Ruilen--Harley-Honda

addijos

MF veteraan
24 jun 2006
4.695
9
Hengelo o
Zeer Mooie HD zie foto,s screamin eagle gebouwde 883/1200.
voor honda 1000RR
andere foto,s-en specificaties aanwezig. via PM
full
 
wil ik wel maar als je direkt een uitgebreide omschrijving geeft,zie ik de laatste tijd vaak reakties van mensen die geen interesse hebben,maar graag allerlei opmerkingen maken,

zie bijv, het topic,,leuren met je motor,,

waarbij ik ga voor de opmerking--bij geen interesse niet reageren-en wil iemand positief reageren graag!
Hartelijke groet
Jos
 
Het is een gave motor,waarbij gelet is op een ,,echte,, screamin eagle uitvoering.
Een zeer goed en betrouwbaar 1200 blok een mooi geluid en veel power,en goed doseerbaar bij zowel lage als hoge snelheid.

nog een echte klassieker met weinig km.ca 25000. van 1997.en recent opgebouwd.

De reden van verkoop is het overgaan naar een wat sneller sportieve motor om hier ook ervaring mee op te doen hij is van mijn zoon die heeft gevraagd dit voor hem te regelen,gezien hij weinig tijd heeft om te reageren.

Dus wil je eens een andere karakter motor rijden,en niet geconfronteerd worden met allerlei handelaren,etc is dit misschien een mooie en betrouwbare deal.
 
Dat is wel een vette HD, wat is de vraagprijs zonder honda? Ik heb wel een 900RR te koop maar betwijfel of het wat voor je is... :)
 
hey jos, ik had je mail van marktplaats ontvangen hoor, was alleen in de virusscanner blijven hangen, maar inruil van mijn 1000RR voor deze is niet wat ik zoek.
 
kan je mij mailen op laser1340@gmail.com
ik heb een mooie honda 1000 die ik wel wil ruilen.
ik zal zo ff kijken voor een pm.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan