Route 66

wessel

Rookie
12 feb 2004
1
0
amsterdam
Op de site van Panorama Travel, zag ik een aanbieding voor een Route 66 lezing.
Panorama Travel organiseert nl., i.s.m. Beverzwerfsport, een bijzondere lezing over de Route 66. Hoe je je op deze Amerikaanse droom voorbereid en wat je onderweg te wachten staat, hoor je deze avond van de organisatoren.
Datum: zaterdag 6 maart. Tijd: 14.00 - 16.00. Deelname is gratis. Geef je op via mail: info@panoramatravel.nl of bel: 020-6077038. The Globe ligt pal naast NS Den Haag Hollands Spoor.
 
Dat heeft in de Panorama gestaan.
Mylenne de La Haye heeft hem met een paar mensen gereden.
Ik zou het ook wel eens willen doen.
 
Ga naar de motorbeurs in Utrecht; wellicht een standje die je iets beters kan aanbieden (?).
De vakantiebeurs heb ik een paar standjes gezien, die hadden wel goede informatie over route 66. Ik wil 'm zelf ook nog een keertje doen.. over een jaar of vier.
 
M'n pa heeft 'm 2 jaar geleden gereden in z'n uppie op zijn eigen motor, toen was ie 69 jaar :} :} [me]"ons Lianneke" is héél trots op haar daddie
[/me]

De route is echt een aanrader!
 
Maar let op:

als je langer dan 4 weken gaat is het interessant om je eigen motor mee te nemen.
Anders ben je goedkoper uit 1tje te huren.

De prijs voor 3 weekjes Route 66 rijden ligt rond de € 4500,-.
Dan zit daar je motel, eten, drinken, kleine souverniertjes, motor en ticket bij.

succes, en ga zeker langs de beurs.
Vergeet niet, hoe groter de groep (meer dan 10 motoren is al niet leuk meer), hoe meer je rekening moet houden met elkaar ;) (w88 en zo :( )
 
Terug
Bovenaan Onderaan