schaalmodellen moto's?

Hoi,

ik ben via e-bay toevallig op een aantal schaalmodellen van moto's gekomen. ze waren van het merk new ray van roadriders collection. Ik heb dan nog wat meer zoekwerk verricht op het internet. Er waren een aantal hele leuke moto's bij.

Maar weet iemand eigenlijk waar ik deze moto's zou kunnen kopen? :? Naast e-bay dan...

groetjes
 
kheb thuis ook een stuk of 25 van die dingen staan van die cast en maisto (die hebben trouwens ook een website met all modellen)
allemaal bij motorport en bij de tankstations in Frankrijk
daar heb ik vorige maand nog een mooie zx9r gekocht voor 1 tientje en ook nog rossi's yamaha ook een tientje en dan bedoel ik niet die hele kleine van 4cm ook niet die van 10 maar eentje van 15 a 20 cm
als je naar het buitenland moet zou ik ff langs wat tankstationnetjes
rijen
 
Bij de Action heb ik een paar maanden terug een CBR600F gekocht en een ZXR 900RR. Er waren ook nog R1's en GSXR600's... 4,95 per stuk van volgens mij wel new ray... geen maisto in elk geval. Mooie modelletjes maar kut om zelf in elkaar te zetten ;) Na veel gevloek als ie eenmaal in elkaar zit, ziet het er prima uit.
 
Bij de Action heb ik een paar maanden terug een CBR600F gekocht en een ZXR 900RR. Er waren ook nog R1's en GSXR600's... 4,95 per stuk van volgens mij wel new ray... geen maisto in elk geval. Mooie modelletjes maar kut om zelf in elkaar te zetten ;) Na veel gevloek als ie eenmaal in elkaar zit, ziet het er prima uit.

klopt, ik heb de R1, 1 onderdeeltje pastte niet helemaal, maar met wat geweld kwam het toch nog op zijn plaats. Inmiddels heb ik op de beurs in Den Bosch nog een Rossi Yamaha gekocht en een Honda Repsol
 
Terug
Bovenaan Onderaan