Scheuren in de omgeving Zwolle (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu begin ik toch wel te balen :(

Ja ja....leuk dat jullie vandaag plezier hebben gehad op de motor tijdens deze mooie winterdag B|

ikwilookikwilookikwilookikwilookikwilook :]
 
Go Villie!!

Jouw topic is goud waard....nog steeds actueel na bijna 2 jaar na dato....

ff linkie en....klikken maar

:+

Heb je nou het een keer in de praktijk getest of de sv sneller is? ;)
Het is echt verschrikkelijk hè, dat topic |(
M'n eerste topic, en die blijft me ook altijd achtervolgen geloof ik :P

Vandaag lekker wezen rijden, in totaal zo'n 125 kilometer gemaakt geloof ik, lekker hoor :]
 
Zal ik maar gewoon een datum noemen voor het MF-feessie!?


********** 5 Maart!!!!!!!! ***********


Mochten enkele mensen niet kunnen, dan kan ik altijd nog een andere datum uitkiezen.
 
Zal ik maar gewoon een datum noemen voor het MF-feessie!?


********** 5 Maart!!!!!!!! ***********


Mochten enkele mensen niet kunnen, dan kan ik altijd nog een andere datum uitkiezen.

ehmmm.. mag het ook weekend ervoor of erna, heb 5 maart de kids.
weet het, heb weinig recht van spreken , kom hier weinig :o maar Bizz houd me op de hoogte :}
Laatste feest was wel beregezellig dus ik hou me aanbevolen, en ach die karaoke van deadeye wil ik natuurlijk voor geen goud missen :P
 
Zal ik maar gewoon een datum noemen voor het MF-feessie!?


********** 5 Maart!!!!!!!! ***********


Mochten enkele mensen niet kunnen, dan kan ik altijd nog een andere datum uitkiezen.
DENNIIIIIIIIS pas je de eerste post ff aan,of open ff een nieuw"" scheuren in zwolle"" want deze haalt maart niet!!!
ikke kan 5 maart volgens mij wel weekend erna zeker niet, wil ik na utrecht ,motorbeurs!!! ervoor weet ik zo niet ,oja ik blijf slapen als het kan!!!
 
EDIT: Johnny was je de afspraak over die dozen vergeten?? ik ben er volgende week dinsdag weer (of vanmiddag nog tot 17.00 uur)Als je ze dan niet bent komen halen krijgen verhuizende collega's ze. ik heb je nl 2 dagen niet op msn gezien daarom maar zo


sorry ik moest een paar dagen eerder verhuizen, en tja regen en alle dozen die ik had zijn nat geworden , dus moest ik me wel behelpen met vuilnis zakken, geef ze maar aan je collega
grt

johnny

@indo: lekkere fototjes, hoe hou je z'n ding op de weg als je zo plat gaat, lekker hoor, en als ik het zo zie is er geen functie voor mij weg gelegd als onderdeeltjes raper, hopelijk is dat verleden tijd :P
 
Zal ik maar gewoon een datum noemen voor het MF-feessie!?


********** 5 Maart!!!!!!!! ***********


Mochten enkele mensen niet kunnen, dan kan ik altijd nog een andere datum uitkiezen.

I'll be there! :9

@indo: lekkere fototjes, hoe hou je z'n ding op de weg als je zo plat gaat, lekker hoor, en als ik het zo zie is er geen functie voor mij weg gelegd als onderdeeltjes raper, hopelijk is dat verleden tijd :P
Dat gaat vanzelf....hoe harder hoe platter ;) Er is op Almeria één lange linkerdoordraaier waar er een aantal vanaf gingen omdat ze te plat gingen (te snel of verkeerde lijn). Eén keer had ik ook het gevoel dat ik hem kwijt was waarna ik het gas iets dichter deed en me gewoon zo hard mogelijk afzette met m'n knie............en toen was er weer grip *D
 
Dat gaat vanzelf....hoe harder hoe platter ;) Er is op Almeria één lange linkerdoordraaier waar er een aantal vanaf gingen omdat ze te plat gingen (te snel of verkeerde lijn). Eén keer had ik ook het gevoel dat ik hem kwijt was waarna ik het gas iets dichter deed en me gewoon zo hard mogelijk afzette met m'n knie............en toen was er weer grip *D
Jaja ik weet 13sec kneedown... O-) en wat is er met jouw steppies gebeurd dan :?



Foei,foei lekker weer :] vandaag (4 dagen de motor 3 dagen lekker weer) O-)
 
Okidoki...zal vanavond of morgenavond ff een nieuw topic aanmaken....dus ff doorposten want de 2.500 posts moet gehaald worden :)

@ Vuurstorm: 5 maart klinkt goed...is dan ook weer motorweer als het goed is....misschien idee om overdag een tochtje te organiseren....beetje inzuipen onderweg... ;)

's nachts burnouts maken op de camping....met olie onder de banden voor het mooie vuur effect.... *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan