Roosendaal en omgeving "de speeltuin" deel 33

Dame en heren die vanavond aanwezig waren in de speeltuin: Jullie hebben toevallig mijn nummerplaat niet zien rondslingeren daar in de buurt? Ging van huis met nummerplaat en kwam thuis zonder :( Ik ben die knakker op die blauw-witte BMW btw
Nope, niks gezien
 
Het was een super geslaagde meeting vandaag. Lekker weer, mooie opkomst van motoren en publiek. en gelukkig wilde de politie ook graag bij onze meeting aanwezig zijn :)
 
Het was een super geslaagde meeting vandaag. Lekker weer, mooie opkomst van motoren en publiek. en gelukkig wilde de politie ook graag bij onze meeting aanwezig zijn :)
Idd erg veel popie jopies gezien.
Het was de eerste en de laatste mf meeting , blijf in mijn eigen teratorium rond rijden voortaan. :r :r :r :r
 
Wat wordt nou precies onder een popie jopie verstaan. :$ Want naar mijn mening kan iedereen het wel zijn die ik voorbij zie komen op een sportmotor maar ja dat zou ook weer beledigend zijn... we zijn allemaal genieters toch? Ook een popie jopie? *O*
 
Laatst bewerkt:
Wat wordt nou precies onder een popie jopie verstaan. :$ Want naar mijn mening kan iedereen het wel zijn die ik voorbij zie komen op een sportmotor maar ja dat zou ook weer beledigend zijn... we zijn allemaal genieters toch? Ook een popie jopie? *O*

Ik denk dat ie de politie bedoelt. }) }) En nee ik ga niet op zo'n BMW rijden
 
klein detailtje ze reden allemaal op een Yamaha FJ 1300 wat voor mij ook een verrassing was want ik ging er ook vanuit dat ze op een BMW zouden rijden

Ow hahaha Goed gezien Rien.
Zo goed kijk ik er niet naar. :r

Maar wel een teken dat ze slimmer zijn geworden :)
 
Sow, ik moest deze nacht werken en was men kastje wat aan het oprommellen toen ik een briefje tegenkwam met mijn paswoord erop.

Blijkbaar al "enkele jaartjes" niet meer ingelogd en de laatste keer dat ik in "de speeltuin" was is blijkbaar al geleden van 2006/2007. :$

Wel leuk om te zien dat dit topic nog steeds levend is (N°33) en dat toch nog steeds veel dezelfde mensen van zoveel jaren terug hier nog aanwezig zijn.

Ik ga het hier wat in de gaten houden en als ik nog is een dagje goei weer kan vinden kom ik nog wel eens tot aan het tankstationnetje gereden.

Ik rij nog steeds op mijn eerste SV650 maar met 3kids op de laatste 4 jaar is het allemaal heeeel rustig geworden.

Ik ga proberen een beetje bij te lezen maar ik zal al blij zijn dat ik het vanaf nu kan bijhouden. *D *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan