Sena firmware update 5.0 - babbelen met andere merken...

Uhh hij doelde op het feit dat je met je 590 ook mp3's af kunt spelen, maar ook de mp3's die staan op je ipod of smartphone _O-



Dat weet ik. Dat kon met mijn 550 ook al. Alleen had ik toen niet die handige mappenstructuur (die ik regelmatig aanpas op mijn laptop) die de 590 via mijn iPod wel zou hebben, die de iPod makkelijk overneemt bij het synchroniseren.

Nu heb ik de 590 nog maar net, maar volgens de verkoopsites heb ik die mappenstructuur en gebruiksscherm ook als ik de MP3's in de zumo 590...

Ik gebruik mijn iPod dus gewoon overal als muziekbank., ook bij andere bluetoothspeakers.

Ik ben zowieso nog een beetje aan het stoeien. Volgens de internet moet ik die mappenstructuur 1 op 1 op de 590 krijgen. Tot op heden hoor ik wel muziek in de helm, maar krijg alleen een PLAY-toets, een FORWARD-pijltjestoets en een REVERSE-pijltjestoets in het scherm. Dit werkt dan wel prima, maar ik moet toch ook in die iPOD structuur kunnen komen ??? Ik heb de Smartlink-app al geïnstalleerd, maar daarin vind ik niet echt iets over muziekmappen.
In de Mediaspeler zie ik wel de toets met een muzieknoot, een loep en de tekst BLADER , maar als ik hier op druk gebeurd er niets....
og ff verder stoeien dus.... :+
 
Ruisonderdrukking na de update is erg goed. Voor de update kon ik nog goed redelijk goed horen of de verbinding nog open stond en kon ik dus gewoon beginnen te babbelen. (wij gebruiken VOX) Nu hoor ik dat niet meer en vergeet ik hem wel eens aan te blazen. Hij schakelt nu ook makkelijker uit wat dan weer batterijen spaart.
 
Volgens mij bedoel je 389,- (1 stuks = 220,-) Anders wordt de tweede wel erg goedkoop.
 
een van mijn SMH5 modules is dood,
vorig jaar voor het laatst gebruikt, de ene doet het nog prima, de tweede doet helemaal niets meer, reageert niet meer op de lader etc.

bah... heb ik weer, 2 keer gebruikt, voorjaar 2013 gekocht pfff

iemand tips of trucs?
 
Tja, heeft accu's dus moet je ook bij niet gebruik af en toe ff aan de lader hangen. Maar ik zou ff een mailtje naar Sena sturen.
 
een van mijn SMH5 modules is dood,
vorig jaar voor het laatst gebruikt, de ene doet het nog prima, de tweede doet helemaal niets meer, reageert niet meer op de lader etc.

bah... heb ik weer, 2 keer gebruikt, voorjaar 2013 gekocht pfff

iemand tips of trucs?

Volgens mij is mijn smh10 ook overleden. :/ Ding is 10 maanden oud. :? Maandag voor het laatst gebruikt en nu gaat ie alleen nog aan als hij aan de usb hangt. Led knippert dan 4x rood dus zou volledig opgeladen moeten zijn maar zodra ik de usb stekker er uit trekt gaat de sena uit en krijg ik hem niet meer aan zonder prik van de usb. -O-
 
Wij hebben 2 setjes smh10r na de up-date wilden ze ook niet meer aan. Dus terug gestuurd naar de dealer.
 
Kan de Sena na een update ook "babbelen" met een N-Com systeem?

Dat wil ik ook graag weten..... vandaag geprobeerd om een Nolan 104 met een b4 geintegreerde intercom proberen te koppelen, maar niet gelukt. Met een Cardo en een universeel ding ging het totnogtoe prima. Iemand een tip?
 
Terug
Bovenaan Onderaan