Rocket run

full
 
Leuke dag gehad :Y Leuke mensen met mooie motoren en alles is heel gebleven.
Leuk de heer Remschijf gesproken te hebben zo heb de naam ook een gezicht.

Gr Ed.
 
Leuke dag gehad :Y Leuke mensen met mooie motoren en alles is heel gebleven.
Leuk de heer Remschijf gesproken te hebben zo heb de naam ook een gezicht.

Gr Ed.

Helemaal mee eens ! goed jullie gezien te hebben :Y !
volgend jaar rij ik zeker mee, maar voor dit jaar waren de schitterende motoren nog even 'genoeg' .. Ik heb de beste man van de rc181 replica even een mail gestuurd met de vraag: foto's SVP ;)

aan alle caferace-freaks: VOLGEND JAAR MEER MFers !!!!

..al moet gezegd worden de Road Rocket-mannen weten wel wat mooie motoren zijn zeg !!! :Y :Y :} :} :}
 
bedankt voor je bijdrage....geef je je broer ook nog ff wat mooie foto's/recensies ?
weet ie mischien z'n vakantie volgend jaar wat beter te plannen _O-
[/quote]

Ik weet bijna zeker dat BonnieBart volgend jaar de RocketRun niet meerijdt,
maar dat komt dan door een tripje naar de MANXCLASSIC`S GP, op MANN _O- _O- _O-
 
Leuke dag gehad :Y Leuke mensen met mooie motoren en alles is heel gebleven.
Leuk de heer Remschijf gesproken te hebben zo heb de naam ook een gezicht.

Gr Ed.

HAILWOOD !! voor je volgende project:
op marktplaats..staat er net 5 minuten op..

Aluminium racetank Honda RC181 !!! kost wel wat, maar dan komt het ook goed 8-)
 
650 euro iets te duur van het goede :X het is wel een perfecte kopie alleen voor deze arme sloeber niet weggelegt even uithuilen en weer verder gaan ;(
We gaan gewoon weer zelf knutsellen :Y evengoed bedank voor de tip.
Heb je trouwens al foto,s van die cr181 rep ontvangen?

Gr Ed.. *D
 
Dacht dat er eerst toch wel 199€ stond, Ed. Maar nu is de advertentie aangepast en staat er idd 650€, maar er staat nu ook een alu velg met remtrommel bij... Dus mss is dat voor het hele pakketje. :?

Kzou toch maar eens ff informeren... :9
 
Dacht dat er eerst toch wel 199€ stond, Ed. Maar nu is de advertentie aangepast en staat er idd 650€, maar er staat nu ook een alu velg met remtrommel bij... Dus mss is dat voor het hele pakketje. :?

Kzou toch maar eens ff informeren... :9
hailwood ..pak de telefoon maar weer ! ;) hij heeft dat voorwiel volgens mij ook ! met die mooie halfovaalvormige luchhapperts ! rc181 zegmaar

mail over de rc181 nog niet binnen, maar dat komt wel hoor ! :Y hij leest 1x per twee weken zijn mail namelijk :)
 
De man net gebelt, helaas toch 650 euro voor alleen de tank. O-) Over wiel heb ik het maar niet gehad daar zal ook wel een flink kaartje aan hangen.

Gr Ed.
 
De man net gebelt, helaas toch 650 euro voor alleen de tank. O-) Over wiel heb ik het maar niet gehad daar zal ook wel een flink kaartje aan hangen.

Gr Ed.

hmm jammer was als trommelfreak toch wel benieuwd wat het moest kosten ! ..is het niet CB400 race john van het forum ?!?! kan het me niet voorsellen maar toch ..

even doorsparen Hailwood ;) hij komt er vanzelf :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan