shell bonus aktie

ouweman

MF veteraan
23 okt 2002
4.701
98
Roosendaal
heb een mailtje naar shell gestuurd met de volgende text

Jammer maar voor de zoveelste keer worden de motorijders weer over het hoofd gezien , rijden waarschijnlijk in de ogen van shell niet genoeg !!
Maar door de aktie van extra bonus miles 200 , bij een minimale tankbeurt van 25 liter komen wij als motorijders nooit in aanmerking voor de bonus miles (tank inhoud 19liter)
Mooie aktie van shell maar kortzichtig en niet goed over nagedacht.

Mvrg C. .........
P.s een mail van ongeveer gelijke strekking gaat naar de M.A.G (motor aktie groep)
 
Als je niet bij de Shell tankt maar bij de tank om de hoek die 10 cent pl goedkoper is kun je ook op die manier (be)sparen :)
Ik tank nooit bij de Shell omdat ik het gewoon te duur vind.
Simpelere pomp komt ook (dezelfde :X :? ) benzine uit, en is toch een stuk voordeliger ;)
 
Daarom tank ik niet bij de Shell ;)
:^

Mede omdat ze ooit, jaren geleden, op de A12 het complete tankstation ( ter hoogte van Harmelen ) hebben gesloten tijdens een MAG DemoRun, want dat wilden ze niet hebben, zoveel asociale weggebruikers blijkbaar. Het tankstation bij Woerden heeft toen gouden tijden gehad, veel benzine/koeken/Cola verkocht en alles netjes betaald :} :}
 
:^

Mede omdat ze ooit, jaren geleden, op de A12 het complete tankstation ( ter hoogte van Harmelen ) hebben gesloten tijdens een MAG DemoRun, want dat wilden ze niet hebben, zoveel asociale weggebruikers blijkbaar. Het tankstation bij Woerden heeft toen gouden tijden gehad, veel benzine/koeken/Cola verkocht en alles netjes betaald :} :}


Je (mega)Samurai en Chevy stonden er ook weer netjes bij afgelopen maandagavond :P

(Me zusjes vinden die dingen nou eenmaal kicken)
 
Die vraag had ik de kassiere ook al gesteld bij de Shell.
Ze had er niks op te zeggen jammer genoeg.


Beetje vreemd om het aan de kassiere te vragen... Die weet er verder natuurlijk niks vanaf, behalve hoe je moet betalen en pompen moet vrijgeven e.d.
 
Daarom doe ik nooit mee aan al die spaar-, zegel-, airmiles-, en weet ik wat nog meer acties.

[me]P. IJsvogel denkt dat zonder die actiezooi de peut in prijs verlaagd kan worden :X [/me]
 
Ze zijn snel ik heb het antwoord al gehad!!

----- Original Message -----
From: "Spaar, acties SNV-CSC" <Spaaracties@shell.com>
To:
Sent: Thursday, June 02, 2005 11:39 AM
Subject: CASE 304731419 - bonus Airmiles


Geachte heer W.........,

In reactie op uw e-mail delen wij u mede dat de reden voor een minimum afname is dat de Bonus Miles per vertanking worden uitgekeerd. Er zijn altijd slimme consumenten die dan hun tankbeurt opsplitsen in een aantal kleinere vertankingen, om zo voor 1 tankbeurt meerdere keren Bonus Miles te ontvangen. Dit is niet wat wij met de actie willen bereiken en daarom wordt een drempel aangehouden. Wij begrijpen heel goed dat het aantal van 25 liter voor veel motorrijders en eigenaren van kleinere type auto's te hoog is, gezien de gemiddelde grootte van een brandstoftank.
Indien u de kopieën van uw tankbonnetjes o.v.v. het Air Milesnummer naar onderstaand adres stuurt, zullen wij alsnog de Airmiles laten bijboeken.

Wij vertrouwen u hiermee een passende oplossing te hebben aangeboden.

Met vriendelijke groet,
Shell Klantenservice

Roelie Bosma

Adres:
Shell Klantenservice
Antwoordnr.338 (postzegel niet nodig)
2900 VB Capelle aan den IJssel

Zo weer geregeld , nu nog tanken :+ :+ :+
 
Ze zijn snel ik heb het antwoord al gehad!!

----- Original Message -----
From: "Spaar, acties SNV-CSC" <Spaaracties@shell.com>
To:
Sent: Thursday, June 02, 2005 11:39 AM
Subject: CASE 304731419 - bonus Airmiles


Geachte heer W.........,

In reactie op uw e-mail delen wij u mede dat de reden voor een minimum afname is dat de Bonus Miles per vertanking worden uitgekeerd. Er zijn altijd slimme consumenten die dan hun tankbeurt opsplitsen in een aantal kleinere vertankingen, om zo voor 1 tankbeurt meerdere keren Bonus Miles te ontvangen. Dit is niet wat wij met de actie willen bereiken en daarom wordt een drempel aangehouden. Wij begrijpen heel goed dat het aantal van 25 liter voor veel motorrijders en eigenaren van kleinere type auto's te hoog is, gezien de gemiddelde grootte van een brandstoftank.
Indien u de kopieën van uw tankbonnetjes o.v.v. het Air Milesnummer naar onderstaand adres stuurt, zullen wij alsnog de Airmiles laten bijboeken.

Wij vertrouwen u hiermee een passende oplossing te hebben aangeboden.

Met vriendelijke groet,
Shell Klantenservice

Roelie Bosma

Adres:
Shell Klantenservice
Antwoordnr.338 (postzegel niet nodig)
2900 VB Capelle aan den IJssel

Zo weer geregeld , nu nog tanken :+ :+ :+
Hm, toch netjes :}



[me] en dat zegt een niet Shell-liefhebber :X ;) [/me]
 
Ze zijn snel ik heb het antwoord al gehad!!

----- Original Message -----
From: "Spaar, acties SNV-CSC" <Spaaracties@shell.com>
To:
Sent: Thursday, June 02, 2005 11:39 AM
Subject: CASE 304731419 - bonus Airmiles


Geachte heer W.........,

In reactie op uw e-mail delen wij u mede dat de reden voor een minimum afname is dat de Bonus Miles per vertanking worden uitgekeerd. Er zijn altijd slimme consumenten die dan hun tankbeurt opsplitsen in een aantal kleinere vertankingen, om zo voor 1 tankbeurt meerdere keren Bonus Miles te ontvangen. Dit is niet wat wij met de actie willen bereiken en daarom wordt een drempel aangehouden. Wij begrijpen heel goed dat het aantal van 25 liter voor veel motorrijders en eigenaren van kleinere type auto's te hoog is, gezien de gemiddelde grootte van een brandstoftank.
Indien u de kopieën van uw tankbonnetjes o.v.v. het Air Milesnummer naar onderstaand adres stuurt, zullen wij alsnog de Airmiles laten bijboeken.

Wij vertrouwen u hiermee een passende oplossing te hebben aangeboden.

Met vriendelijke groet,
Shell Klantenservice

Roelie Bosma

Adres:
Shell Klantenservice
Antwoordnr.338 (postzegel niet nodig)
2900 VB Capelle aan den IJssel

Zo weer geregeld , nu nog tanken :+ :+ :+
Dat bedoel ik. Geen actie, geen onnodige kosten, geen pr-miep die een hele dag zit te bellen en mailen, betekent lagere kosten met gehandhaafde winstmarge een lagere benzineprijs :9
 
Netjes van Shell, persoonlijk had ik de eerste mail ook iets netter gedaan en met een minder aggressieve ondertoon.
 
Haha, noem mij maar gek, maar als ik jou was zou ik de hele buurt in optocht toch ff 4x10liter laten tanken ipv 1x40liter voor 't koekblik

vervolgens bonnetjes opsturen en de winst verdelen ten gunste van buurtBBQ!

Heb nog nooit een tankbon gezien die vermeldt dat je op de motor was!
 
Uhm, aangezien bonusacties over het algemeen maar 1x per kaart kunnen worden geincasseerd...... 1x met het koekblik tanken en ze zijn binnen.... toch?

Maar toch netjes dat ze het zo oplossen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan