 25 kw zxr 400. Hoe werkt het trouwens et kaartjes enz. Met een slagboom ofzo?


Kaartjes kan je daar uit een automaat halen.

zie kaart hieronder

full
 
Owjah, dus hetzelfde als een parkeergarage.
Als je de poortjes door bent kun je gelijk op de baan of wijst zich dit vanzelf?
 
Owjah, dus hetzelfde als een parkeergarage.
Als je de poortjes door bent kun je gelijk op de baan of wijst zich dit vanzelf?

De poortjes zijn the point of no return 8-) , je zit dan direct op de mooiste eenrichtingsweg ter wereld *D
 
OMG! Dit zijn nou de mensen die we er niet graag hebben.....deze hebben een death-wish |( Levensgevaarlijke rijstijl....kennen de baan niet, willen toch voor de video stoer doen, gaat een paar keer bijna fout, rijden bijna opelkaar in omdat ze schrikken en op de rem gaan staan....mijn god |(

En dan nog denken dat ze snel zijn en de baan kennen, das bijna het ergste :X

Vooral in deel 2 worden de heren een beetje overmoedig!! en 't lijkt zelfs of ze graag hun wielen willen delen!! :o
 
Quote:
Op donderdag 10 februari 2005 16:43 schreef Jaymn het volgende:http://www.deltagfx.com/video/Baren-Bjorn(Borna)_R1_Nurburgring_1av2.wmv

http://www.deltagfx.com/video/Baren-Bjorn(Borna)_R1_Nurburgring_2av2.wmv



Op zaterdag 12 februari 2005 20:44 schreef Fabian het volgende:OMG! Dit zijn nou de mensen die we er niet graag hebben.....deze hebben een death-wish |( Levensgevaarlijke rijstijl....kennen de baan niet, willen toch voor de video stoer doen, gaat een paar keer bijna fout, rijden bijna opelkaar in omdat ze schrikken en op de rem gaan staan....mijn god |(

En dan nog denken dat ze snel zijn en de baan kennen, das bijna het ergste :X

Ze rijden als angsthazen! :X
Wel lache dat ze worden ingehaald door een Ford Ka haha!!! :} :} :}

Alleen dan wel domme.. hier en daar een lijp trucje (wheely), veeel te korte afstand onderling en stom (elkaar) inhalen...

Goed bezig, die jongens! ;)
 
Vooral in deel 2 worden de heren een beetje overmoedig!! en 't lijkt zelfs of ze graag hun wielen willen delen!! :o
Ja, ach zo moeilijk kan die Ring toch niet zijn?
Geen tegemoet komend verkeer en alleen maar keihard vooruit rijden.
In de Eifel en Rothaargebirge zit je nog eens met tegenliggers.

Die Ring moet je natuurlijk niet moeilijker maken dan dat ie werkelijk is.

De meeste mensen komen er toch net als in het verkeer weer rijdend vanaf?
 
Ja, ach zo moeilijk kan die Ring toch niet zijn?
Geen tegemoet komend verkeer en alleen maar keihard vooruit rijden.
In de Eifel en Rothaargebirge zit je nog eens met tegenliggers.

Die Ring moet je natuurlijk niet moeilijker maken dan dat ie werkelijk is.

De meeste mensen komen er toch net als in het verkeer weer rijdend vanaf?
zo te horen ben je er nog nooit geweest ;)
 
Ja, ach zo moeilijk kan die Ring toch niet zijn?
Geen tegemoet komend verkeer en alleen maar keihard vooruit rijden.
In de Eifel en Rothaargebirge zit je nog eens met tegenliggers.
Die Ring moet je natuurlijk niet moeilijker maken dan dat ie werkelijk is.
De meeste mensen komen er toch net als in het verkeer weer rijdend vanaf?

ergens ben ik het wel met je eens; als je een beetje op jezelf let en niet gelijk denkt dat je rossi bent is er echt niets engs aan. beetje in de spiegels kijken en no problems. we moeten het niet gaan zitten hypen.

maarrrrr, het vervelende (+)) is dat de meeste mensen die rijden op de ring hun gaspedaal goed weten te vinden. met of zonder ervaring, dat maakt niet uit. en daar zit nou het gevaar. niet iedereen weet zichzelf goed in de hand te houden.

de eerste keren dat je op de ring gaat rijden zul je ook merken dat je meer gefixeerd bent op de weg dan op de mede-weggebruikers. en omdat de meesten hier nu eenmaal last van hebben ontstaan gevaarlijke situaties. je gaat vaak (onbewust?) harder dan je wilt/kunt en je hebt ook nog eens geen oog voor de omstandigheden. een mooi voorbeeld hiervan is Adenauer Forst.
 
OMG! Dit zijn nou de mensen die we er niet graag hebben.....deze hebben een death-wish |( Levensgevaarlijke rijstijl....kennen de baan niet, willen toch voor de video stoer doen, gaat een paar keer bijna fout, rijden bijna opelkaar in omdat ze schrikken en op de rem gaan staan....mijn god |(

En dan nog denken dat ze snel zijn en de baan kennen, das bijna het ergste :X
:^ ..ben toch wel blij dat jij 't zegt anders heb ik gelijk weer een 'discussie'..zit nog regelmatig filmpjes te kijken van PaulR1 en Jorund,die 2 kennen de baan en dat zie je! :}
Nee, zulke gasten moeten we er niet bij hebben..
 
Ja, ach zo moeilijk kan die Ring toch niet zijn?
Geen tegemoet komend verkeer en alleen maar keihard vooruit rijden.
In de Eifel en Rothaargebirge zit je nog eens met tegenliggers.

Die Ring moet je natuurlijk niet moeilijker maken dan dat ie werkelijk is.

De meeste mensen komen er toch net als in het verkeer weer rijdend vanaf?
..but what we need is..total consentwation! :P
ergens ben ik het wel met je eens; als je een beetje op jezelf let en niet gelijk denkt dat je rossi bent is er echt niets engs aan. beetje in de spiegels kijken en no problems. we moeten het niet gaan zitten hypen.

maarrrrr, het vervelende (+)) is dat de meeste mensen die rijden op de ring hun gaspedaal goed weten te vinden. met of zonder ervaring, dat maakt niet uit. en daar zit nou het gevaar. niet iedereen weet zichzelf goed in de hand te houden.

de eerste keren dat je op de ring gaat rijden zul je ook merken dat je meer gefixeerd bent op de weg dan op de mede-weggebruikers. en omdat de meesten hier nu eenmaal last van hebben ontstaan gevaarlijke situaties. je gaat vaak (onbewust?) harder dan je wilt/kunt en je hebt ook nog eens geen oog voor de omstandigheden. een mooi voorbeeld hiervan is Adenauer Forst.
:^
 
Ok, zoals het er nu uit ziet ga ik dit jaar toch nog eens proberen of ik onder de 10 minuten :X kan komen. Ik kan een R1 lenen, nu nog op zoek naar een leen-pak. Iemand een idee???
 
hij bedoelt natuurlijk inclusief kopje koffie op breidscheid ... begrijp je toch wel met zulke uitspraken ... :+

wanneer gaan jullie weer kijken Frans ?

Zodra 'ie open is ben ik er... :)
Alleen niet met de brommer, daar is 't voorlopig nog veel te koud voor... :X

Heb je al wat anders of rijd je komend seizoen nog met de Gixxer :?
 
Grapjas....

Of ik Bart voorblijf???

O ja, en ik zoek nog een rugprotector...

Tuurlijk, de eerste rondjes zal het echt wel weer ff wennen zijn, maar ik denk dat na een paar rondjes het gevoel snel weer terug gaat komen. :)

Ik geloof iig niet dat je 't verleerd bent... })
 
Ik heb de datum ook in m,n agenda gezet.
eff met de werkgever een dagje ruilen
Ik mot er ook maar is aan geloven.
zal eerdaags is m,n uitlaat laten meten
aangezien ik ook niet met een legaale demper rond rij
Maar ben er niet zo bang voor de remus viper heeft een heel
beschaafd geluid onder de vfr.
verder denk ik dat je gewoon voor je zelf moet rijden
Rij zo als jezelf kan en durft. En gaat niet achter iemand aan waarvan je denk dat je hem of haar niet kan bijhouden want dat is vragen om narigheid.

 
Laatst bewerkt:
Ik heb de datum ook in m,n agenda gezet.
eff met de werkgever een dagje ruilen
Ik mot er ook maar is aan geloven.
zal eerdaags is m,n uitlaat laten meten
aangezien ik ook niet met een legaale demper rond rij
Maar ben er niet zo bang voor de remus viper heeft een heel
beschaafd geluid onder de vfr.
verder denk ik dat je gewoon voor je zelf moet rijden
Rij zo als jezelf kan en durft. En gaat niet achter iemand aan waarvan je denk dat je hem of haar niet kan bijhouden want dat is vragen om narigheid.


Daar heb je helemaal gelijk in, en dat hebben er genoeg bewezen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan