Te veel keuzes van moto's

Hoe weet je wat jouw droommotor is als je er nooit op gereden hebt.....

Ik kan dat niet echt uitleggen. Soms zie ik die staan bij de dealer hier 4km van (triumph maar 2km van trouwens). En dan heb ik iets van damn. Je moet er niet mee gereden hebben. Dat is een soort gevoel.

Ik had dat ook bij de bmw f30. Toen ik die op de stream (toen ze die in duitsland voorstelden en ze reden uit de fabriek) zag had ik ook zo iets van damn, da is hem.
En ik heb die dan ook gekocht zonder testrit.

En een vfr is enorm duur voor het laatste model (ik wil abs). Dat zal misschien binnen een paar jaar zijn.

En als het geen probleem is voor een triumph voor een hoge km gehalte te hebben dan zou ik mss eerder naar de tiger gaan, dat zal beter passen bij mijn grote. Nadat ik eens een hornet en street tripple heb gehuurd.
 
F800S/ST zou ik van je lijstje afhalen. Kwalitatief het meest onbetrouwbare stukje techniek wat er in jaren uit een BMW fabriek is komen rollen. Met een zwart motorblok (vanaf 2009-2010) zijn ze precies het omgekeerde (namelijk betrouwbaar), maar daar is de prijs vaak ook naar.
 
Ben in gebanned of zo dat mijn reakties niet meer op het MF komen?

Bij overkamp in Delft staat een VFR 800 VTEC met ABS voor 3500 Euro. Wel even een kleppenstel beurtje bij regelen.

Maar als de gewone 800 ook met ABS te krijgen is ik dat beter bij een krappe beurs.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan