roestendoenzefamiliemobiel

daar willen we ook wel foto's van zien

Ik ook. :Y

Ik zag al fotoos van bachus en ook van het span dat direckt achter me reed. Die lui hebben alleen ruim 1300 plaatjes geschoten. Was dus ff 'voorproefje' van ze.

We moeten dus ff geduld hebben. Ik vraag me ook af of deze fotoos zijn genomen in een van de eerste bochten, waar ik nog rechtop bleef zitten en erg bescheiden reed. Of op een later stuk waar ik er achter was dat de bijrijdster erg blij ging kijken als ik wat sneller ging.


Dit scheurijzer zat me dus op de hielen... :P
bc43bffacceb5fb89097886088c655d6
 
Laatst bewerkt:
8-) *D

Wie had dat kunnen denken dat zo een foto in dit topic zou opduiken... :} *O*


Nog een detail. Ik heb dus op de aquilaerun gemiddeld 1 op 19 gehaald. Wil toch zeggen dat ik iets heb goed gedaan bij het afstellen van dit brommertje. :P
 
Die helm is op de groei gekocht zo te zien :+
Valt wel mee, was de best passende maat. Vooral de jongste past er erg precies in. ;)
Die heeft wat minder zo een smalle toet als z'n pa.


Maar ff wat anders...


...actiefotoos! 8-)


spruit 1:
full


spruit 2:
full


spruit 3:
full


Omstebeurt 'n stuk(kie) mee geweest, en ze vonden het alle 3 *D
full


En wat eerder, ook vandaag: 8-)
full
 
Laatst bewerkt:
Blijft altijd leuk om naar te kijken. De ridders die hun stalen rossen hebben bestegen en zich opmaken om in galop te vertrekken. Mis alleen nog die schone jonkvrouw met haar kanten zakdoekje.

*O*
 
Blijft altijd leuk om naar te kijken. De ridders die hun stalen rossen hebben bestegen en zich opmaken om in galop te vertrekken. Mis alleen nog die schone jonkvrouw met haar kanten zakdoekje.

*O*

Die schoone dame zit zelf op die blauwe brommer. 8-) Dat zakdoekkie is zoooooow 16e eeuw. :P
 
Vraagje, kan iemand 3 vulbusjes voor me draaien tegen niet al te hoge kosten?

Eentje voor binnenin zijspanwiel & twee busjes om een ander achterwiel uitgelijnd te krijgen. :)

Maten heb ik ook al, zet ik ook maar vast hier neer, voor ik het kladpapiertje kwijtgeraakt ben. :P



Voor in het zijspanwiel lengte 50mm.
Voor remzijde achterwiel lengte 32mm.
En tandwielzijde achterwiel lengte 22mm.

Alle drie met binnendiameter 17mm (=gat voor de wielas)

Buitendiameter (ongeveer) 30mm.
De kortste van de drie moet de laatste 10mm een buitendiameter van 28mm krijgen, aangezien deze een stukje naar binnen valt aan de tandwielzijde van het achterwiel.
Wat dus ook kan is dat alle 3 de busjes gewoon in het geheel 28mm buitendiameter hebben.
 
effe schoppen, roesten rijdt het hele land door om iedereen te helpen.
is er misschien iemand die een paar busjes voor hem kan maken?
ik heb helaas zelf geen beschikking over een draaibank -O-
 
effe schoppen, roesten rijdt het hele land door om iedereen te helpen.
is er misschien iemand die een paar busjes voor hem kan maken?
ik heb helaas zelf geen beschikking over een draaibank -O-
Ik zou wel willen, maar heb alleen de beschikking over slijptol, zaag en schuurpapier. :+
 
effe schoppen, roesten rijdt het hele land door om iedereen te helpen.
is er misschien iemand die een paar busjes voor hem kan maken?
ik heb helaas zelf geen beschikking over een draaibank -O-
Ik zou wel willen, maar heb alleen de beschikking over slijptol, zaag en schuurpapier. :+

_O-


komt goed, op den duur vind ik wel iemand die iemand weet die iemand kent... O-)


Zijn er hier meerdere met beschikking over draaibank, ook bij brikkers, sommige zelfs gewoon eentje in eigen schuurtje. *O* Effe afwachten nog en anders verder zoeken. ;)
 
ik heb in ieder geval een grote hamer
op mijn werk zeggen we:

if it doesn't fit, use force.
if it breaks, it needed replacement anyway.
 
Terug
Bovenaan Onderaan