Roosendaal en omgeving "de speeltuin" deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
cb1000r vind ik dan stiekem toch wel veel leuker O-)
Heb er zelf ook voor zitten kijken maar dat ging mijn budget toch nog wat te boven :')
ik ook :)

heb nog een 600RR ook en een 1000RR (met kapot blok :( ) ook nog, maakt de keuze soms nog lastiger :')

En heb nog ergens een cabriolet staan ook :X Mss moet ik maar eens stoppen met werken, dan heb ik tijd om met al die apparaten te rijden :')
 
ik ook :)

heb nog een 600RR ook en een 1000RR (met kapot blok :( ) ook nog, maakt de keuze soms nog lastiger :')

En heb nog ergens een cabriolet staan ook :X Mss moet ik maar eens stoppen met werken, dan heb ik tijd om met al die apparaten te rijden :')

Ik wil ze best voor je in beweging houden hoor O-)

Welke kleurstellingen heb je staan? :9
 
Ik wil ze best voor je in beweging houden hoor O-)

Welke kleurstellingen heb je staan? :9

DSC_0617.jpg


haven18oktober6.jpg


RR-Meeting_0177.jpg


RR-Meeting_0213.jpg


De Pan European is een ST1300 kleur Zilver en de cabrio is een Audi A4 kleur Lichtblauw.

En dank je voor het voorstel :)
 
Laatst bewerkt:
Ah, die repsol uitvoering heb ik in het fotosoep topic voorbij zien komen als ik het goed heb :9
Volgens mij ben ik je vorig jaar wel eens op de zwart witte cbr tegen gekomen, kan dat? :]
Is een mooie verzameling zo :}
 
mooi spul!

Ik ben ook weer in de house, vorig jaar begonnen met rijden (kawa zxr400), morgen me nieuwe motort ophalen kawa zx7r. Dus ben ook weer van de partij in speeltuin.. als het weer meezit!
 
Het word nog bijna druk hier _O- *O*

Veel plezier morgen Booze, en show dan ook eens een piccie van je nieuwe motor :9
 
Laatst bewerkt:
mooi spul!

Ik ben ook weer in de house, vorig jaar begonnen met rijden (kawa zxr400), morgen me nieuwe motort ophalen kawa zx7r. Dus ben ook weer van de partij in speeltuin.. als het weer meezit!

Hoe meer zielen, hoe meer vreugde!!
En er zullen nog veel mooie dagen aankomen :]
 
Ah, die repsol uitvoering heb ik in het fotosoep topic voorbij zien komen als ik het goed heb :9
Volgens mij ben ik je vorig jaar wel eens op de zwart witte cbr tegen gekomen, kan dat? :]
Is een mooie verzameling zo :}
zou sterk zijn want niet veel mee gereden vorig jaar :/

ik kan geen afscheid nemen dus dan lijkt verzamelen de enige optie hé :')
 
ik ook :)

heb nog een 600RR ook en een 1000RR (met kapot blok :( ) ook nog, maakt de keuze soms nog lastiger :')

En heb nog ergens een cabriolet staan ook :X Mss moet ik maar eens stoppen met werken, dan heb ik tijd om met al die apparaten te rijden :')
Is dat ding nou nog niet gemaakt :X
 
Ik zal er morgen niet bij zijn helaas. Er is iets van het werk tussen gekomen -O- over werken noemen ze het volgens mij. Maja als ze over een jaar bij NedCar een nieuwe mini cooper er uit willen poepen moeten we wel _O-
 
Laatst bewerkt:
bijna of helemaal :?

Mss kunnen we zaken doen :?


Ben ander blok aant zoeken maar is moeilijk om iets aantoonbaar qua leeftijd/onderhoud/km stand te vinden :/ :(

Nou helemaal, mijn achterbuurman heb een 1000rr en dat type vind ik bloed mooi net als die van jou dus. Enkel nog niet voor mijn portemonnee _O-

Dus een schade hmmmmm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan