RS 250 + 25KW (special voor Superkris)

Party Marty

MF veteraan
12 mrt 2003
11.358
7
Bij deze wil ik dit topic speciaal voor Superkris openen (zie topic "RS250")...nu maar wachten wanneer Chris zichzelf voor z'n hoofd schiet en hoe lang dit topic actief blijft :)
 
full


ff voor de zekerheid voor ie z'n post verandert :P

Wat een rust gaat dat geven op mf :+
 
Whahahah :+

Maar helaas... ik heb mij bedacht. Mijzelf doodschieten zou een hoop problemen in de wereld oplossen, en MF een veel betere, fijnere plaats maken, maar helaas zou dit er niet voor zorgen dat mensen niet 10.000 keer dezelfde domme vraag posten. Vandaar heb ik nu besloten om de mensen die topics maken over dit onderwerp af te knallen. Is a dirty job, but somebody has got to do it! de wereld zou er stukken beter van worden, en misschien wordt de wereld dan wel een paradijs, waar iedereen blij en gelukkig is!

ok... misschien ook niet, maar ik probeer het toch. Topicstarter, run for your life! })
 
Wat zijn dat allemaal voor leuke icoontjes die wij niet hebben? :9
Hoeveel notes heb ik :?

weinig bijzonders.. een optie om het profiel te veranderen, post wijzigen, ip checken en post verwijderen. Notes zijn interne memo's om bij te houden wat bepaalde users uitvreten en hoe vaak ze gebanned zijn, he kris })
 
weinig bijzonders.. een optie om het profiel te veranderen, post wijzigen, ip checken en post verwijderen. Notes zijn interne memo's om bij te houden wat bepaalde users uitvreten en hoe vaak ze gebanned zijn, he kris })

ff eerlijk...


hoeveel notes heb ik? O-)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan