Roosendaal en omgeving "De Speeltuin" deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo weer even geklust. Tegeltjes gevoegt en de stopcontacten aangesloten met de schakelaar voor de verlichting, want die heb je deze dagen wel nodig. :Y

Ook nog ff de VTR gesleuteld. Ik hoop dat morgen de spullen binnen komen, kan ik weer rijden. *O* :]
 
Reanimatiecursus volgen tazzz??
Zijn er veel dingen krom?
Met name de voorvork is een gevalletje twijfel wel/niet.
Rest van het frame en subframe lijkt goed.

Onderdelenlijst:
- top- en onderkuip: vandaag uiteindelijk gevonden, morgen regelen, nieuw, dus nog laten spuiten
- kontje: gevonden
- tank: waarschijnlijk gevonden, morgen bellen
- stuurdemper: wordt naar gezocht
- remsetje: had ik nog liggen, als het goed is ook nog compleet :X
- kuipruitje: gaat ook lukken, royke :P
- kuiprekje: morgen zoeken
- clipons: morgen zoeken

dus we gaan vrolijk door :Y
Morgen weer een werkdag om verder te zoeken :+
 
Vanavond ook nog uitgebreid naar mn achterband gekeken, en er is niets raars aan te zien -O-
Profiel is nog goed, band is niet blauw. Wel duidelijk dat ie tot op het randje is gereden.

Dus het zal nooit duidelijk worden wat er is gebeurd, en da's best wel klote eigenlijk :N
 
eujs dennis.....hebtie nou een r1...

:o


:Y :W

Vanavond ook nog uitgebreid naar mn achterband gekeken, en er is niets raars aan te zien -O-
Profiel is nog goed, band is niet blauw. Wel duidelijk dat ie tot op het randje is gereden.

Dus het zal nooit duidelijk worden wat er is gebeurd, en da's best wel klote eigenlijk :N

Ben je tog niet met je steuntje, of uitlaat of iets dergelijks tegen het asfalt gekomen, waardoor dit je achterkant oplichtte?

Of misschien knie tussen kuip en asfalt en daardoor motor licht geworden aan de achterkant... ?

:?
 
Laatst bewerkt:
Vet hoor! dan moet ik ook maar een keertje naar de speeltuin komen om al dat mooist te bezichtigen....

Ben sinds 2 weken ook in t bezit van mijn papiertje en een SRAD trouwens...
 
Vet hoor! dan moet ik ook maar een keertje naar de speeltuin komen om al dat mooist te bezichtigen....

Ben sinds 2 weken ook in t bezit van mijn papiertje en een SRAD trouwens...
Gefeliciteerd *O*
Een Srad is het dus geworden! Veel plezier ermee :]
 
*O* *O* *O* *O* *O* deeltje 18 alweer, wat een gelul zeg!!! komt geen eind aan!

Net samen met Rob de "GULF HONDA 600RR" afgemonteerd

Nog een paar stickers zoals Hoekske's nr 10 erop en hij is er weer klaar voor.

Foto's volgen (als Rob thuis is, zit nou nog in de auto)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan