ScooterXpress met vakantie?...

ronimo

MF'er
8 apr 2009
81
0
brasschaat
Hallo beste scooterlieffans,
Half mei heb ik een abonnement genomen op ScooterXpress.
Kwestie van zo veel mogelijk info te vergaren bij mijn toekomstige scooteraankoop.
Meegenomen was dat ik een schijfrem er bovenop kreeg.
Dat heb ik intussen al(Dus kan ik in de toekomst mijn scooter extra beveiligen....) maar mijn tijdschrift blijft wel achterwegen.....
Nr 38 met de langverwachte PCX-test ligt al een tijdje te glunderen in de kiosk maar heeft zijn weg naar mijn brievenbus nog niet gevonden.
Ik heb intussen elk e-mailadres aangesproken maar nog steeds geen antwoord!
Zijn ze nu bij ScooterXpress in de rauw om het jongste zondag gebeuren of is hier iets anders loos?.
Zijn er nog mensen met deze ervaring?
 
Heb je al een uitgave thuisliggen? Bij de colofon zie je vaak een tel. nr staan als je geen levering hebt gehad van de uitgeverij.

Op emails reageert de redactie helemaal niet, dus daar kijk ik niet van op. Maar hiervoor moet je ook bij de uitgeverij zijn en niet bij de redactie.
 
Monomuis,
heb vanmiddag telefonisch contact gehad(zoals jij voorstelde)en ik denk dat het goed komt...
Emailen is dus niet altijd de beste oplossing :?
 
de uitgever is af en toe wat laat met het versturen ik heb er ook last van af en toe dan krijg je er 2 heel vlot achter elkaar en dan duurt het voor je gevoel soms 2 maanden maar zover ik na heb kunnen gaan heb ik nog elke aflevering gekregen
 
Oma heeft het er maar druk mee ;)

Even een mededeling van huishoudelijke aard :)

Ik ga per Januari 2011 mij fulltime bezig houden met het reilen en zeilen op de redactie.

Mijn huidige baan inmiddels opgezegd, blijf er tot het einde van het jaar en dan gaan we de ScooterXpress wat meer diepte geven.

Genoeg ideeen en we waren gewoon met te weinig man om overal gehoor aan te geven.

Hoop van jullie te horen als er wat is, op of aanmerkingen en ideeen zijn altijd welkom.

Voorlopig nog even redactie@hetprocespublishing.nl tav Jurgen en vanaf volgend jaar zal het jurgen@...... gaan worden.
 
Good luck! *O*
Ik blijf het een leuk blad vinden met weer eens een andere insteek dan de andere motorbladen. Ik heb de indruk dat ze daar alleen kijken of je goed kunt wheelien met het nieuwste kanon. Lekker belangrijk. De praktische kant blijft onderbelicht.
 
Hier is t precies andersom
wij kopen m los en is hier in geen 1 winkel meer te kopen :(
Ben in verschillende winkels geweest en als je er naar vraagt krijg je iets van de Scooterexpress????? ................................oja die verkochten we vroeger wel
Maar als het blad niet geleverd word dan hebben we m niet. :Z

Groetjes Caroline
 
Hopelijk dat men bij Fa. Hordijk nu een 'verkoper' weet aan te trekken die respectvoller met z'n klanten omgaat. Een (motor)scooter verkopen is niet zo erg moeilijk. Maar de zaken/afspraken die daar bij horen goed uitvoeren en dit op 'n juiste wijze naar de KLANT communiceren is nog van een andere orde. Maar vooral het respect naar de KLANT die zorgt namelijk wel voor het beleg op je brood, vergeet dat nooit. Heel misschien krijgt dan volgend jaar de Fa.Hordijk zijn KLANT weer terug die ze ooit kwijt raakten door de '(be)handeling' van dhr. van Son. Desondanks veel succes Jürgen in je nieuwe job, hopelijk voor jou gaat deze plek je beter passen.
 
Hopelijk dat men bij Fa. Hordijk nu een 'verkoper' weet aan te trekken die respectvoller met z'n klanten omgaat. Een (motor)scooter verkopen is niet zo erg moeilijk. Maar de zaken/afspraken die daar bij horen goed uitvoeren en dit op 'n juiste wijze naar de KLANT communiceren is nog van een andere orde. Maar vooral het respect naar de KLANT die zorgt namelijk wel voor het beleg op je brood, vergeet dat nooit. Heel misschien krijgt dan volgend jaar de Fa.Hordijk zijn KLANT weer terug die ze ooit kwijt raakten door de '(be)handeling' van dhr. van Son. Desondanks veel succes Jürgen in je nieuwe job, hopelijk voor jou gaat deze plek je beter passen.

Dit is volgens mij de eerste keer dt ik op dit soort berichten reageer:

Kijk, je kunt altijd ontevreden zijn over de manier waarop je behandeld bent maar om dat hier op deze manier tentoon te stellen is wat mij betreft ontzettend kinderachtig.
Vooral de sarcastische toon zegt waarscxhijnlijk meer over de schrijver dan over de persoon over wie geschreven wordt.

Jurgen, succes in je nieuwe baan.
 
Hopelijk dat men bij Fa. Hordijk nu een 'verkoper' weet aan te trekken die respectvoller met z'n klanten omgaat. Een (motor)scooter verkopen is niet zo erg moeilijk. Maar de zaken/afspraken die daar bij horen goed uitvoeren en dit op 'n juiste wijze naar de KLANT communiceren is nog van een andere orde. Maar vooral het respect naar de KLANT die zorgt namelijk wel voor het beleg op je brood, vergeet dat nooit. Heel misschien krijgt dan volgend jaar de Fa.Hordijk zijn KLANT weer terug die ze ooit kwijt raakten door de '(be)handeling' van dhr. van Son. Desondanks veel succes Jürgen in je nieuwe job, hopelijk voor jou gaat deze plek je beter passen.

|(

En zo zijn er altijd 2 kanten aan een verhaal. Ik vermoed echter dat de heer van Son wat netter is dan jij en e.e.a. onderling afhandelt...


Jurgen: gefeliciteerd!
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk dat men bij Fa. Hordijk nu een 'verkoper' weet aan te trekken die respectvoller met z'n klanten omgaat. Een (motor)scooter verkopen is niet zo erg moeilijk. Maar de zaken/afspraken die daar bij horen goed uitvoeren en dit op 'n juiste wijze naar de KLANT communiceren is nog van een andere orde. Maar vooral het respect naar de KLANT die zorgt namelijk wel voor het beleg op je brood, vergeet dat nooit. Heel misschien krijgt dan volgend jaar de Fa.Hordijk zijn KLANT weer terug die ze ooit kwijt raakten door de '(be)handeling' van dhr. van Son. Desondanks veel succes Jürgen in je nieuwe job, hopelijk voor jou gaat deze plek je beter passen.

Beste Casey,

Leuk deze reactie maar nogal kinderachtig, laat dan in ieder geval je naam achter.
Weet niet wat ik je misdaan heb maar ben blij dat je met dit bericht enigzins anoniem je hart heb weten te luchten.

Misschien een keer een artikel als Heavy User in de ScooterXpress ;)
 
Laatst bewerkt:
|(

En zo zijn er altijd 2 kanten aan een verhaal. Ik vermoed echter dat de heer van Son wat netter is dan jij en e.e.a. onderling afhandelt...


Jurgen: gefeliciteerd!

Het is inderdaad niet netjes om dat hier te bespreken, ronduit belachelijk om iemand zwart te maken, terwijl we de andere kant van het verhaal niet kennen.

He Karl ik zag staan motorloos, leo verkocht?
 
Het is inderdaad niet netjes om dat hier te bespreken, ronduit belachelijk om iemand zwart te maken, terwijl we de andere kant van het verhaal niet kennen.

He Karl ik zag staan motorloos, leo verkocht?

Hee Moyas,

Ca va?

Dat diegene een mening heeft over een brom/motorscooterzaak is niet erg. Maar dat diegene alleen z'n gal spuwt zonder enig argument of enige onderbouwing en zonder de context, laat staan de andere kant van het verhaal te noemen.... Erg minimaal van zo iemand. Ik vind dan ook dat "Fourstroker" heel correct geantwoord heeft.

Nee, de Leonardo is niet verkocht. Althans, wel de paarse 150cc, maar daarvoor in de plaats heb ik een mooie, blauwe 250cc gekocht. M'n Honda VFR400R is verkocht. Ik zie een motorscooter niet echt als een motor ;) Neemt niet weg dat wel een andere (1 type nieuwere, namelijk NC30 ipc NC24) VFR400R ga kopen. Weet alleen nog niet wanneer, ivm de crisis ;)

Groeten, Karl
 
Laatst bewerkt:
Hee Moyas,

Ca va?

Dat diegene een mening heeft over een brom/motorscooterzaak is niet erg. Maar dat diegene alleen z'n gal spuwt zonder enig argument of enige onderbouwing en zonder de context, laat staan de andere kant van het verhaal te noemen.... Erg minimaal van zo iemand. Ik vind dan ook dat "Fourstroker" heel correct geantwoord heeft.

Nee, de Leonardo is niet verkocht. Althans, wel de paarse 150cc, maar daarvoor in de plaats heb ik een mooie, blauwe 250cc gekocht. M'n Honda VFR400R is verkocht. Ik zie een motorscooter niet echt als een motor ;) Neemt niet weg dat wel een andere (1 type nieuwere, namelijk NC30 ipc NC24) VFR400R ga kopen. Weet alleen nog niet wanneer, ivm de crisis ;)

Groeten, Karl

Ca va bien merci :)

Klopt politiek correct geantwoord zou ik dan zeggen.

Ok, ik heb altijd al gedacht dat je een 250 zou aanschaffen, omdat je het een tijdje gelden ook al aangaf. He maar dat is dan weer een heel stukje sneller of valt dat mee?
Die honda dat was een leuk ding. Kan je trouwens je navi ook op de andere leo kwijt?
Als je voor een ander gaat dan kan ik alleen maar zeggen als je m hebt dan ben ik wel benieuwd naar de foto's. De crisis pakt helaas genoeg elke burger vandaar dat er zo weinig mensen zijn die van motor/scooter switchen :)

@ Fourstroker

Nu je fulltime aan de bak gaat kijk ik uit naar de volgende edities van ScooterXpress.
 
Laatst bewerkt:
In een woord, KOUD!!!

Voor de rest mogen we niets zeggen, geheimhoudingsplicht :+

Was heel leuk, de rest staan in het december nummer denk ik. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan