Schade thunderace gekocht

colindemo

MF veteraan
27 feb 2008
1.078
0
Marken
Hey allemaal
Ten eerste het is geen 1 april grap ;)

Ik heb gister een Yamaha YZF1000R thunderace gekocht uit 2002 met rondom kapschade.
Nu was mijn vraag: Waar kan ik het beste beginnen met het internet afstruinen naar nieuwe kappen? ik heb al op MP gekeken maar daar was niet veel te vinden...
En natuurlijk als je zelf nog kappen hebt liggen mag je het ook zeggen :+
 
Laatst bewerkt:
Google! :Y

Zonder dollen, dat is de beste plek waar je kunt zoeken. Ik kan je wel verwijzen naar bepaalde sites maar met de goede zoekvragen neemt google ook die sites mee in de zoektocht maar ook breder, dus sites die jij en ik misschien niet kennen.
 
Hey allemaal
Ten eerste het is geen 1 april grap ;)

Ik heb gister een Yamaha YZF1000R thunderace gekocht uit 2002 met rondom kapschade.
Nu was mijn vraag: Waar kan ik het beste beginnen met het internet afstruinen naar nieuwe kappen? ik heb al op MP gekeken maar daar was niet veel te vinden...
En natuurlijk als je zelf nog kappen hebt liggen mag je het ook zeggen :+

Ebay doet het ook altijd goed :Y
 
Hey allemaal
Ten eerste het is geen 1 april grap ;)

Ik heb gister een Yamaha YZF1000R thunderace gekocht uit 2002 met rondom kapschade.
Nu was mijn vraag: Waar kan ik het beste beginnen met het internet afstruinen naar nieuwe kappen? ik heb al op MP gekeken maar daar was niet veel te vinden...
En natuurlijk als je zelf nog kappen hebt liggen mag je het ook zeggen :+
ebay/marktplaats

en motorsloperijen :Y
boonstra (persoonlijk niet zo'n fan van)
meerlo

en google vind er vast nog wel meer :Y
 
Op ebay staan kuipdelen vanuit Hong kong.

Een nadeel: je moet geduld hebben met het monteren maar het scheelt je wel geld.

Of 2: mijn fiets kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan