Limburg Shell Tankstelle wittem/partij

Tuutebulles

Die hard MF'er
7 mei 2002
539
0
-
wij gaan vanavond weer een rondje epen,slenaken enz doen.

we verzamelen bij het shell tankstation ter hoogte van wittem op de doorgaande weg van vaals naar gulpen.

zullen om ongeveer 20.00 uur daar zijn. zal precieze tijd later vandaag nog even posten.

zou leuk zijn om eens wat mf-ers te ontmoeten.

misschien dat de mensen uit het topic "Limburgers erop uit?? Afspreken dan!!!" ook zin hebben om langs te komen???

zij gaan vanavond met 3 personen, ik hoop dat er nog wat mensen mee willen rijden en relex peukje roken en wat slap lullen...

misschien tot vanavond !!!
 
Vanuit ons topic vertrekken we om 1900U bij McDrek in Geleen,,geintresseerden mogen zich daar om die tijd melden,we gaan met minstens 5 tot 8 man en rijden in dezelfde omgeving,,de pitstop zal wel bij Buitenlust zijn
 
Laatst bewerkt:
I quote VTX: Even de tussenstand.

Vanavond 19:00 McDrek Geleen....

Aanwezig:

VTX
Patrick
CBRGeert
Mr NoFear
Ryon
Darkhold

Nog meer gegadigden?


[me]Mr NoFear zegt: Join us[/me]

 
zeker, komt wel goed...

kunnen eens bij de mensen uit het "Limburgers erop uit?? Afspreken dan!!!" topic gaan rijden en zij wellicht eens hier...

alleen jammer dat ik de komende dagen niet precies weet wanneer ik kan gaan rijden. vandaar dat ik hier moeilijk een datum en tijd kan plaatsen. volgende week misschien...
 
Ga vanavond waarschijnlijk weer als er niks tussen komt }) , kunnen wel afspreken voor een rondje epen ofzo .
Reageer maar via dit forum zal voor vijf uur nog ff afchecken.
 
vertrek zo naar zwolle. bij schoonouders op bezoek. vandaag wordt dus nix meer.

morgenavond ben ik denk ik wel present. zal dan wel even hier melden hoe laat.
 
Op donderdag 14 augustus 2003 02:39 schreef Tuutebulles het volgende:
heeej diablo,

was ff kut he vanavond...

maar we knappen hem wel weer op !!!

[edit]
ow ja, en welkom op MF... eindelijk *D
[/edit]
Vertel es wat meer???
 
27 = Heer
14 = ¿

14=Mariaberg aka Trichterveld (dus niet bij Blue Village,meer bij de witte bungalows)
full
 
Voor alle mensen die vanavond mee willen ( rondje epen )
Een uur of 19:00 goed ?
Spreken we af bij .......??? :? Uhm doe maar Kerkplein Dorpstraat in Heer ( vanaf Kenedybrug bij stoplichten kruispunt Heer rechts, dan halverwege aan uw rechterzijde ) Rijden we dan over Gronsveld naar Epen doen we een bakkie ergens onderweg :9 .
 
Prima zal ik voor de volgende keer doen :)
Open ik ook meteen een nieuw topic .
Voor diegene die dan mee gaan +/- 1900 uur aan de kerk in Heer. Vertrekken dan om 19:15 richting Epen... of zo.. die kant uit ;)
 
sorry jongens maar als jullie iets willen afspreken voor te knallen,ik lees het pas om 17.00 als ik van me werk retug kom ,en zeg even waar precies
 
Mm ook ik lees het te laat. Ik ben vandaag een lekker potje gaan rijden door de Eifel. Zweifall, Simonskall, Schmidt, Heimbach, Gemund, Monschau en omgeving. Heerlijk 250 km :] Maar euhh, nog een avondje deze week?
 
Terug
Bovenaan Onderaan