Roosendaal en omgeving "De Speeltuin" deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben je tog niet met je steuntje, of uitlaat of iets dergelijks tegen het asfalt gekomen, waardoor dit je achterkant oplichtte?

Of misschien knie tussen kuip en asfalt en daardoor motor licht geworden aan de achterkant... ?

:?
Ik heb zelf niks gevoeld dat mn knie klem zat.

Uitlaat heb ik nagelopen en heeft geen 'verse' schade, en voor ik met mn steuntje de grond raak lig ik echt al op mn bek. Ik heb race steuntjes dus die zitten hoger dan normaal. Op mn filmpje is ook niets te horen van schrapend geluid of zo.

Zelf ook niets gemerkt met rijden. Ineens was t pats, achterband weg.
 
*O* *O* *O* *O* *O* deeltje 18 alweer, wat een gelul zeg!!! komt geen eind aan!

Net samen met Rob de "GULF HONDA 600RR" afgemonteerd

Nog een paar stickers zoals Hoekske's nr 10 erop en hij is er weer klaar voor.

Foto's volgen (als Rob thuis is, zit nou nog in de auto)
*O* *O*
 
Ik heb zelf niks gevoeld dat mn knie klem zat.

Uitlaat heb ik nagelopen en heeft geen 'verse' schade, en voor ik met mn steuntje de grond raak lig ik echt al op mn bek. Ik heb race steuntjes dus die zitten hoger dan normaal. Op mn filmpje is ook niets te horen van schrapend geluid of zo.

Zelf ook niets gemerkt met rijden. Ineens was t pats, achterband weg.

Taz, bel me morgen ff, misschien dat ik iets voor je kan regelen wat het spuiten betreft. ;)

O ja, wat die steuntjes betreft, vergis je niet, die onder mijn cbr waren gewoon schuin afgesleten toen ik hem kocht, zelfs de kuip was op de grond geweest. Die goser deed dan ook wel 1.45 op zolder
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd *O*
Een Srad is het dus geworden! Veel plezier ermee :]


Jah inderdaad...ben ook echt zo trots als een aap met 7 lullen!! :')


Wanneer zijn jullie er, dan kom ik ook even kijken. :]

(dus als je een slak rechtop de oprit op ziet komen.....ce moi :$ ....ik durf nog niet zo schuin :$
 
Laatst bewerkt:
Taz, bel me morgen ff, misschien dat ik iets voor je kan regelen wat het spuiten betreft. ;)

O ja, wat die steuntjes betreft, vergis je niet, die onder mijn cbr waren gewoon schuin afgesleten toen ik hem kocht, zelfs de kuip was op de grond geweest. Die goser deed dan ook wel 1.45 op zolder


Hey Hoekske, je weet toch dat je Honda niet met Yamaha kan vergelijken hé... })
 
O ja, wat die steuntjes betreft, vergis je niet, die onder mijn cbr waren gewoon schuin afgesleten toen ik hem kocht, zelfs de kuip was op de grond geweest. Die goser deed dan ook wel 1.45 op zolder
die gozer van mij reed 1.46 :X
Zal nog eens kijken en ok, ik gooi m redelijk plat.
maar ja, daar moet ie maar tegen kunnen :+
of niet :X
 
O ja, natuurlijk!!

TAZ..... vergeet voorgaande maar FUCKING ONMOGELIJK om met een R6 de steuntjes aan de grond te rijden,....ja zoals jij het gedaan hebt natuurlijk wel :+
ja nu je het zegt.
stom stom stom |( |( , daar is een R6 helemaal niet voor gemaakt natuurlijk :P

tja zoals ik het doe moet je goed oefenen. ik heb gewoon al mn kuipen en mn tank in 1 bocht in 1 keer aan de grond gereden. Doe dat maar eens na :P
 
Het moet niet gekker worden:

21/07 Amsterdamse politie stapt mee op in Gay Pride


De Amsterdamse politie stapt mee op in de Gay Pride en wel als deelnemer. Ongeveer vijftien agenten zullen op 2 augustus in de homoparade meelopen.

Ze zullen hun uniform dragen. De politie laat de deelname van een aantal agenten toe om zo te tonen dat ze een tolerante samenleving wil en geen antihomogedrag duldt. De actie moet ook de drempel van homo's naar de politie verlagen. De politie wil dat er sneller antihomogedrag en geweld tegen homo's gesignaleerd worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan