Route via My Maps

Thijs1991

MF'er
16 jun 2015
60
0
Geldrop
Ik heb zojuist een route gemaakt via my maps. Als ik deze dan naar mijn e-mail stuur en de route open in maps zie ik de route maar navigeert hij niet via deze route. Ik heb gelezen dat dit ook niet zo is bij de my maps app.

Als ik het goed begrijp kun je dus wel een route maken via Mymaps. Deze vervolgens in de app bekijken. Maar kan je niet navigeren volgens de zelf gemaakte route. Telkens geeft maps niet de route weer die ik zou willen.

Kijk ik ergens volledig langs en is er wel de mogelijkheid om via de app van maps mijn route te navigeren? Of moet ik er toch aan geloven en een navigatiesysteem aanschaffen?
 
Zover ik weet kan je de gemaakte routes uit google maps niet gebruiken om die te navigeren in de google maps app.

Je kan de route wel laden via my places in de app (hoef je niet te e-mailen).. maar je kan dan niet via navigeren.

Er is ooit een app gemaakt door iemand van MF, google maps gebruikt, waarbij dat wel kan. Een soort schil over google maps heen. Weet niet of hij daar nog verder mee gegaan is en hoe het nu werkt. Kan de link even niet vinden.

De beste oplossing zou zijn om een app te gebruiken die ITNs kan inlezen, bijvoorbeeld Sygic of Copilot.
Er zijn ook gratis varianten, die bij 'simpele' routes ook wel goed werken. Zie bijv OsmAnd, te downloaden via F-droid app.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan