RIP: 1 Suzuki GSXR-600 :'(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vermoed dat ik nog een tijdje mag gaan horen hoe dom ik wel ben geweest met dat stomme rode knopje zeker? ;(
Noujah, ik had er na de crash aangedacht om dat fatsoenlijk te zetten (effe op gedrukt vooraleer op te rapen) en dus heb'k daar thuis niemeer naar gekeken.. zal'k met dat ding vastbinden wel weer verzet hebben.

Heeft iemand van jullie trouwens ervaring met motoren op trailers? Ik had gelezen dat je die NIET in z'n vering mocht duwen maar een punt onder ze vering moest vastsjorren..
Heb'k dus wel niet gedaan, was veeeel te laag naar mijn zin.. dus, volledig in ze veren, stvig vast, achteraan nog snel aan de stepjes vastgemaakt en zo 70km autostrade mee naar huis gecrossed, ging perfect. Alleen zo'n kuthobbelweg naar de dealer moest wel tegen 30 tot 50km/uur MAX.. toen ging ie met trailer en al wippen.. leek me niet zo gezellig voor me suusje ;(
 
Op m`n werk hadden ze dat een paar jaar geleden ook gedaan...ff voor de gein de dodemansknop om gezet...
was nog in me avonddienst ook...was om 24.00 klaar en pas om 01.00 kreeg ik een telefoontje dat ze wat hadden uitgehaald. :icon_frown: anders had ik het ook niet gevonden...me was toen newbie :icon_biggrin:

Nu gebruik ik hem vrij vaak....als ik m`n contact uitzet...gaat het alarm aan na 40sec.....met bewegings sensor (hoor je me al loeien als ik met motor uit voor een brug zit te wachten?)
dus als ik m`n dodemansknop gebruik om motor aftezetten, gaat m`n alarm ook niet meer ongemerkt aan.

Misschien een tip voor alle Spyball bezitters?!?!


 
Ik gebruik mijn standaard als motor-afzet-knop... Kheb ook zo'n fijn alarm, tis alleen geen Spyball, maar een Datatool alarm.
 

ff over het vastzetten van een motor op een aanhanger. Ik zet het kreng altijd strak in de veren. Zo voorkom je dat ze gaat dansen op de kar.
Nee, geen gedonder in de aanhanger hoor! Het liefst ga ik er dan nog opzitten ook. :icon_lol:

 
Ohja... **gniffel**gniffel** ik zal proberen je niet te pesten met dat rode knopje hahahahahahahhahahha :icon_lol:


 
ff over het vastzetten van een motor op een aanhanger. Ik zet het kreng altijd strak in de veren. Zo voorkom je dat ze gaat dansen op de kar.
Nee, geen gedonder in de aanhanger hoor! Het liefst ga ik er dan nog opzitten ook. :icon_lol:

als je 'm in de veren trekt gaat ie net dansen bij't minste hobbeltje dat je tegenkomt.. denk aan rijden met je motor zonder vering.. dat maakt je motor dan mee.
Maar me soes kon'k niet echt vastmaken zonder hem in ze veren te trekken dus noujah..
 

Bij ons in Rotterdam hebben de aanhangers vering hoor :icon_lol:
Ik snoer de fiest ook met ong. 6 spanbanden vast. Nee, ik neem 0 risico!

 
Bij ons in Rotterdam hebben de aanhangers vering hoor :icon_lol:
Ik snoer de fiest ook met ong. 6 spanbanden vast. Nee, ik neem 0 risico!

als jouw aanhangwagen voor je motor vering hebt dan ben jij serieus overkill gegaan met die aanhangwagen.
1: hij moet gekeurd worden
2: hij is nutteloos duur geworden
3: 'k geloof dat ie ingeschreven moet zijn

4: dit alles is voor België althans zo DENK ik
 
achjah, ik huur hem voor 12,39 EUR voor een gans weekend. Kan'k ook niet gekl**t voor zijn. Al moet'k wel een keer een extra plaat (kenteken) gaan halen voor aan dat ding dan (niet ingeschreven= kenteken van trekkend voertuig eraan)
 
Poohbeer begrijp ik dat je nu bij lage zon toch maar een zonnebril gaat dragen....

Of nog beter even een schermpje voor op je helm kopen dan zie je toch wel beter dat iemand voor je remt.

Heb je je motor al terug?
Zo ja, wat was nou het probleem? Na alle hypothesen hier ben ik wel ff benieuwd...

suc6...
 
owjah, hehe, vegeet'k nog te zeggen wat't was..
starten hij (de herstelman) :) heeft de carbs ofzo leeggemaakt of weet ik veel en toen startte ie meteen.
Noujah, ken geen jota van techniek, weet niet eens wat zo'n carberateur is maar zoiets ongeveers zei ie tegen me.. you figure it out.

Dan is dat alu plaatje waarmee je de poot aan de fiets vastmaakt vervangen.. verder geen nieuw materiaal gebruikt ofzo.

Totale kostprijs: 3575 BEF (88,62 EUR)

Is nu nog wel een mankement dat moet hersteld worden. Ik had gezegd enkel die poot en motor weer fatsoenlijk, maar blijkt dat nu 2 pennen waar de kop van de kuip mee vasthangt aan de lichten (of net boven de lichten) kapot zijn. Nu hing ze nog wel vast met nog 2 pennen ergens onderaan, maar bij hobbelweg (en die heb je hier wel een paar) gaat gans die kop (met spiegels enzo dus) wiebelen. Ik schijt natuurlijk blauwe stront dat die onderste pennen ook wel eens gaan afbreken door dat heen en weer geschud dus noujah, dat moet nog gerepareerd worden.

Als je de kap losmiek kon je dat dmv 2 lange parkervijzen (schroeven) wel weer vastmaken.. Noujah, IK ga dus ECHT die kap niet losmaken ('k zou ze er niet weer opkrijgen) dus de fiets zal nog een keertje terugmoeten zodat hij dat hopelijk tegen niet schandalige prijs kan vastprullen. Maar da's dus nog niet voor nu meteen (eerst JW's toertje)

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-05-31 11:25 ]
 

Hee Phooooe,

Het is niet moeilijk hoor! IK heb mijn RF compleet uit elkaar gehaald ( het plastic gedeelte dan) en weer in elkaar gezet en alles past nogsteeds.
Weetje dat het een vreemd gezicht is een RF is zijn nakie, blok + frame en wielen e.d. de rest was er af. Nu heb ik daar foto's van maar het lukt me nog ff niet ze hierop te zetten maar ze staan wel op mijn .....spamcencuur...page. Onder renovatie.

Alles zit weer in elkaar (al had ik wat onderdelen over :D )
 
Zal hier wel wat op geleken hebben....

yam-fzr1000-87-bikepics-02406.jpg


Niet :?
 
helldesker: WEET je dan alle bevestigingspunten achteraf nog of is't puzzelen tot alles past?
PS: ik heb nog nooit een puzzel van meer dan 100 stukkies opgelost en al helemaal geen 3D ding.
 
helldesker: WEET je dan alle bevestigingspunten achteraf nog of is't puzzelen tot alles past?
PS: ik heb nog nooit een puzzel van meer dan 100 stukkies opgelost en al helemaal geen 3D ding.

Heel veel van die puzzelstukjes vallen vanzelf op de juiste plek. Ennuh ik zorg dat bepaalde onderdelen bij elkaar blijven... Tevens zet ik schroefjes en boutjes meteen weer vast op de juiste plek.
 
De foto klopt aardig *D

Ik heb 4 ronde rubbertjes over met ijzeren busjes erin. Ik heb alles 20 x nagekeken en ik weet echt niet waar ze vandaan komen!
|(

 
De foto klopt aardig *D
Ik heb 4 ronde rubbertjes over met ijzeren busjes erin. Ik heb alles 20 x nagekeken en ik weet echt niet waar ze vandaan komen!
|(

kijk, zoiets wil'k nu perse vermeiden :)
je hebt geen idee vanwaar het komt.. ga je je motor niet in de prak rijden mocht je'm starten, als je'm toch veilig start, geet ie je onderweg niet in problemen brengen.. als ie je onderweg toch niet in problemen brengt gaat ie over een week niet iets meemaken..........
 
owjah, hehe, vegeet'k nog te zeggen wat't was..
starten hij (de herstelman) :) heeft de carbs ofzo leeggemaakt of weet ik veel en toen startte ie meteen.
Noujah, ken geen jota van techniek, weet niet eens wat zo'n carberateur is maar zoiets ongeveers zei ie tegen me.. you figure it out.

Toch wel leuk...voor troubelshooter spelen :D
geeft je ego een streeling..

Poohbeer: Een carb is waar lucht/benzine vermengd worden tot een brandbaar mengsel...dit wordt ontstoken door de 4 bougies.

iig was het niet veel werk...blij voor je. nu alleen nog ff je kuip vastmaken en klaar is klara.

CYA Rozz
 
klara zal nog wel effe op zich laten wachten.. zoals ik zei, IK begin er niet aan en hij gaat voor't eerst nog niet terug ook niet..
Thanx voor de techinfo btw :)
 
klara zal nog wel effe op zich laten wachten.. zoals ik zei, IK begin er niet aan en hij gaat voor't eerst nog niet terug ook niet..
Thanx voor de techinfo btw :)

Sjeezz moeten we weer langskomen om hem te maken :?

Dan doen we dat toch gewoon..... :P
 
Op 2001-05-31 17:47, schreef poohbeer:
klara zal nog wel effe op zich laten wachten.. zoals ik zei, IK begin er niet aan en hij gaat voor't eerst nog niet terug ook niet..
Thanx voor de techinfo btw :)

Sjeezz moeten we weer langskomen om hem te maken :?

Dan doen we dat toch gewoon..... :P
Morgen tijd? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan