Sevenfifty_man houdt uitverkoop

Hij moet dus toch weg ;(

idd Spider helaas maar het is niet anders, ff een andere weg inslaan en zien waar het leven ons brengt, ben er niet pessimistisch over, komt wel weer goed...(It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent,
but the most responsive to change... zei Darwin ooit ;) )
 
idd Spider helaas maar het is niet anders, ff een andere weg inslaan en zien waar het leven ons brengt, ben er niet pessimistisch over, komt wel weer goed...(It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent,
but the most responsive to change... zei Darwin ooit ;) )
Helaas maar zo te lezen komt het allemaal wel weer goed :)
 
Zow, hallo! :^ !!!!!

Hoe vaak ik al heb meegemaakt dat er een vent naar me toe komt en m'n motor bewonderd, diepzuchtend omdat hij vroeger ook een motor had. Als je dan vraagt waarom hij in godsnaam nu niet meer rijdt, wijzen ze 9 van de 10 keer naar het vrouwtje dat verderop staat. Laters, dat zal mij dus niet overkomen.
"vrouwen maken meer kapot dan je lief is" :P :+

Wat ben ik dan een geluksvogel *D

Ik wijs altijd naar mijn vrouwtje als ze vragen van wie die andere motor is.
 
idd, maar misschien raak ik 'm wel niet kwijt en ben ik zodoende verplicht van er te blijven op rijden... :9

Ik denk, gezien de vraagprijs van 3000 eurootjes, dat je zelf nog wel ff kan genieten van je motor. Voor een Nederlander komen hier namelijk ook nog invoer, keuring en papieren bij. Dan wordt ie best wel duur voor een motor van 12 jaar oud, die nu nieuw 7.650 kost. (in 1992 dus aanzienlijk minder)

Wel een mooie motor trouwens.
 
Ik denk, gezien de vraagprijs van 3000 eurootjes, dat je zelf nog wel ff kan genieten van je motor. Voor een Nederlander komen hier namelijk ook nog invoer, keuring en papieren bij. Dan wordt ie best wel duur voor een motor van 12 jaar oud, die nu nieuw 7.650 kost. (in 1992 dus aanzienlijk minder)

Wel een mooie motor trouwens.

In 2002 was de nieuwprijs 7560 in Belgie, en toen was ie maar 10 jaar oud :9
 
Hey Driver, mag ook niet klagen hoor ;) . Maakte maar een grapje. Is eigenlijk een gezamelijke beslissing. (btw, soms geen pic van je dochters, just in case dat die van ons mij laat zitten? :+ )

Hee 750 man. We moeten alles los lezen hier da,s beter.
Maar serieus ,Een motor wegdoen die goed is en waar je plezier van hebt is toch lastig vindt ik.
Maar ja ,Ik zeg maar zo : Er komt er wel weer een voor terug.
Wat m,n dochter betreft, Ze houdt niet van motoren ,En ze wil via dit forum niet landelijk bekend worden ha,ha Dus no pictures . .Gr.Driver
 
Hee 750 man. We moeten alles los lezen hier da,s beter.
Maar serieus ,Een motor wegdoen die goed is en waar je plezier van hebt is toch lastig vindt ik.
Maar ja ,Ik zeg maar zo : Er komt er wel weer een voor terug.
Wat m,n dochter betreft, Ze houdt niet van motoren ,En ze wil via dit forum niet landelijk bekend worden ha,ha Dus no pictures . .Gr.Driver
;(
 
ff een andere weg inslaan en zien waar het leven ons brengt, ben er niet pessimistisch over, komt wel weer goed...(It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent,
but the most responsive to change... zei Darwin ooit ;) )

Een mooie instelling :} , maar kan je je motor niet aan een vriend of (goed)familielid verkopen ?
Misschien dat je hem dan na een x tijd weer terug kan kopen voor een eerlijke prijs. (binnen mijn vrienden/familie gebeuren dit soort dingen geregeld, gewoon om elkaar te helpen)
 
Kan in principe wel, maar tot nu toe ben ik de enige in de familie die motor gereden heeft. (los van een fataal ongeluk dat een neef van me had met z'n motor).
De meeste vrienden rijden al, de andere hebben ook gezin, kinderen en geen interesse. Dus, mocht je iemand kennen: Dit de uitgelezen kans om goed materiaal te kopen aan eerlijke prijs, je doet er hen een plezier mee!! (en mij ook ;) )

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Sevenfifty te koop...helaas

te koop: Italjet T350 Trial
 
Laatst bewerkt:
UPDATE:
Hoi iedereen,
ff laten weten hoe alles is verlopen tot nu toe...
Allereerst: De CB is de deur uit! :-(
Ik kon hem een paar maand geleden verkopen aan een gast die een eerste motor zocht. De lucky bastard kocht em voor 1850euri en m'n nagelnieuwe Richa vest erbovenop! Ondertussen staat de nieuwe woning in de ruwbouw en is er een tweede kindje op komst. Zoals sommigen het hier hadden voorspeld is bouwen idd een stressy aangelegenheid en er zijn soms momenten dat ik ff zou willen dat mijn 750 hier nog stond...
Ik kan jullie zeggen dat dit de eerste keer is sinds...euh de laatste keer, dat ik hier op het forum terug ben=-) Ik heb intussen express het motogebeuren gemeden, alle sites uit mijn bookmarks gesmeten en nog mis ik het rijden, vooral nu het weer beter wordt en er hier genoeg rijers zijn voorbij gekomen dat ik het moeilik krijg. Damn, één raad voor al wie van plan is om te verkopen uit 'financiele overwegingen':
DON'T DO IT!!! ;(

I'LL BE BACK someday...,i'll be back
 
tell me about it. Reden was, garage reeds afgebroken en motor stond noodgedwongen buiten, koper diende zich aan etc...

Ik reken zo binnen nu en een jaar met een X11 rond te rijden hopelijk. Ben nu al aan't uitkijken })
Moet dan wel mn naam ff aanpassen...
 
1850 euro..... nou daar heb je een flinke financiele boost van gekregen zeg voor het bouwen van je huis................
 
Nou ja, als ik het zo hoor, komt er wel weer een leuke fiets terug.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan