ALS het past. Vaak past het ook niet namelijk.Tip: maak de brandstofleiding een stukje langer dan origineel. Dan heb je speling met het eraf halen van de tank. 10cm extra is geen overbodige luxe.
Dat past bij de CB500. Origineel staat hij vrij strak, ik heb er een langere aan gemaakt (en ook de vacuumslang voor de kraan wat langer, al maak je die gemakkelijker los), en kan nu zonder de tank los te koppelen de bougies vervangen bijvoorbeeld.ALS het past. Vaak past het ook niet namelijk.
Als je die ervaring al hebt met de CB500 zou ik inderdaad zeggen; ga ervoor.Dat past bij de CB500. Origineel staat hij vrij strak, ik heb er een langere aan gemaakt (en ook de vacuumslang voor de kraan wat langer, al maak je die gemakkelijker los), en kan nu zonder de tank los te koppelen de bougies vervangen bijvoorbeeld.
Ik heb leidingen uit 1988, zou ze voor geen goud preventief vervangen door 'universeel'. Wat is "verduren" trouwens?
Wat is daar de reden van?Ik heb leidingen uit 1988, zou ze voor geen goud preventief vervangen door 'universeel'.
"Originele leidingen zijn van originele kwaliteit."Wat is daar de reden van?
Dus gewoon hier Genuine honda Parts - OEM Motorparts Motorcycle Replacement Spares maar bestellen ofzo,dat past iig.
Je betaalt er wel een zekere prijs voor...
Ik ben het op zich wel met de "OEM regeert" instelling eens, maar haal nu al 15 jaar hele goede brandstofslang bij de lokale automaterialenzaak.
De meeste echte drama's hebben te maken met de verkeerde AliExpress krenterigheid of dubieuze slangen van vage webshopjes. Er is met de invoer van ethanol natuurlijk wel een gigantische hoeveelheid niet-zo-beste troep in de partijenhandel terecht gekomen. Een lokale zaak kan zich echter niet permiteren om een slang te verkopen die uit elkaar lazert na 6 maanden.. En als je echt iets moois wil, klik.