SAFE motors Amsterdam

Ik ben echt verbaast over de post hierboven van Piepie.
Klinkt alsof je er werkt OF dat je er HEEEEEL lang niet meer bent Geweest.
Ik vind Safe Veghel de laatste tijd helemaal niet Relaxed :X

Mijn neef had een Aprilia RSV 1000 gezien en ik zou wel vragen stellen.
Verkoper gaf ontwijkende antwoorden. Daarna haalde hij een paar keer het bouwjaar door de war en toen ik weer iets vroeg begon hij te snauwen dat hij het even niet wist. Ik schrok. De week erna kon hij niet herinneren dat ik al eens wat had gevraagd. Uit zijn kaartje bleek dat het zelfs de Hoofdverkoper was :?
Volgens mij dik overspannen. B|

Mijn schoonpa was ook niet blij met de werkplaats. Zijn motor reed super strak. Na een grote beurt liep deze slecht. Terug gegaan en moest gesteld worden. Kon hij weer extra betalen. Resultaat:Liep nog steeds slecht. Moest maar een paar dure Flesjes Forte in de tank mieteren en een andere bij de olie, "Sja, kon gebeuren bij een oudere motor" maar dit werkt echt. Hielp een heel klein beetje.
(Motoport lukte het wel om de motor strak te laten lopen, was gewoon slecht afgesteld). Hij gaat nooit meer terug.

Ik kom er nu alleen voor de aanbiedingen.
Als je de laatste tijd daar regelmatig hebt rond gelopen, kon je de stress bij het personeel voelen. Er werd meer geklaagt dan normaal.
Er stonden ook steeds vaker "boze" klanten aan de technische dienst balie.
(balie zit ook in het kledingsgedeelte)
Ik ben mij gaan irriteren aan de: "wat boeit mij het nou" en de "Sja, kan gebeuren(maar nu je bek houden)" mentaliteit.
Het intereseert het personeel ook niets meer. Drie weken terug wilde een jongen motorlaarzen. Verkoopster:"je zal het wel te duur vinden".
Als je zo bezig bent, wil je niets verkopen. :? De laatste keer dat ik dit mee maakte, was toen Megapool failliet ging. Zelfde reacties van het personeel.

Laten de posts duidelijk zijn: als ze dit zo volhouden, gaat het bedrijf kapot
 
Hihihi...ik werk dr NIET !!!!

Ik ben daar gewoon een klant,dat is alles.
Ik ben altijd vriendelijk geholpen daar,dat is mijn ervaring.
Tuurlijk heb ik wel eens een akkefiet met de verkopers/sters maar da's effe bakkesen en daarna...even goede vrienden.

Ik blijf erbij...ik vind het een fijn zaakje!

;)
 
Ik heb ooit mijn eerste motor bij Safe Staphorts gekocht
Al mijn spaarcenten in gestoken nou dat heb ik geweten
-O-

Het was een mooie ZZR1100 alleen nam ie olie en was het ketting en tandwielen versleten en de uitlaat aan een kant was van binnen uit gaan rotten.
Dit kwam waarschijnlijk omdat ie lang stil had gestaan met vocht in de pijp.

Goed dat kan allemaal gebeuren maar los het dan netjes op

Ik heb bij de helsdeuren weg nog een tweede hands pijp kunnen krijgen
omdat ik het via de BOVAG had gespeeld maar voor de rest moest ik het maar uitzoeken.



Maar je denkt als groentje er een goed adres te vinden
nou vergeet het maar ik heb het niet meer op deze grote zaken.

Als ze mij netjes hadden geholpen in die tijd hadden ze misschien wel een klant voor het leven gehad.


Gelukkig bestaat deze zaak niet meer,ook niet vreemd dus
en er zullen zeker nog wel meer volgen.
 
Ik hoorde een gerucht dat SAFE Amsterdam zou ophouden te bestaand.
Is dat slechts een (vervelend) gerucht of berust dit gerucht op feiten.
Iemand verdere info hierover ?

groet,

Hans
ik was gisteravond een stukje rijden en kwam bij safe apeldoorn langs......2 klanten....mijn zoon en ik.....geen nieuwe motoren in de showroom....showroom gehalveerd......gaat niet echt goed volgens mij


maar dat geldt voor de gehele branche dacht ik te merken
 
Ze hebben al eens een doorstart gemaakt,er is nooit iets te doen[A'dam]
weinig goede monteurs nee, voor mij geen optie.
 
Hihihi...ik werk dr NIET !!!!

Ik ben daar gewoon een klant,dat is alles.
Ik ben altijd vriendelijk geholpen daar,dat is mijn ervaring.
Tuurlijk heb ik wel eens een akkefiet met de verkopers/sters maar da's effe bakkesen en daarna...even goede vrienden.

Ik blijf erbij...ik vind het een fijn zaakje!

;)

Er blijven tegenwoordig nog maar weinig mensen over bij Safe Veghel om tegen te kunnen bakkessen. Waarom loopt iedereen (Medewerkers bedoel ik) daar weg als het toch zo'n relaxte zaak is!!??
 
Ik kreeg de opmerking met boos gezicht dat je alleen mag zitten als je serieus wil kopen.

Nou ouwe knar, die oude SP1 mag je in je reet steken. Zat prima maar als ik had besloten door te zetten naar een SP1/2 had ik hem zeker niet daar gekocht. :X

Andere kant : Gozer die boven de onderdelen doet was onwijs vriendelijk toen ik wat rubberen ringen moest hebben voor in mijn remklauw van de woon-werk motor. Echte motor fanaat zo te horen en circuit rijder vertelde die , helaas was zijn circuit motor het jaar ervoor gestolen en ging die nu voor een supermotard en die kwam bijna binnen, kijk en zo'n gesprek enkel als je wat rubbertjes komt halen ter waarde van 21 euro. :}

 
goh men weet van een serieuze vraag weer snel een safe afzeik topic te maken... die hadden we genoeg toch al?
misschien wordt het het personeel ook wel niet makkelijk gemaakt...
 
goh men weet van een serieuze vraag weer snel een safe afzeik topic te maken... die hadden we genoeg toch al?
misschien wordt het het personeel ook wel niet makkelijk gemaakt...
:^ bovendien was dit topic al wat weken stil... houden zo... Als je niet blij ermee bent, niet meer naar toegaan. We weten jullie meningen echt wel.
 
Ik hoorde een gerucht dat SAFE Amsterdam zou ophouden te bestaand.
Is dat slechts een (vervelend) gerucht of berust dit gerucht op feiten.
Iemand verdere info hierover ?

groet,

Hans
Nog even en het hele SAFE verhaal wordt uitgeblazen O-)

Onbeschrijfelijk hoe "ze" (en dan bedoel ik het concern) met een klant omgaan.
Individuele medewerkers wil ik zeker niet afzeiken, zoals overal ook wel gezegd wordt.

Maar de bedrijfsvoering van SAFE is een soort zelfmoord (dat rijmt) _O-

Kortom, nog een paar maanden of een mager jaartje of twee en :W :W :W SAFE.
en dan hoop ik zeer dat de meeste medewerkers een leuke(re) nieuwe job vinden *O*
 
In feite is het hele "safeconcern" al van de baan. Alle vestingen zijn in particuliere handen. De eigenaren mogen een andere naam gebruiken voor hun zaak.
 
Laatst bewerkt:
ben niet zo lang geleden in het pand Safe motors in amsterdam geweest. maar als je de inhoud aan motoren bekijkt beneden dan zou je zeggen dat flink lopen tebezuinigen op de inboedel. zo ook de afdeling onderdelen bijna 1 grote lege ruimte.
blijkbaar hebben ze het moeilijk.
met de verkopers beneden ben ik niet blij, ze spreken een beetje nors en hun houding lijkt ook zo tezijn.
de kleding afdeling was nog vol.

1x een schade gevalletje laten uitvoeren (daders langzaam kielhalen :( ). nl onderdelen bestellen en monteren. de aan geleverde imitatie achterlicht unit heeft de monteur netjes gesoldeerd en voorzien van krimpkous. mooi strak werk op dat punt. koste wel wat geld maar dat krijg je met orginele yamaha onderdelen.
 
Ik kreeg de opmerking met boos gezicht dat je alleen mag zitten als je serieus wil kopen.

Nou ouwe knar, die oude SP1 mag je in je reet steken. Zat prima maar als ik had besloten door te zetten naar een SP1/2 had ik hem zeker niet daar gekocht. :X

Andere kant : Gozer die boven de onderdelen doet was onwijs vriendelijk toen ik wat rubberen ringen moest hebben voor in mijn remklauw van de woon-werk motor. Echte motor fanaat zo te horen en circuit rijder vertelde die , helaas was zijn circuit motor het jaar ervoor gestolen en ging die nu voor een supermotard en die kwam bijna binnen, kijk en zo'n gesprek enkel als je wat rubbertjes komt halen ter waarde van 21 euro. :}



Die gozer is wel OK inderdaad, was aan het kijken voor een pimp achterlicht met geintregeerde knippers. Ze hadden er nog 1 liggen, maar die hadden ze speciaal besteld voor iemand. Die gozer belde de klant op met de vraag of het goed was dat ze hem aan mij verkochten en gelijk een nieuwe zouden bestellen. Was goed, hij kon hem toch niet eerder op komen halen en ik kon hem dus zo meenemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan