kawasalami
Rookie
Ik ben echt verbaast over de post hierboven van Piepie.
Klinkt alsof je er werkt OF dat je er HEEEEEL lang niet meer bent Geweest.
Ik vind Safe Veghel de laatste tijd helemaal niet Relaxed
Mijn neef had een Aprilia RSV 1000 gezien en ik zou wel vragen stellen.
Verkoper gaf ontwijkende antwoorden. Daarna haalde hij een paar keer het bouwjaar door de war en toen ik weer iets vroeg begon hij te snauwen dat hij het even niet wist. Ik schrok. De week erna kon hij niet herinneren dat ik al eens wat had gevraagd. Uit zijn kaartje bleek dat het zelfs de Hoofdverkoper was
Volgens mij dik overspannen.
Mijn schoonpa was ook niet blij met de werkplaats. Zijn motor reed super strak. Na een grote beurt liep deze slecht. Terug gegaan en moest gesteld worden. Kon hij weer extra betalen. Resultaat:Liep nog steeds slecht. Moest maar een paar dure Flesjes Forte in de tank mieteren en een andere bij de olie, "Sja, kon gebeuren bij een oudere motor" maar dit werkt echt. Hielp een heel klein beetje.
(Motoport lukte het wel om de motor strak te laten lopen, was gewoon slecht afgesteld). Hij gaat nooit meer terug.
Ik kom er nu alleen voor de aanbiedingen.
Als je de laatste tijd daar regelmatig hebt rond gelopen, kon je de stress bij het personeel voelen. Er werd meer geklaagt dan normaal.
Er stonden ook steeds vaker "boze" klanten aan de technische dienst balie.
(balie zit ook in het kledingsgedeelte)
Ik ben mij gaan irriteren aan de: "wat boeit mij het nou" en de "Sja, kan gebeuren(maar nu je bek houden)" mentaliteit.
Het intereseert het personeel ook niets meer. Drie weken terug wilde een jongen motorlaarzen. Verkoopster:"je zal het wel te duur vinden".
Als je zo bezig bent, wil je niets verkopen. De laatste keer dat ik dit mee maakte, was toen Megapool failliet ging. Zelfde reacties van het personeel.
Laten de posts duidelijk zijn: als ze dit zo volhouden, gaat het bedrijf kapot
Klinkt alsof je er werkt OF dat je er HEEEEEL lang niet meer bent Geweest.
Ik vind Safe Veghel de laatste tijd helemaal niet Relaxed
Mijn neef had een Aprilia RSV 1000 gezien en ik zou wel vragen stellen.
Verkoper gaf ontwijkende antwoorden. Daarna haalde hij een paar keer het bouwjaar door de war en toen ik weer iets vroeg begon hij te snauwen dat hij het even niet wist. Ik schrok. De week erna kon hij niet herinneren dat ik al eens wat had gevraagd. Uit zijn kaartje bleek dat het zelfs de Hoofdverkoper was
Volgens mij dik overspannen.
Mijn schoonpa was ook niet blij met de werkplaats. Zijn motor reed super strak. Na een grote beurt liep deze slecht. Terug gegaan en moest gesteld worden. Kon hij weer extra betalen. Resultaat:Liep nog steeds slecht. Moest maar een paar dure Flesjes Forte in de tank mieteren en een andere bij de olie, "Sja, kon gebeuren bij een oudere motor" maar dit werkt echt. Hielp een heel klein beetje.
(Motoport lukte het wel om de motor strak te laten lopen, was gewoon slecht afgesteld). Hij gaat nooit meer terug.
Ik kom er nu alleen voor de aanbiedingen.
Als je de laatste tijd daar regelmatig hebt rond gelopen, kon je de stress bij het personeel voelen. Er werd meer geklaagt dan normaal.
Er stonden ook steeds vaker "boze" klanten aan de technische dienst balie.
(balie zit ook in het kledingsgedeelte)
Ik ben mij gaan irriteren aan de: "wat boeit mij het nou" en de "Sja, kan gebeuren(maar nu je bek houden)" mentaliteit.
Het intereseert het personeel ook niets meer. Drie weken terug wilde een jongen motorlaarzen. Verkoopster:"je zal het wel te duur vinden".
Als je zo bezig bent, wil je niets verkopen. De laatste keer dat ik dit mee maakte, was toen Megapool failliet ging. Zelfde reacties van het personeel.
Laten de posts duidelijk zijn: als ze dit zo volhouden, gaat het bedrijf kapot