Roosendaal en omgeving "de speeltuin" deel 33

Was er nog even rond drieen ff wat bochtjes gepakt met de VF 1000 f. was best te doen met het oudje. Maar geen medestanders deze maal.
 
Gister een half uur bij de shell gestaan. Super mooi weer en niemand die daar rond reed... Wat is er mis met de ST.
 
Gister een half uur bij de shell gestaan. Super mooi weer en niemand die daar rond reed... Wat is er mis met de ST.

Dat vraag ik mij nou zo vaak af als ik daar voorbij kom. -O- (hoewel ik moet toegeven dat als er iemand staat, ik niet ff stop omdat ik niemand ken. :$)
 
Laatst bewerkt:
Ben momenteel met vakantie tot het einde vd maand. Nadien nog wel eens komen :}

Tijdje geleden ook nog eens paar keer geweest en was toch steeds wat volk :Y
 
Voor diegenen die een tomtom of garmin hebben, heb een leuke route gemaakt. Voor als men verveelt en er niemand is bij 't tankstation. Leuk rondje van 1.5 / 2uur afhankelijk van tempo. De route begint vanaf tankstation richting rucphen.

Supersport route - Rondje speeltuin [1.5 - 2 uur] - Toermotorroute

Al een paar keer gereden. Bevalt me erg goed :) Tussenstopje mogelijk in Dinteloord of Willemstad om lekker terrasje te pakken.
Drempels waren niet te voorkomen maar niet erg genoeg waar je broek vanaf zakt!
 
Laatst bewerkt:
Ik ook. Meestal staan ze te tanken of vliegtuigen te spotten :p

Vanmiddag ook nog ff langs gereden en weer niemand te bekennen. Behalve diegene waar ik mee was..
Ik blijf het jammer vinden want tot 4 jaar geleden was het mijn vaste stekkie.
 
Ik ook. Meestal staan ze te tanken of vliegtuigen te spotten :p

Vanmiddag ook nog ff langs gereden en weer niemand te bekennen. Behalve diegene waar ik mee was..
Ik blijf het jammer vinden want tot 4 jaar geleden was het mijn vaste stekkie.

Duss... volgend jaar dat plekkie opeisen en aanhang vinden! *D
Kutte is wel, het is een leuk plekje om ff af te spreken maar om daar nou heletijd te hangen. Route rijden vanaf dat stuk is pak leuker. :9 Of bochtjes oefenen.. O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan