Schumacher in de MotoGP?

ik weet zo net nog niet of het bij een beetje hobby racen blijft, hij heeft nu toch echt de smaak te pakken getuige dit bericht:

Gaaf toch dat Schumi lekker bezig is op 2 wielen. :P
Er zijn zat F1 coureurs die 2 wielen niks vinden. B|
Paar jaar geleden was er een "race" tussen vd Goorbergh en een zekere C. Albers.
174462e30302ba8000720bb3e4993425.jpg

Meneer Albers vond 2 wielen veels te eng en te gevaarlijk. :Z
 
Gaaf toch dat Schumi lekker bezig is op 2 wielen. :P
Er zijn zat F1 coureurs die 2 wielen niks vinden. B|
Paar jaar geleden was er een "race" tussen vd Goorbergh en een zekere C. Albers.
[afbeelding]
Meneer Albers vond 2 wielen veels te eng en te gevaarlijk. :Z
Maar hij had wel fikkende remschijven })

(En hij liep te zeiken dat vd Goorbergh racebanden had, en hij straatbanden :/ )
 
Laatst bewerkt:
Maar hij had wel fikkende remschijven })

(En hij liep te zeiken dat vd Goorbergh racebanden had, en hij straatbanden :/ )
Goorbergh reed volgens mij niet eens op slicks, waren gewoon in de winkel verkrijgbare banden.
Modelletje boven de gewone Pilot Power. Heet dan wel race. :)
 
ik weet zo net nog niet of het bij een beetje hobby racen blijft, hij heeft nu toch echt de smaak te pakken getuige dit bericht:


en in het nederlands Motornieuws | Motortests | Motorroutes | Motorvideo - Motor.nl
 
Laatst bewerkt:
Wat een naar leventje heeft deze man toch :)

Italian test rider Vittoriano Guareschi was unfortunate enough to suffer a fall during day two of a three day test session for the Ducati Corse Development Team at the Mugello Circuit and, although it didn't leave him seriously injured, a bad knock to his coccyx meant that he was unable to ride comfortably.

This allowed the seven times F1 world champion Michael Schumacher to climb back on board the Desmosedici GP8.

The German rider who recorded surprisingly fast times during a test day in Valencia held after the last MotoGP race of 2007, did not hesitate for a second when presented with this last-minute opportunity to return to the track with the GP8.

Schumacher has also made his debut in a motorcycle competition, having taken part in one race in Misano last weekend.

The German champion completed 42 laps with a best lap time in 1'58.0.

"It was a nice surprise yesterday when I received the sudden offer to come to Mugello today", Michael said. "And despite the difficult weather conditions it was again big fun to ride the Ducati. But I repeat it very clearly that I have no intention at all to step into any kind of Moto GP competitions."
 
Raikkonen wou ook wel op de Ducati rijden, maar de teambaas van Ferrari vond het beter dat 'ie dat pas ging doen als het seizoen voorbij is :)
 
Pffff nou ik heb zojuist de race waaraan Shumi meedeed gezien op Motor TV.
Ik had door alle berichtgeving een behoorlijk hoge indruk, maar als je de deelnemers ziet waartegen hij "raced" (als je dit racen mag noemen) zou je kunnen stellen dat ze het niveau hebben van CRT dagen beginners tot gevordenen, net zoals de gebruikte motoren.
Maar ver uit de buurt van doorgewinterde gridtime of wedstrijd rijders.
 
Minder denk ik, Doohan had een handle aan het stuur.
dat niveau met de achterrem is nooit meer behaald. :')

Maarrrr het was maar een loze opmerking van mij. Vond mijzelf wel grappig. :X :+
daarnaast heeft schumi in de F1 ook dingen toegepast die niet gedaan werden ( rembalans tijdens een raceronde aanpassen)

Sport | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl

staat iets over prakrijken :? is dat een combi natie van in de prak rijden en rijken?
:}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan