Shell v power

fedor

MF'er
24 mrt 2004
38
0
zutphen
Geen idee waar ik het heb gemailt, maar ik zou laten weten of v power echt iets doet.

NOU JA DUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kon het direct merken.
Direct na het starten was mijn bankrekening veel sneller LEEG !!!!!

De v power is puur(a) onzin
:( :( :( :( :( :(
 
Ja, tis mooi spul die v-power.
Daarnet met een chauffeur van een tankauto (Shell) staan praten, je wil niet weten hoeveel problemen er zijn met die benzine. Er zijn al zelfs motoren van motorfietsen en auto's in elkaar gedraaid door die super reinigende werking van die benzine. :(
Het schijnt dat zo'n tankauto verschillende producten vervoert en dat de afdichting tussen de tanks was opgelost door die geweldige V-power zo dat de dieselolie en benzine door elkaar waren gelopen. En dit alles schijnt bekend te zijn bij shell. B|

Na dit verhaal van die man gaat er in mijn R6je absoluut geen V-power in.
 
ik wil dat Nitromethaan wel eens proberen, hoe kom ik daaraan en wat kost het

op GPZ500 (dacht ik) forum was er ook een die vpower had geprobeerd, en die dacht dat z'n kop kapot was. in elk geval durft hij nu al 2 weken niet meer te forummen
 
Het schijnt dat zo'n tankauto verschillende producten vervoert
Klopt
en dat de afdichting tussen de tanks was opgelost door die geweldige V-power zo dat de dieselolie en benzine door elkaar waren gelopen.
Lijkt me een beetje sterk dat zijn stalen schotten, die V-Power is toch zeker geen zoutzuur of zwavelzuur. :?
Na dit verhaal van die man gaat er in mijn R6je absoluut geen V-power in.
:^ Maar dat is meer voor de prijs benzine is al duur zat.
 
Op donderdag 20 mei 2004 01:08 schreef **MIKE** het volgende:
Lijkt me een beetje sterk dat zijn stalen schotten, die V-Power is toch zeker geen zoutzuur of zwavelzuur. :?

Klopt.

Maar het zal toch wel zo zijn dat die benzine/diesel erin of uit moet en dat
zal wel met flensen en een bepaalt soort pakking vastzitten. Die stalen schotten zullen onderling ook wel met elkaar in vebinding staan door middel van flensen met pakkingen.

Toch lullig dat die pakking oplost door de benzine.
 
Klopt.

Maar het zal toch wel zo zijn dat die benzine/diesel erin of uit moet en dat
zal wel met flensen en een bepaalt soort pakking vastzitten. Die stalen schotten zullen onderling ook wel met elkaar in vebinding staan door middel van flensen met pakkingen.

Toch lullig dat die pakking oplost door de benzine.
Volgens mij heeft elk compartiment zijn eigen aansluitingen om te laden/lossen om vervuiling/vermenging te voorkomen.

En wat die pakkingen betrefd, hoe zit het dan met de benzineleidingen die in onze koekblikken en motoren zitten :?
 
ik wil dat Nitromethaan wel eens proberen, hoe kom ik daaraan en wat kost het

op GPZ500 (dacht ik) forum was er ook een die vpower had geprobeerd, en die dacht dat z'n kop kapot was. in elk geval durft hij nu al 2 weken niet meer te forummen
In een modelbouwzaak, voor die radiografische modelauto'tjes.. kost ca 20-25 euro per liter, maar let op doe er niet meer als 1-2% in om te beginnen want je brandt de gaten in je zuigers als je niet oplet!
dit is iets om profi aan te pakken, dus meten die handel, dit kan je niet echt uit de losse pols doen, zeker niet zonder ervaring.

V-Power geloof ik niet in. Hij KAN wel schoner zijn en zo, maar ach; keer goed gas geven doet hetzelfde!
 
In een modelbouwzaak, voor die radiografische modelauto'tjes.. kost ca 20-25 euro per liter, maar let op doe er niet meer als 1-2% in om te beginnen want je brandt de gaten in je zuigers als je niet oplet!
dit is iets om profi aan te pakken, dus meten die handel, dit kan je niet echt uit de losse pols doen, zeker niet zonder ervaring.

V-Power geloof ik niet in. Hij KAN wel schoner zijn en zo, maar ach; keer goed gas geven doet hetzelfde!
:^
ik ben het niet vaak met je eens maar nu zekers *D
 
V-power af en toe er tussen door te gebruiken om je om je zuigers en kleppen te reinigen is niet zo'n verkeerde gedachte denk ik. Baat het niet dan schaadt het niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan