SBS6 wegmisbruikers deel III

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Giel0: helemaal gelijk, enige kennis van verkersregels hebben ze niet, gevaar kennen ze niet.
Maar gelijk even ook 99% van de fietsers bekeuren. Rij 'smorgens een route naar een MBO school. 3,4,5, dik over de weg fietsen. Geen licht. Verkeerslichten negeren, kruisingen blokkeren, fietspaden negeren en geen licht voeren.
Pas ruzie met 2 van die kinderen van 13 omdat ik ze geen voorrang verleende. Nee, verkeer van links heeft geen voorrang mutsen! En ja, leer eerst de verkeersregels en het verschil tussen links en rechts.
Hoorde pas van iemand die vlak voor zijn auto een fietser had: hand uit naar links en gaan! Tja, ze stak toch haar hand uit, dan had ze toch voorrang.......

:( :( :( :( :( :(



nou blijkt uit ervaring dat veel al rare actie`s moet uit halen voor mensen in een auto die denken der rustig voor te kunnen trekken ik weet sommige crossen over de weg ma ook zo veel niet .
 
Die laatste keutel had de EMG mogen hebben wat mij betreft.. wat een stukje onderkant van de maatschappij zeg
:^

Die kabouter had trouwens weer een lekker oranje-bruin kleurtje. Beetje te veul bruiningscrème op z'n pan gesmeerd.
 
Inderdaad vreemd mannetje,

Zulk soort hebben een aardig probleem met zichzelf, onzekerheid, gemis van verstand en gewoon dom. Jammer, geen land mee te bezeilen.

Nadat hij zijn auto tegen die politiemotor parkeerde had ik wel meer actie van meneer agent verwacht. Jammer maar helaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan