Semi slicks

Yolo

Die hard MF'er
17 jan 2012
276
0
Alphen aan den rijn
Hallo!

weet iemand een website waar ik Semi slicks kan bestellen van bijv. bridgestone ? al die grote site's verkopen geen semi's.. zoek me rot !

Groetjes Nick
 
Een bijna-circuitband?
Een circuitband met profiel?
Een straatband, die goed geschikt is voor circuit?

En als de grote sites, van pakembeet 1280 bij 1024 het al niet hebben, dan zullen de kleintjes van 800 bij 600 pixels het al helemaal niet kunnen leveren...
 
dit bedoelt ie denk ik,


dit zijn Metzeler racetec banden, en mag je gewoon mee de weg op :]

IMAG0511.jpg
 
Laatst bewerkt:
Onzin. Ik rij ook op de K3, prima straatband.

Bridgestone zou ik heel ver links laten liggen. Wat sportieve banden betreft zijn de Racetec en de Supercorsa momenteel koplopers, met bridgestone heel ver erachter.

Dat je er op straat mee rijdt, maakt het geen onzin dat het een circuitband is, dat is het namelijk gewoon. En je geblaat over bridgestone... :') Waarom is de supercorsa de koploper? Omdat iedereen als schaapjes de ander volgt omdat ze overal de supercorsa zien op het circuit dus moeten ze die zelf ook maar hebben. De helft die op supercorsa rijdt zou nog prima af kunnen met een gewone band, zoals een pilot power bijvoorbeeld. Er zijn ONK jongens die op de R10 snellere tijden hebben gezet dan op de supercorsa... :W
 
Dat je er op straat mee rijdt, maakt het geen onzin dat het een circuitband is, dat is het namelijk gewoon. En je geblaat over bridgestone... :') Waarom is de supercorsa de koploper? Omdat iedereen als schaapjes de ander volgt omdat ze overal de supercorsa zien op het circuit dus moeten ze die zelf ook maar hebben. De helft die op supercorsa rijdt zou nog prima af kunnen met een gewone band, zoals een pilot power bijvoorbeeld. Er zijn ONK jongens die op de R10 snellere tijden hebben gezet dan op de supercorsa... :W
Ja maar, ja maar, al die Superbike teams die ervoor kiezen om op SuperCorsas te rijden dan? O-) :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan