RWP Stuntshow Polderevent, 30 Sept.

ok heb in totaal 8 kaartjes maar das inclusief vriendinnen/vrouwen en familie die er mee komt. heb er 1 of 2 over denk ik.. dus wordt even puzzelen!

Geef er dan 1tje aan pogostick, Hij is op klaverblad onderuit gegaan en doet er alles aan om zijn motor weer tip top in orde te maken, maar heeft totaal geen geld meer. Hij gaat waarschijnlijk met mij mee. En ik denk dat je hem heel blij kan maken met een kaartje.

(en nee hij is niet voor mijzelf om vast reacties voor te zijn)
 
is pogostick die gast die wel eens reageert in het rwp topic?

en YAMAHAFZR en Chrazy Chris krijgen voorrang, maar anouk gaat niet mee dus misschien lukt het wel!!

en stuur ff een mailtje op de rwp mail dan wisselen we nrs uit, eventueel loodsen we pogostick gewoon naar binnen omdat ie gepleurd is(uitzondering dan he)
 
is pogostick die gast die wel eens reageert in het rwp topic?

en YAMAHAFZR en Chrazy Chris krijgen voorrang, maar anouk gaat niet mee dus misschien lukt het wel!!

en stuur ff een mailtje op de rwp mail dan wisselen we nrs uit, eventueel loodsen we pogostick gewoon naar binnen omdat ie gepleurd is(uitzondering dan he)

Ik stuur ff een mailtje.. waar staat email in rwp topic? en ja hij is die gast met die iri avatar :P
 
ik ben net zo zielig als pogostick

de husq heeft een vastloper :(
maar ik biets geen vrijkaart hoor

wellicht kom ik wel ff met de auto
maar dan koop ik gewoon lekker een kaartje
geef maar aan pogo

see ya all
 
heb net ff de organisatie gesproken en we krijgen in totaal acht kaartjes.


in totaal dus inclusief rijders -O- we hebben vriendinnen, fotograaf en filmers mee *O*
 
:} :}
M3rcury is liev *O* *O*

Tof man :) en en ook Daliks bedankt dat je er over nadenkt *O*
Ben zeer nieuwsgierig, en anders zie ik wel foto's!

Dan nu nog ff rondtrapfietsen, lekker weer! Kan ik mijn n00b stunt skills ook weer ff oefenen.
 
Ik ben er misschien ook.

Sta ingedeeld voor polderevent als plan B

Plan A is Monster Jam..

dus maybe ben ik er ook
 
ok man, denk dat er weinig anderen blij gemaakt gaan worden want de vriendinnen gaan ook mee..
 
ja, ik dacht idd dat je bij monster jam ging rijden en ze hadden helemaal niks gezegd over nog een ander team dat zou komen rijden. wel kicken hoor, met die twee! ff zoekgereden worden daar he :Y
 
Ik kan (misschien) met de brommer komen! Ik kom uberhaupt, daar ben ik al wel over uit :Y , misschien met het OV, hopelijk knetterend!
 
Terug
Bovenaan Onderaan