Serieus onderwerp : Jørund overleden

Hij is vannacht om 02.30 overleden.

2 foto's van hem, op zijn R1, via die weg heb ik hem leren kennen, en de 2 op zijn Gixxer1000, sinds dit jaar zijn nieuwe speelgoed.

full

newtoy.jpg
 
Ik heb net zijn ronde 296 :} :} :} :} :} :} :} :} waar hij rijd achter Franek voor de zoveelste maal bekeken,nu toch wel met andere gevoelens maar het blijft gaaaaaaffff ook nu nog.Ik weet absoluut zeker dat hij dit gewild zou hebben, "blijven" genieten van de Ring.
 
Allen gecondoleerd...
En het klinkt misschien stom...maar if you gotta go, go with a bang...zo zou ik ook willen gaan...en niet als een fucking muurbloem op mn 80ste...
Het ga je goed Jørund...hou je taai daarbove...
 
ik sluit mij aan bij alles dat hierboven staat ;(

gelukkig ( in hoeverre je daar in dit geval over kunt spreken ) is ie net als Joey Dunlop overleden tijdens het beoefenen van zijn grootste hobby, maar ja hier hebben zijn nabestaanden helaas niets meer aan. Zijn ronde op de soes heb ik op de harde schijf staan, maar die bekijk je nu toch op een hele andere manier.
 
Gecondoleerd en sterkte voor de mensen die hem persoonlijk gekend hebben... '(
 
Laatst bewerkt:
Gecondoleerd ;(

Ik heb altijd met veel plezier naar de filmpjes gekeken... en dan lees je opeens dat de beste man er niet meer is |( Daar schrik je echt van...

Veel sterkte aan bekenden, familie en vrienden natuurlijk!!!
 
Trieste zaak.
Keek met plezier op zijn site met video´s, met name van de Harz.
Dennis, sterkte!
 
Ik ben hier compleet kapot van. Ik heb hier geen woorden voor. Vandaag heb ik een goede vriend verloren.

De ironie.... Afgelopen week heb ik nog contact met hem gehad voor een nieuwe video.......

Ik heb hier geen woorden voor....

Voor familie en vrienden, gecondoleerd.

;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan