Ik zou gaan kijken of je die dop kunt draaien, gewoon 180 graden draaien.. zie je er nix meer van..
Wil je het echt mooi maken enzo, dan moet je hem eraf halen, en de beschadigingen op een draaibank eraf draaien.. vervolgens ding (laten) spuiten/coaten en je kunt er weer ff tegenaan (Nadeel is dat hij dus zwakker wordt, daarom kun je ook overwegen om uit alu een nieuwe dop te maken)
De krassen zoveel mogelijk wegvijlen, netjes afplakken en heel die grijze dop spuiten zodat je geen kleurverschil ziet...............kun je gelijk je achterbrug bijwerken
Of ergens een gebruikte demper op de kop tikken?
Ik heb jullie tips gelezen en heb de plekken op het zwarte gedeelte om redelijk onzichtbaar gemaakt. Busje spuitverf, spuitverf in dop gespoten en met penseeltje opgevuld.
Ik ga, zoals al werd gezegd, de hele dop er af halen, beetje uitdeuken en opnieuw spuiten. Zowel voor als achter ga ik dit doen.
Ik weet niet hoe heet dat gedeelte van je uitlaat wordt (het zal toch niet heter worden dan en graag of 100 denk ik ), maar staalplamuur (motip) kan tot een temperatuur van 140 graden celcius aan.
Die doppen kun je niet draaien want ze zijn niet symetrisch. Is gewoon de dop van een originele uitlaat van de ZXR 750 '93 t/m '95, die doppen kun je gewoon los bestellen.
Heb hetzelfde probleem, bestel er binnenkort ook een nieuw