Scooter alarm

Xtine

MF veteraan
19 apr 2012
9.284
84
Amsterdam
Hier in de buurt staan overal scootertjes geparkeerd op de trottoirs. Die hebben allemaal een alarm. En zo'n alarm staat zo gevoelig afgesteld dat als het een beetje waait, ze afgaan. Als er een motor langskomt ook. Of als er een poltie- of brandweerauto langskomt. Of als er een vogeltje langsvliegt. Met tientallen scootertjes die allemaal eens per dag afgaan, zo niet vaker, heb ik de hele dag gepiep. En er lijkt niks aan te doen.
 
Bij mij in de buurt ook.

Wat wil je hier nu mee zeggen? Of wilde je dit gewoon met ons delen?
 
Ik heb nog nooit van zo een klacht gehoord eerlijk gezegd. Geen idee waar jij woont? :? :')

Misschien toch maar eens wat eigenaren aanspreken? Of anders de oordoppen voor de motor permanent inhouden? :P
 
47482.jpg
 
Benzine er over en in de fik zetten? Maar dan komt er weer iets anders voor terug, wellicht nog gevoeliger. 3M 1100DS oordoppen?
 
Gebeurt hier met kinderen die flikkeren ook de hele tijd om, en een lawaai ,man,man wat een k*therrie :W maken er gewoon een lawaaiergernis topic van *O*
 
Ik heb nog nooit van zo een klacht gehoord eerlijk gezegd. Geen idee waar jij woont? :? :')

Misschien toch maar eens wat eigenaren aanspreken? Of anders de oordoppen voor de motor permanent inhouden? :P

In Amsterdam struikel je zowat over de Vespa scootertjes. Alsof ze soms gratis uitgedeeld worden. Volgens mij zitten die alarmen er standaard op.
 
Een gevoelig alarm wat ook werkt? Dat wil ik ook!
Ik heb ze alleen gehad die zelfs niet afgaan als je de motor afbokt,en/of na enkele maanden helemaal nix meer doen..
Heeft iemand een link naar een dergelijk alarmpje?
 
iedere keer bij het langswandelen een tikkie geven, na een keer of tien zijn de accu's leeg en gaan ze vanzelf zachter toeteren....
 
Het huis hier naast mij komt vrij,
geen alarm, nergens, geen lawaai, geen trottoir, wel veel vogeltjes, die piepen dan weer wel,
in 3 jaar 1x een politie auto door het dorp, iedere lokale slaapt voor 24:00, meestal een uur eerder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan