shit! een spannende dag voor Ola :)

thumbsup4kk.gif


vast aan t rijden nu *O*
 
en wat voor taart is het geworden?






gefeliciteerd :+


1 of ander slagroom gevaarte :Y

Motor rijdt heerlijk in hoge toeren gaat ie als een speer.

'tis nu nog licht dus ga nog even een blokje om :O

heb btw een Aprila RS250, zonder benzine meter. en het nadeel daarvan ben ik al achter gekomen :X gelukkig heeft het ding een reservestand O-) kan moeilijk inschatten hoeveel er in de tank zit door erin te kijken, nogal vage constructie :+
Maargoed, ik ben weer op pad ^^
 
1 of ander slagroom gevaarte :Y

Motor rijdt heerlijk in hoge toeren gaat ie als een speer.

'tis nu nog licht dus ga nog even een blokje om :O

heb btw een Aprila RS250, zonder benzine meter. en het nadeel daarvan ben ik al achter gekomen :X gelukkig heeft het ding een reservestand O-) kan moeilijk inschatten hoeveel er in de tank zit door erin te kijken, nogal vage constructie :+
Maargoed, ik ben weer op pad ^^

Je moet gewoon je dagteller als je getankt hebt op 0 zetten dan kun je zien hoeveel km je er ongeveer meej kunt rijden. Doe ik ook altijd met mijn NSR250
 
en dan nog een tip:

als je op reserve naar het tanstation rijd vergeet dan niet tijdens, voor of vlak na het tanken je benzinekraantje van de reserve af te draaien.

anders sta je namelijk raar te kijken op een dag :+
 
en dan nog een tip:

als je op reserve naar het tanstation rijd vergeet dan niet tijdens, voor of vlak na het tanken je benzinekraantje van de reserve af te draaien.

anders sta je namelijk raar te kijken op een dag :+


SSSSSTTTT...

we willen ook nog leuke dingen lezen in wat zijn jouw meest beschamende momenten.



Btw de instructeur heeft zijn auto 2 x naast mijn motor gezet bij een afslag ( weg positie fout )


En toch geslaagd ;) Als je inzicht goed is... dus tijdens het rijden alles in de gaten hebt wat er gebeurd en daar op inspeeld... Komt t goed ..


En idd niet bijdehand doen...
 
Wat ik me nou afvraag is hoe dicht die laatste kenteken plaat van je vandaan stond... je stootte toch nog niet je knie tegen de bumper he? :P

maar gefeli!!! *O*

IK had het met mijn autoexamen (tig jaar geleden) net andersom eigenlijk, ik moest de kenteken platen opnoemen van een [insert kleur] auto, dus ik zeg *aa-bb-cc*

exa: das niet goed..

ik: jawel hoor.

exa: nee het is cc.bb.aa

ik: oh die, ik had het over die daar achter.

exa: *knijpt ogen* *tuurt*.... laten we maar gaan rijden.. B|

en gezakt raar genoeg... :P

Tip: niet bijdehand gaa ndoen. :)

Oke, oke... maar die rolstoeler die je plat reed, die twee keer bij het stoplicht omvallen en die hond die je doodreed waren ook niet echt bevordelijk voor het slagingspercentage.... O-) :X







Topicstarter: Gefeliciteerd *O*
 
heb ik ook gedaan bij auto en motor. Alleen ik moest wel want ik kan die platen dus echt niet lezen van de afstand die hun zeggen.
volgens de oogarts is het wel goed dusja

Examinator zei tegen mij, lees het kenteken eens op van die bruine auto daar...
Eitje...was mijn eigen auto, kenteken wist ik uit mijn hoofd... :+ :+

BTW: als het een vreemd kenteken was geweest ook geen problemen hoor, op afstand zijn de ogen nog goed, lezen wordt iets minder...(je wordt ouder papa.. ;( )
 
Hola!
Gefeliciteerd Ola!

klein vraagje... hoelaat sta jij normaal gesproken dan op? :+
 
Examinator zei tegen mij, lees het kenteken eens op van die bruine auto daar...
Eitje...was mijn eigen auto, kenteken wist ik uit mijn hoofd... :+ :+

BTW: als het een vreemd kenteken was geweest ook geen problemen hoor, op afstand zijn de ogen nog goed, lezen wordt iets minder...(je wordt ouder papa.. ;( )

Ik had het toen juist een keer andersom.. Die gast zegt, lees dat kenteken eens voor.. Dus ik wist niet welke en nam aan dat hij die bedoelde die het meest ver weg staat.. Dus ik lees dat ding voor, zegt die gast, huh, welke auto is dat dan.. ik zeg, die rode daar achter.. Ooooooohw zegt die gast, dat kan ik niet lezen _O-
 
Hola!
Gefeliciteerd Ola!

klein vraagje... hoelaat sta jij normaal gesproken dan op? :+



Werk in de horeca, en ben absoluut geen ochtend mens :P door mijn studie moet ik nu helaas wel wat eerder op, maar dat heb ik er wel voor over :Y


Over die dagteller, daar was ik dus zojuist mee begonnnen (na het tanken) dus nu gewoon leegrijden en kijken hoever we komen :)


ohja, m'n benzine kraan staat weer gewoon op ON ;)
 
Oke, oke... maar die rolstoeler die je plat reed, die twee keer bij het stoplicht omvallen en die hond die je doodreed waren ook niet echt bevordelijk voor het slagingspercentage.... O-) :X

Hij had het over zijn auto-examen. Twee keer omvallen bij een stoplicht met de auto... _O- _O- _O-
 
van hoever moet je zo'n nummerplaat lezen in NL?
Die oogtest die ik moest doen was zo makkelijk als je daar 2 pogingen voor nodig hebt dan kan je imho niet veilig de weg op...

Als ik jou was zou ik ff langs de opticien gaan en ff de boel laten checken, kan een hoop elende schelen..

en feli! veel plezier. Dat gebrek aan benzine meter went wel hoor :) ik heb er nu wel een en ik vertrouw het eigenlijk niet en gebruik nog steeds de dagteller als backup ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan