schorsen en huiszoeking

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.650
113.267
Rèswèk
Beste redactie,



Graag aandacht voor het volgende en ter waarschuwing aan mijn mede motor hobbyisten.

Nu de winter weer voor de deur staat zijn er weer meerdere motorrijders die hun motor in de winter schorsen.

Dit kan behoorlijke nadelen hebben zoals mij is overkomen.

Aangezien ik meerdere motoren heb, oude maar ook recentere heb ik een aantal motoren geschorst omdat ik hier voor lange tijd niet mee rijd of omdat ik een aantal reserve , lees donor motoren heb waarvan ik het kenteken heb moeten schorsen.

Ook heb ik een aantal motoren ouder dan 25 jaar die ik niet heb geschorst omdat hiervoor geen houderschaps/wegenbelasting meer hoeft te betalen en ik dus alleen een verplichte WA verzekering kan afsluiten(o.a. bij classic verzekering van Maarsseveen)

De premie is gelijk of zelfs goedkoper dan schorsen en ik voorkom hiermee dat er weer euro`s verdwijnen in de bodemloze staatsput maar ook voorkom ik controle en kan ik de motoren vrij verplaatsen.

Het grote probleem met het schorsen van de andere recentere motoren die ik heb en die deels gedemonteerd zijn zit in het feit dat ik aan de belasting dienst moet opgeven waar deze motoren gestald staan en dat is dus niet altijd mijn woonadres omdat ik ook nog samen met mijn zoon een garage heb die enkele kilometers van mijn woonadres is gelegen.

Als ik dus wil sleutelen aan een motor die in deze garage staat moet ik deze ophalen waarbij vervoer dient te geschieden middels een busje of aanhangwagen omdat ik er niet mee kan/wil/mag rijden op de openbare weg. Nu heb ik plotseling een controle ambtenaar aan de deur gehad die mijn geschorste motoren kwam controleren. Hoewel ik dringend naar een afspraak moest stond deze ambtenaar erop dat ik mijn geschorste motoren aan hem liet zien. Omdat ik al nattigheid voelde, twee geschorste motoren stonden in mijn garage enkele kilometers hiervandaan heb ik de man mijn thuis gestalde motoren laten controleren en zijn we naar de garage gegaan om daar de andere twee te controleren. Gelukkig was het een sympathieke ambtenaar, ja ze bestaan en lijkt het erop dat ik er met een waarschuwing vanaf kom.

Ik had namelijk een door de belastingdienst toegestuurd wijziging/verhuis formulier op moeten sturen dat de twee geschorste motoren (tijdelijk in mijn vakantie) niet buiten op mijn huisadres stonden maar in onze gezamenlijke garage. Het feit dat deze garage geen adres heeft deed niet ter zake, bij het niet vinden van het adres zou hij zich bij mijn huisadres vervoegen en ik ben dan verplicht ?? om mee te gaan en de aanwezigheid van de motoren te laten controleren.

Hier hebben dus een groot aantal hobby sleutelaars een probleem.

Iedere verandering van stallingadres of het even ophalen uit de opgegeven stalling voor zelf reparatie/restauratie of voor het laten lassen en/of reparatie bij een dealer moet vooraf gemeld worden aan deze dienst en dan ook het ophalen en weer terug stallen op het oude adres moet worden gemeld. Vervoer zonder melding op b.v. een aanhangwagen waarbij het nummerbord zichtbaar op de betreffende motor is blijven zitten of vervoer naar een beurs kan bij een controle op de openbare weg of zelfs op een beurs terrein consequenties hebben wanneer dit niet is gemeld.

Ook het deelnemen met een geschorste motor aan b.v. een trackday op Assen of Zandvoort moet vooraf worden gemeld. Voor het vervoer naar een trackday in het buitenland gelden nog andere problemen. Twee weken geleden zou ik deelnemen aan een trackday op Cadwell Park in Engeland met een geschorste TZR 250 maar ik was inmiddels al gewaarschuwd dat ik met een geschorste motor problemen kon krijgen bij terugkomst indien ik door de douane gecontroleerd zou worden(ik moet namelijk mijn kenteken papieren meenemen om de eigendom van betreffende motor aan te kunnen tonen!) en heb dus een Cup TZR 125 zonder kenteken maar wel met eigendomsbewijs mee genomen.

Al met al baal ik verschrikkelijk van deze overheidscontrole waanzin. Natuurlijk mag je je niet onverzekerd op de openbare weg bevinden maar deze stallingscontrole slaat nergens op. Na de geluidsproblemen op diverse circuits en de graai cultuur van spee (nee, geen hoofdletter) is het inmiddels kwart OVER twaalf geworden



Bron: http://rd350.motormuizen.nl/phorum/read.php?15,116790
 
Beste redactie,



Graag aandacht voor het volgende en ter waarschuwing aan mijn mede motor hobbyisten.

Nu de winter weer voor de deur staat zijn er weer meerdere motorrijders die hun motor in de winter schorsen.

Dit kan behoorlijke nadelen hebben zoals mij is overkomen.

Aangezien ik meerdere motoren heb, oude maar ook recentere heb ik een aantal motoren geschorst omdat ik hier voor lange tijd niet mee rijd of omdat ik een aantal reserve , lees donor motoren heb waarvan ik het kenteken heb moeten schorsen.

Ook heb ik een aantal motoren ouder dan 25 jaar die ik niet heb geschorst omdat hiervoor geen houderschaps/wegenbelasting meer hoeft te betalen en ik dus alleen een verplichte WA verzekering kan afsluiten(o.a. bij classic verzekering van Maarsseveen)

De premie is gelijk of zelfs goedkoper dan schorsen en ik voorkom hiermee dat er weer euro`s verdwijnen in de bodemloze staatsput maar ook voorkom ik controle en kan ik de motoren vrij verplaatsen.

Het grote probleem met het schorsen van de andere recentere motoren die ik heb en die deels gedemonteerd zijn zit in het feit dat ik aan de belasting dienst moet opgeven waar deze motoren gestald staan en dat is dus niet altijd mijn woonadres omdat ik ook nog samen met mijn zoon een garage heb die enkele kilometers van mijn woonadres is gelegen.

Als ik dus wil sleutelen aan een motor die in deze garage staat moet ik deze ophalen waarbij vervoer dient te geschieden middels een busje of aanhangwagen omdat ik er niet mee kan/wil/mag rijden op de openbare weg. Nu heb ik plotseling een controle ambtenaar aan de deur gehad die mijn geschorste motoren kwam controleren. Hoewel ik dringend naar een afspraak moest stond deze ambtenaar erop dat ik mijn geschorste motoren aan hem liet zien. Omdat ik al nattigheid voelde, twee geschorste motoren stonden in mijn garage enkele kilometers hiervandaan heb ik de man mijn thuis gestalde motoren laten controleren en zijn we naar de garage gegaan om daar de andere twee te controleren. Gelukkig was het een sympathieke ambtenaar, ja ze bestaan en lijkt het erop dat ik er met een waarschuwing vanaf kom.

Ik had namelijk een door de belastingdienst toegestuurd wijziging/verhuis formulier op moeten sturen dat de twee geschorste motoren (tijdelijk in mijn vakantie) niet buiten op mijn huisadres stonden maar in onze gezamenlijke garage. Het feit dat deze garage geen adres heeft deed niet ter zake, bij het niet vinden van het adres zou hij zich bij mijn huisadres vervoegen en ik ben dan verplicht ?? om mee te gaan en de aanwezigheid van de motoren te laten controleren.

Hier hebben dus een groot aantal hobby sleutelaars een probleem.

Iedere verandering van stallingadres of het even ophalen uit de opgegeven stalling voor zelf reparatie/restauratie of voor het laten lassen en/of reparatie bij een dealer moet vooraf gemeld worden aan deze dienst en dan ook het ophalen en weer terug stallen op het oude adres moet worden gemeld. Vervoer zonder melding op b.v. een aanhangwagen waarbij het nummerbord zichtbaar op de betreffende motor is blijven zitten of vervoer naar een beurs kan bij een controle op de openbare weg of zelfs op een beurs terrein consequenties hebben wanneer dit niet is gemeld.

Ook het deelnemen met een geschorste motor aan b.v. een trackday op Assen of Zandvoort moet vooraf worden gemeld. Voor het vervoer naar een trackday in het buitenland gelden nog andere problemen. Twee weken geleden zou ik deelnemen aan een trackday op Cadwell Park in Engeland met een geschorste TZR 250 maar ik was inmiddels al gewaarschuwd dat ik met een geschorste motor problemen kon krijgen bij terugkomst indien ik door de douane gecontroleerd zou worden(ik moet namelijk mijn kenteken papieren meenemen om de eigendom van betreffende motor aan te kunnen tonen!) en heb dus een Cup TZR 125 zonder kenteken maar wel met eigendomsbewijs mee genomen.

Al met al baal ik verschrikkelijk van deze overheidscontrole waanzin. Natuurlijk mag je je niet onverzekerd op de openbare weg bevinden maar deze stallingscontrole slaat nergens op. Na de geluidsproblemen op diverse circuits en de graai cultuur van spee (nee, geen hoofdletter) is het inmiddels kwart OVER twaalf geworden



Bron: http://rd350.motormuizen.nl/phorum/read.php?15,116790


Toch waren die regels vroeger een stuk relaxter... maar zijn aangescherpt omdat er misbruik van gemaakt werd....Dan moeten de goede beschermd worden door de slechte aan te pakken...helaas raakt dat dan ook weer een aantal wel goede...


Wel k*t voor je...
 
Ik snap je probleem wel ongeveer, maar waarom laat je het kentekenbewijs van die donor-motoren en cirquitmotoren niet helemaal vernietigen?
 
Uhh, effe het linkje volgen, ik heb het overgenomen...


Mijn motoren zijn verzekerd en in de belasting...
 
Huh, wat een enorm wazige toestand is dat zeg :X

Nog nooit van gehoord. Maar dat betekent dat ik ook in de problemen kan komen omdat mijn geschorste motors bij mijn ouders staan en ik ondertussen uit huis ben gegaan :?
 
Het is een akkefietje dat bij ons in de klub met al die oude dingen voorkomt
 
Huh, wat een enorm wazige toestand is dat zeg :X

Nog nooit van gehoord. Maar dat betekent dat ik ook in de problemen kan komen omdat mijn geschorste motors bij mijn ouders staan en ik ondertussen uit huis ben gegaan :?
schijnt dat ze dat moeten weten, ja

De Stasi is er heilig bij
 
klein, want ik heb geen geschorste kentekens
 
Hoe groot is de kans?

Ik denk dat als jij regelmatig motoren laat schorsen, dat de kans groter is dat er eens iemand een kijkje komt nemen naar al die voertuigen. Natuurlijk is het stom en belachelijk als er opeens onaangekondigd z'n clown voor de deur staat, maar ik zou het ook verdacht gaan vinden als iemand 16 geschorste motoren zogenaamd in zijn schuurtje heeft staan.
 
Ik ken het probleem, ik heb wel eens hier op MF gevraagd of iemand wel eens daadwerkelijk die controle gehad heeft.

Op dit moment heb ik nog maar 1 motor geschorst, een oude TT600. Ik ben een tijdlang met de afstelling van het blok bezig geweest, en af en toe probeerde ik hem uit op de crossbaan. Motor op de ahw, geen probleem zou je zeggen. Nu lees ik wel in bovenstaand verhaal dat je ook daarmee problemen kunt krijgen.

Je kan natuurlijk altijd zeggen dat je de brief net verstuurd hebt. Stel, mijn nieuwe zuiger komt binnen, ik zet hem erop, ik start de motor even op het officiele stallingsadres en ik ga naar de crossbaan, motor op de ahw. Onderweg doe ik even de brief (waarin de nieuwe tijdelijke verblijfplaats van de motor vermeld is) op de bus. Mocht ik onderweg gecontroleerd worden, dan "is de brief onderweg". En zo zou je dat dus met elke steekproef aan de deur kunnen doen: "Goedendag Belastingambtenaar, da's ook toevallig, ik heb net de brief op de bus gedaan."

Dat kan toch, dat het elkaar net kruist? :)


edit:
Ik zit nog even te denken.
Stel dat jij een motor in je ahw vervoert, met daarop een kentekenplaat van je geschorste motor. En deze wordt onderweg ergens gefotografeerd (doen ze dat eigenlijk nog?). Dan wil dat toch niets zeggen? De geschorste motor staat lekker in mijn garage, bewijs maar eens dat de motor waar de plaat op zat, die geschorste motor was. Hij wordt vervoerd als lading, ik rij er toch niet mee? Ik mag elke kentekenplaat op elke motor van me maken en op mijn karretje vervoeren. Als ik maar niet deelneem aan het verkeer, lijkt mij.
 
Laatst bewerkt:
Welk wetsartikel hoort bij dit verhaal?

Ik dacht dat je met een geschorste motor de openbare weg niet op mocht en dat deze zich ook niet op de openbare weg mag bevinden.

En, dat je als je dat dan wel doet, en betrapt wordt, een flinke prent zou krijgen.

Maar nu mag je de motor dus ook al niet naar elders brengen? Wat is dat voor een grote bureaucratische onzinreden?
 
Ik heb mijn soes 400 ook geschorst en staat ook op een ander adres.
Ik heb dus ook dat formulier ingevult en opgestuurd.

En het zal mij benieuwen of ze komen kijken.
 
Laatst bewerkt:
Mijn geschorste voertuigen staan bij mn buurman in zn tuin
dus telkens als ik ze voor mijn deur zet om even een uurtje te sleutelen moet ik een brief op de post doen voor een wijziging? :+
cewl
voortaan 12 brieven per week sturen ofzo
 
voortaan 12 brieven per week sturen ofzo
Is ook een optie: Overvoer ze met brieven.
Jammer dat er een postzegel op moet, kan dat aanmelden niet digitaal?

Oh nee, dan kan je bij een steekproef thuis niet meer vertellen dat de brief net op de bus is :X
 
hoezo postzegel? :

Belastingdienst Antwoordnummer 51259 3501 WB Utrecht
Belastingdienst Antwoordnummer 9000 7300 XA Apeldoorn
Belastingdienst Antwoordnummer 624 7600 WB ALMELO
Belastingdienst Antwoordnummer 21040 6400 XE Heerlen
Belastingdienst Antwoordnummer 180 7000 VB Doetinchem
Belastingdienst CA Antwoordnummer 9010 7300 XB Apeldoorn
Belastingdienst ( Wijziging Loonheffing ed.) Antwoordnummer 1497 7300 VB Apeldoorn
Belastingdienst (Automatiseringscentrum) Antwoordnummer 1053 7300 VB Apeldoorn
Belastingdienst (centrale betalingsadministratie) Antwoordnummer 1290 7300 VB Apeldoon
Belastingdienst (centrale betalingsadministratie) Antwoordnummer 1291 7300 VB Apeldoorn
Belastingdienst (centrale invoer) Antwoordnummer 21080 6400 XK Heerlen
Belastingdienst (Particulieren) Antwoordnummer 2555 8000 WZ Zwolle
Belastingdienst - Afdeling automatische Incasso Antwoordnummer 21160 6400 ZX Heerlen
Belastingdienst / Oost-Brabant / Oss Antwoordnummer 10030 5340 VB OSS
Belastingdienst /Toeslagen Antwoordnummer 51099 3501 VC Utrecht
Belastingdienst Alkmaar Antwoordnummer 9555 1800 XD Alkmaar
Belastingdienst Almelo Antwoordnummer 624 7600 WB Almelo
Belastingdienst Almelo Antwoordnummer 2000 7600 WN Almelo
Belastingdienst Almelo Antwoordnummer 3000 7600 WP Almelo
Belastingdienst Almelo Antwoordnummer 9000 7600 WZ Almelo
Belastingdienst Almelo Ondernemingen Antwoordnummer 500 7600 VB Almelo
Belastingdienst Amersfoort Antwoordnummer 860 3800 AV Amersfoort
Belastingdienst Amersfoort Ondernemingen Antwoordnummer 865 3800 VB Amersfoort
Belastingdienst Amstelveen (ondernemers) Antwoordnummer 450 1180 WB Amstelveen
Belastingdienst Amsterdam Antwoordnummer 45966 1050 WG Amsterdam
Belastingdienst Amsterdam Antwoordnummer 45977 1050 WH Amsterdam
Belastingdienst Amsterdam Antwoordnummer 19262 1000 VD Amsterdam
Belastingdienst Amsterdam (omzet-belasting) Antwoordnummer 19234 1000 VC Amsterdam
Belastingdienst Amsterdam (particulieren) Antwoordnummer 45955 1050 WE Amsterdam
Belastingdienst Apeldoorn Antwoordnummer 1075 7300 VB Apeldoorn
Belastingdienst Apeldoorn Antwoordnummer 573 7300 VB Apeldoorn
Belastingdienst Arnhem Antwoordnummer 1666 6800 WC Arnhem
Belastingdienst Arnhem (ondernemingen) Antwoordnummer 1667 6800 WC Arnhem
Belastingdienst Assen (particulieren) Antwoordnummer 17 9400 VB Assen
Belastingdienst Breda Antwoordnummer 10144 4800 VB Breda
Belastingdienst CBI/afdeling mediaverwerking Antwoordnummer 5000 7600 WS Almelo
Belastingdienst Centr. Adm. Informatieverwerking Antwoordnummer 31000 7600 ZA Almelo
Belastingdienst Centrale Administratie Antwoordnummer 9020 7300 XC Apeldoorn
Belastingdienst Centrale Administratie/Autoheffing Antwoordnummer 470 7300 WN Apeldoorn
Belastingdienst Den Bosch (ondernemingen) Antwoordnummer 10820 5200 WB 's Hertogenbosch
Belastingdienst Den Haag Antwoordnummer 95113 2509 VE 's Gravenhage
Belastingdienst Den Haag Antwoordnummer 10587 2501 WB 's Gravenhage
Belastingdienst Den Haag Antwoordnummer 10765 2501 WB 's Gravenhage
Belastingdienst Den Haag (particulieren) Antwoordnummer 10017 2500 VB 's Gravenhage
Belastingdienst Dordrecht Antwoordnummer 3580 3300 WB Dordrecht
Belastingdienst Eindhoven (particulieren) Antwoordnummer 70500 5600 TS Eindhoven
Belastingdienst Emmen (Ondernemingen) Antwoordnummer 356 7800 WB Emmen
Belastingdienst Enschede (ondernemingen) Antwoordnummer 2200 7500 VB Enschede
Belastingdienst Gouda Antwoordnummer 10084 2800 VB Gouda
Belastingdienst Gouda (particulieren) Antwoordnummer 10109 2800 VB Gouda
Belastingdienst Groningen Antwoordnummer 101 9700 VB Groningen
Belastingdienst Groningen (particulieren) Antwoordnummer 601 9700 WB Groningen
Belastingdienst Haaglanden kantoor Rijswijk Antwoordnummer 10040 2280 VB Rijswijk (ZH)
Belastingdienst Haarlem (ondernemingen) Antwoordnummer 1682 2000 VC Haarlem
Belastingdienst Haarlem (particulieren) Antwoordnummer 1681 2000 VC Haarlem
Belastingdienst Harderwijk Antwoordnummer 318 3840 VB Harderwijk
Belastingdienst Heerenveen (ondernemingen) Antwoordnummer 1013 8440 VB Heerenveen
Belastingdienst Heerlen Antwoordnummer 21030 6400 XD Heerlen
Belastingdienst Heerlen Antwoordnummer 21060 6400 XH Heerlen
Belastingdienst Heerlen Antwoordnummer 5038 6400 WC Heerlen
Belastingdienst Heerlen (buitenland) Antwoordnummer 4242 6400 WC Heerlen
Belastingdienst Hengelo (particulieren) Antwoordnummer 1025 7550 VB Hengelo
Belastingdienst Hilversum Antwoordnummer 1600 1200 VB Hilversum
Belastingdienst Holland-Midden (Hoofddorp) Antwoordnummer 440 2130 WB Hoofddorp
Belastingdienst Holland-Noord, Kantoor Alkmaar Antwoordnummer 9675 1800 XR Alkmaar
Belastingdienst Holland-Noord, kantoor Alkmaar Antwoordnummer 9575 1800 XR ALKMAAR
Belastingdienst Holland-Noord, Kantoor Zaandam Antwoordnummer 2001 1500 WC Zaandam
Belastingdienst Hoogeveen (particulieren) Antwoordnummer 75 7900 VB Hoogeveen
Belastingdienst Hoorn Antwoordnummer 1122 1620 VB Hoorn
Belastingdienst Kantoor Roermond Antwoordnummer 1037 6040 VB Roermond
Belastingdienst Leeuwarden (particulieren) Antwoordnummer 6064 8900 VC Leeuwarden
Belastingdienst Leiden Antwoordnummer 10602 2300 WB Leiden
Belastingdienst Limburg Antwoordnummer 4015 6200 VC Maastricht
Belastingdienst Middelburg (particulieren) Antwoordnummer 88888 4330 VB Middelburg
Belastingdienst motorrijtuigen Antwoordnummer 9020 7300 XC Apeldoorn
Belastingdienst Nederland Antwoordnummer 2600 8000 WM Zwolle
Belastingdienst Nijmegen (particulieren) Antwoordnummer 3333 6500 WC Nijmegen
Belastingdienst Ondernemingen Breda Antwoordnummer 10090 4800 VB Breda
Belastingdienst Ondernemingen Gorinchem Antwoordnummer 257 4200 VB Gorinchem
Belastingdienst ondernemingen lelystad Antwoordnummer 252 8200 VB Lelystad
Belastingdienst ondernemingen Nijmegen Antwoordnummer 2222 6500 WC Nijmegen
Belastingdienst Oost Antwoordnummer 180 7000 VB Doetinchem
Belastingdienst Oost Antwoordnummer 111 7100 VB Winterswijk
Belastingdienst OostBrabant/Eindhoven Antwoordnummer 70500 5600 TS Eindhoven
Belastingdienst OostBrabant/Helmond Antwoordnummer 88888 5700 VB Helmond
Belastingdienst Particulieren en Ondernemingen Bui Antwoordnummer 4242 6400 VC Heerlen
Belastingdienst Particulieren Heerlen Antwoordnummer 4040 6400 VC Heerlen
Belastingdienst Particulieren Lelystad Antwoordnummer 252 8200 VB Lelystad
Belastingdienst particulieren Vestiging Almere Antwoordnummer 1605 1300 WE Almere
Belastingdienst Particulieren Zutphen Antwoordnummer 220 7200 VB Zutphen
Belastingdienst Randmeren Ondernemingen Antwoordnummer 1019 7300 VB Apeldoorn
Belastingdienst Randmeren/Vestiging Zwolle Antwoordnummer 2555 8000 WZ Zwolle
Belastingdienst Rijnmond Antwoordnummer 72000 3070 WE Rotterdam
Belastingdienst Rijnmond Kantoor Dordrecht Antwoordnummer 3580 3300 WB Dordrecht
Belastingdienst Rijnmond Kantoor Rotterdam Antwoordnummer 72002 3070 WE Rotterdam
Belastingdienst Rijswijk (ondernemingen) Antwoordnummer 10040 2280 VB Rijswijk
Belastingdienst Rivierenland - Kantoor Arnhem Antwoordnummer 1665 6800 WC Arnhem
Belastingdienst Rivierland / Gorinchem Antwoordnummer 257 4200 VB Gorinchem
Belastingdienst Roosendaal Antwoordnummer 1200 4700 VP Roosendaal
Belastingdienst Rotterdam (ondernemingen) Antwoordnummer 72001 3070 WE Rotterdam
Belastingdienst Rotterdam (particulieren) Antwoordnummer 72000 3070 WB Rotterdam
Belastingdienst Servicedesk Elektronisch Berichten Antwoordnummer 1230 7300 VB Apeldoorn
Belastingdienst Tilburg (ondernemingen) Antwoordnummer 60091 5000 VB Tilburg
Belastingdienst Tilburg (particulieren) Antwoordnummer 60033 5000 VB Tilburg
Belastingdienst Toeslagen Antwoordnummer 21320 6400 TT Heerlen
Belastingdienst Unit 11 / R.N.O. / 146 Antwoordnummer 11921 1000 VM Amsterdam
Belastingdienst Utrecht Antwoordnummer 9802 3500 ZJ Utrecht
Belastingdienst Utrecht (ondernemingen) Antwoordnummer 12500 3500 XT Utrecht
Belastingdienst Utrecht (particulieren) Antwoordnummer 9080 3500 ZA Utrecht
Belastingdienst Venlo afd. Ondernemingen Antwoordnummer 1005 5900 VB Venlo
Belastingdienst Venlo afd. Particulieren Antwoordnummer 1087 5900 VB Venlo
Belastingdienst Zaandam (ondernemingen) Antwoordnummer 2002 1500 WC Zaandam
Belastingdienst Zaandam (particulieren) Antwoordnummer 1010 1500 VC Zaandam
Belastingdienst Zuidwest, kantoor Goes Antwoordnummer 801 4460 WB Goes
Belastingdienst Zuidwest/Breda Antwoordnummer 10090 4800 VB Breda
Belastingdienst Zutphen (particulieren) Antwoordnummer 220 7200 VB Zutphen
BelastingDienst/Centrale administratie Antwoordnummer 21160 6400 ZX Heerlen
Belastingdienst/Oost-Brabant/Den Bosch Antwoordnummer 10820 5200 WB 's-Hertogenbosch
Belastingdienst/Toeslagen Antwoordnummer 21230 6400 TH Heerlen
Gemeentelijke Belastingdienst Den Haag Antwoordnummer 93279 2509 WB Den Haag
RIC-Belastingdienst Randmeren, kantoor Zwolle Antwoordnummer 2500 8000 WX Zwolle


voor de liefhebber: www.antwoordnummer.nl
 
Zovel mogelijk donor motoren als gesloopt opgeven. Je bent dan natuurlijk wel het kentekenbewijs kwijt maar dit soort problemen krijg je dan niet. Of hebben al die donormotoren nog een toekomst op de weg te wachten?
 
ik wist niet dat ze er zo streng in waren. overigens heb ik 1 brommer en 1 motor geschorst maar nog nooit een adresbrief voor die 2 in hoeven vullen.
voor een eerdere geschorste brommer heb ik dat wel moeten doen.

maar als zo'n ambtenaar aan de deur staat hoef je hem toch niet binnen te laten? laat hem maar bellen en een afspraak maken zoals iedereen die bij mij op bezoek komt. Tegen die tijd zorg ik wel dat mijn motoren allemaal thuis staan.

en dat van duane controle volg ik niet helemaal. Als je zorgt dat er geen kentekenplaat op de motor zit dan kunnen ze toch niks controleren? Is het gewoon een motor zonder kenteken...
 
Nou, doe dan maar een GPSje op alles en iedereen zodat alles en iedereen kan zien waar alles en iedereen is op het moment dat alles en iedereen wil weten waar alles en iedereen is.

eerst op papier alles moeilijk maken tot dat mensen het echt beu worden.
Dan komt er vanzelf genoeg draagvlak voor het bovenstaande scenario :N

Volgende keer zeggen dat je ook een motor in je reet gestald hebt.
En dan ook eisen dat hij daar gaat zoeken.

Dan denk ik dat het COC daar wel wat ludieke dingen in gaat zien })

Wie wil er nog opsporingsambtenaar worden?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan