Royal Enfield Interceptor 650 best verkochte motorfiets in juni (UK)

En wat wil je met dit topic? *D

Ga je ze verkopen? Moeten we aandelen nemen? Proefrijden? Het uitbundig vieren met bier omdat het vrijdag is? *O*
 
En wat wil je met dit topic? *D

Ga je ze verkopen? Moeten we aandelen nemen? Proefrijden? Het uitbundig vieren met bier omdat het vrijdag is? *O*

De Topic starter heeft kort geleden een Continental GT gekocht en zal nu wel enorm enthousiast zijn met zijn aankoop, niks mis mee hoor. Alleen is het wel handig om bij een topic zoals dit iets meer informatie en doel te geven als topic starter, hier kan je inderdaad niet zoveel mee.
 
Er werd nogal kritisch gekeken naar zijn vooringenomenheid en keuze voor het merk Royal Enfield. Ts rijdt nu tevreden rond op zijn RE, en dat is hem gegund!

Dat het veel verkocht is, is toch nog nooit een bewijs geweest van kwaliteit?
Mocht dat het punt zijn....:?
 
Mja, was het een Triumph of BMW geweest, dan had ik geen duiding nodig gehad voor dit topic, me dunkt...
Ach wat, ik geniet van mijn 'bami bike' zoals al eens werd vermeld. Welke 'badge' erop staat is van geen enkel belang.
Bami bike? het is eerder een Curry Bike,of Bombay racer. :Y :+
 
Hier bij Startwin staan die dingen ,maar ik vond ze echt gaaf! gedurfd in deze tijd :t
 
Mja, was het een Triumph of BMW geweest, dan had ik geen duiding nodig gehad voor dit topic, me dunkt...
Ach wat, ik geniet van mijn 'bami bike' zoals al eens werd vermeld. Welke 'badge' erop staat is van geen enkel belang.
Waarschijnlijk had je dan dezelfde vragen / response gekregen... immers één topic met puur een link roept simpelweg vragen op.

Qua prijsstelling en de roots in de UK zie ik ook niet op van dit nieuws. Het zijn ook mooie machines.
Er staat regelmatig eentje op het plein bij m'n werk. Erg leuk.

Ow en zo populair zijn de nieuwe Triumphs niet hoor... over priced...
 
Je zou het niet denken maar Royal Enfield is de grootste motorfiets fabrikant in de wereld,toch een hele prestatie voor een nichemerk.
 
Waar haal je dat vandaan? Begrijp me niet verkeerd, ze maken er inderdaad een hoop, maar volgens mij zitten merken als Hero en Honda op miljoenen voertuigen per jaar en daar gaat RE niet aan komen.
 
The Interceptor 650 has outsold every competitor in its segment.

Mooi stukje omtrent dit artikel, ook omdat de Honda PCX 125 445x verkocht is, tegen de 196 van de Interceptor.
 
Ow en zo populair zijn de nieuwe Triumphs niet hoor... over priced...
2e hands doen die 800's het inderdaad opeens goed. Mijne is na 1.5 jr en 15dkm (verdubbeling van kmstand) zelfs meer waard geworden als ik de huidige vraagprijzen zie...
 
Ik heb mijn nieuwe T120 te koop gezet en mijn oude T100 (carb versie) kunnen terugkopen.
De nieuwe is beter, maar heb er de klik niet mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan