shit! een spannende dag voor Ola :)

Ola

MF veteraan
30 jul 2007
1.550
0
Veenendaal
Vanochtend 7:00 ging de wekker, veels te vroeg dus ik ram er een paar keer op tot hij stopt met piepen, 7:09 weer gaat de wekker, shit denk ik en ram hem weer uit, een paar keer veder en nog half in coma kijk ik op, SHIT 10 over half 8. snel spring ik mijn bed uit.

10 minuten later zit ik met een nog bijna lege maag op de scooter. even later kom ik op de rijschool aan, mijn collega voor die dag stond al te wachten. even kletsen en hop anderhalf uur rijden, alle lastige stukjes nog even doornemen, dan naar het cbr. aangekomen moest ik eerst een uur wachten. erg zenuwachtig was ik nog niet, wel duurde het uur lang, heel lang.


Eindelijk daar zijn ze weer, gelijk een hoekje om deur door naar boven. shit nog langer wachten dacht ik nog. 10 minuten later komt hij naar beneden lopen, steekt een duimpje omhoog. Hij was al geslaagd, nu ik nog! de instructeur roept me, even formaliteiten doornemen.. klaar. naar buiten "ogen test"

"lees de nummerplaat van die bmw is op"

ik knijp mijn ogen fijn maar echt duidelijk word het niet, ik doe een kleine gok... fout.

2 nummerplaten veder was het dan eindelijk zo ver! echt een goede start was het niet maar we begonnen met rijden!

40 minuten en een redelijk goed gevoel later stond ik alweer stil, shit wat ging dat snel!

de eropvolgende minuten echter niet. tergend langzaam liep mijn examinator naar boven.. eerst een praatje aanknopen met "piet" ..argh

uiteindelijk ging hij zitten en zei hij nog steeds niets......

dan ineens, Gefeliciteerd je bent geslaagd!
vol ongeloof kijk ik hem aan, een lach springt enkele hondersten van seconden later op mijn gezicht "YES" denk ik zonder het te zeggen. ik bedank de meneer vriendelijk en bel gelijk naar huis (Tja ze moesten weten dat ze taart moesten halen :D)

opgelucht en dol van vreude reden we achter de instructeur aan naar huis, erg snel, te snel het maakte mij niet uit! geweldig laatste ritje op de lesmotor.

op de rijschool aangekomen snel voor de laatste keer op m'n scooter naar huis.

hier stopt mijn verhaal, een stap ik weer op de motor! de komende weken zal ik veeeel minder op het forum zitten, zolang het weer het toelaat!

Groeten Ola!


Edit:

hier zit ik nu dus de hele dag op :P

dsc01262od3.jpg
 
Laatst bewerkt:
mag ik dan de eerste hier zijn om je te feliciteren.....

nou *O* *O* *O* gefeliciteerddddddddddddddddd.... *O* *O* *O*



and drive safe........ :]




de mzzl :W





~[edit] B| dacht toch echt eens de eerste te kunnen zijn.... _O- ~[edit]
 
Laatst bewerkt:
Van Harte Veel veilige km's toegewenst.

PS. maak meteen stopje bij een opticien. :D
 
naar buiten "ogen test"

"lees de nummerplaat van die bmw is op"

ik knijp mijn ogen fijn maar echt duidelijk word het niet, ik doe een kleine gok... fout.

Bij mij koekblikexamen zei m'n instructeur voor we het cbr binnen gingen "kijk ff goed naar de kentekens en neem de eerste 2 van elke rij in je op"... 16½ jaar later deed ik hetzelfde bij m'n motorexamen... werkt prima, scheelt stress... ;)


ps... gefeliciteerd en veel :]
 
Gefeliciteerd !!! :Y *O*
Van het weekend is het mooi weer dus kun je rijden...

Edit: o nee je moet een week wachten tot je je rijbewijs pas krijgt. :X
 
Bij mij koekblikexamen zei m'n instructeur voor we het cbr binnen gingen "kijk ff goed naar de kentekens en neem de eerste 2 van elke rij in je op"... 16½ jaar later deed ik hetzelfde bij m'n motorexamen... werkt prima, scheelt stress... ;)


ps... gefeliciteerd en veel :]


heb ik ook gedaan bij auto en motor. Alleen ik moest wel want ik kan die platen dus echt niet lezen van de afstand die hun zeggen.
volgens de oogarts is het wel goed dusja
 
[Kabouter van der Toorn / Koos Spee modus aan]
Grrmmmblll..... weer zo'n asociale motorduivel er bij! :(
[Kabouter van der Toorn / Koos Spee modus uit]

:+

G E F E L I C I T E E R D ! ! ! *O*
 
Wat ik me nou afvraag is hoe dicht die laatste kenteken plaat van je vandaan stond... je stootte toch nog niet je knie tegen de bumper he? :P

maar gefeli!!! *O*

IK had het met mijn autoexamen (tig jaar geleden) net andersom eigenlijk, ik moest de kenteken platen opnoemen van een [insert kleur] auto, dus ik zeg *aa-bb-cc*

exa: das niet goed..

ik: jawel hoor.

exa: nee het is cc.bb.aa

ik: oh die, ik had het over die daar achter.

exa: *knijpt ogen* *tuurt*.... laten we maar gaan rijden.. B|

en gezakt raar genoeg... :P

Tip: niet bijdehand gaa ndoen. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan