Scorpion helm AIRFIT

Benhalo

MF'er
10 sep 2006
88
0
Den Haag
Nu heb ik vorig jaar een Scorpion EXO700 gekocht, mooie helm alleen kwam Scorpion een paar maanden later met een AIRFIT model, de EXO750, ervan uit (oppombaar wangstukken). Nou lijkt dat me ontzettend comfortable en voor windruis ideaal.

Ik kan de liner los bestelen maar mijn vraag is:
Zit de airfit deel in de wangkussen in de liner of is het een integraal deel van de helm?

Iemand een idee?
 
Ik heb de EXO-1000 de wangstukken worden opgepompt en de windruis is zeker minder plus dat hij dan fijn en comfortable zit.
De pomp en de onluchting zit voor bij de mond je kan de helm helemaal ontleden maar dat heb ik nog niet gedaan maar het is wel een fijne helm.
Maar ik dacht het niet te plaatsen was op de EXO-700 correct if im wrong.
 
Gewoon een 1000 kopen. Rijd nu weinig/niet vanwege het weer maar de laatste keer dat ik reed was ik blij dat ik het deed, omdat hij zo lekker zit. En hij ruikt nog lekker nieuw. :+
 
de 750 is idd ideaal die heb ik :9 zit super, en eigenlijk gebruik ik het air fit systeem alleen op de snelweg :9
 
Ik heb de EXO-1000 de wangstukken worden opgepompt en de windruis is zeker minder plus dat hij dan fijn en comfortable zit.
.

ik heb pas geleden ook een Scorpion EXO-1000 gekocht voor 90 Dollar ( aanbieding ).
dit vind ik toch 1 van de betere helmen die ik de afgelopen jaren heb gehad .
en de Zonne Vizier is helemaal een uit komst.

Image1.jpg
 
Gewoon een 1000 kopen. Rijd nu weinig/niet vanwege het weer maar de laatste keer dat ik reed was ik blij dat ik het deed, omdat hij zo lekker zit. En hij ruikt nog lekker nieuw. :+


Heb precies het zelfde, nieuw nog weinig mee gereden en ruikt als nieuw
Ik pomp de wangstukken ook alleen maar op als ik op de snelweg rijd.
 
ik heb pas geleden ook een Scorpion EXO-1000 gekocht voor 90 Dollar ( aanbieding ).
dit vind ik toch 1 van de betere helmen die ik de afgelopen jaren heb gehad .
en de Zonne Vizier is helemaal een uit komst.

[afbeelding]

90 dollar.. Damn wat een aanbieding.
Heb er zelf 260 voor betaalt en dan nog de prijs van mn vizier erbij :X en goedkoper dan dat kon ik 'm écht niet vinden.

Vind het zonnevizier trouwens niet zo heel geweldig. M'n spiegelvizier is net zo donker alleen dan met een warme tint. Enige verschil met zonnevizier is dat deze een blauwe tint geeft. Als je een helder vizier hebt kan je hem nog wel gebruiken maar anders is hij echt nutteloos. Had van mij wel 2 tintjes donkerder gemogen. :P

Heb overigens nog nooit echt gebruik gemaakt van het oppompen, zal er in het voorjaar (dan ga ik weer rijden :+) aan denken om het eens te doen, kijken of het een verschil maakt. Zit nu al aardig goed voor mij namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan