Shell Tankstelle wittem/partij

Tuutebulles

Die hard MF'er
7 mei 2002
539
0
-
Wij gaan vanavond weer eens een paar een rondjes epen/slenaken/vijlen enz. rijden en tussendoor relaxed wat nicotine nuttigen en babbelen.

lijkt ons leuk om eens wat mf-ers te ontmoeten.
(VFRob ook weer present???)

we zullen om 19.00 uur even bij het shell tankstation bij wittem/partij stoppen. als iemand mee wil dan zien we hem/haar daar wel.

misschien tot vanavond!!!
 
Goh dat ik dit nu lees,ben wel Limbo maar woon er niet helaas.Ben gisteren op pad geweest met een meisje dat ik via internet heb leren kennen en ze wou een keer mee achterop.Dat hebben we gisteren gedaan en we zijn vanuit Sittard waar ze woont richting zuiden gereden.Die plaatsjes die je noemde hebben we allemaal gehad,Ik wist dat Limburg de mooiste provincie van Nederland is maar zo mooi als daar hed ik het echt niet verwacht,ben nog steeds sprakeloos.Een mooie Limburgse achterop helpt ook wel natuurlijk!!Lees dit bericht dus net te laat,helaas volgende keer beter al moet ik zeggen dat ik stijf als een plank weer thuis van de motor viel want het is toxh anderhalf uur rijden voor mij eer ik eens in Sittard ben en dan de rst nog en weer terug '( ,Maar zeker voor herhaling vatbaar!!
 
vandaag gaat niet meer lukken denk ik, maar zal snel weer een berichtje posten als we weer gaan...

als iemand anders ook post als ze gaan zou leuk zijn
 
vanavond (15 juli) om 20.00 uur zijn wij weer present...

als iemand een rondje mee wil doen, post het dan hier
 
Waar ligt dat tankstation precies? Is het dat tankstation aan de rijksweg van Gulpen naar Vaals?
Volgens mij: Gulpen uit rijden in de richting van Vaals, na de mooie lange bocht, volgt een kruispunt met verkeerslichten. Dan ligt rechts voor je een tankstation van de Schelp.
 
sorry,

moest ff op bezoek in ziekenhuis, bleek wat ernstiger dan gedacht... (familielid)

was om 19.55 thuis, omgekleed en naar de shell geknalt... waren om 20.20 daar :(

hebben nog ff peukjes gerookt om te kijken of je naar eerste "circuit" ronde nog eens langs kwam. zijn toen zelf vertrokken... in het bos nog een rijder aangehouden omdat ik dacht dat ik de motor uit je icoon herkende (kleuren), maar hij had geen idee waar ik het over had...

nogmaals mijn excuses.... volgende keer zal ik kwartierje te vroeg zijn... maken we dat wachten goed :)
 
sorry,

moest ff op bezoek in ziekenhuis, bleek wat ernstiger dan gedacht... (familielid)

was om 19.55 thuis, omgekleed en naar de shell geknalt... waren om 20.20 daar :(

hebben nog ff peukjes gerookt om te kijken of je naar eerste "circuit" ronde nog eens langs kwam. zijn toen zelf vertrokken... in het bos nog een rijder aangehouden omdat ik dacht dat ik de motor uit je icoon herkende (kleuren), maar hij had geen idee waar ik het over had...

nogmaals mijn excuses.... volgende keer zal ik kwartierje te vroeg zijn... maken we dat wachten goed :)

Maakt niet uit joh; volgende keer beter.
Ik ze het al voor me in het bos: "Hallo ik ben Tuutebulles, ben jij Gum?" ;)
Volgens mij heb ik je motor nog zien staan bij een terrasje, maar weet het niet zeker. Er stonden een paar motoren geparkeerd bij een terrasje aan de linkerkant van de weg (komende vanuit Vijlen) en ik meen jou motor herkend te hebben... :?
 
Maakt niet uit joh; volgende keer beter.
Ik ze het al voor me in het bos: "Hallo ik ben Tuutebulles, ben jij Gum?" ;)
Volgens mij heb ik je motor nog zien staan bij een terrasje, maar weet het niet zeker. Er stonden een paar motoren geparkeerd bij een terrasje aan de linkerkant van de weg (komende vanuit Vijlen) en ik meen jou motor herkend te hebben... :?

we zijn 2 keer gestopt bij de shell tankstelle en een keer bij die grote ijstent in epen...

mijn gsxr is niet dezelfde als in mijn icoon, ik heb een blauw/witte en was samen met een jongen op een groene kawa zxr 750
 
zit in Friesland...dus ben er niet..maar ken het zowaar wel......dat tankstation......mooie omgeving daaro.......jaren terug op vakantie in Eys geweest
 
Terug
Bovenaan Onderaan