Oplossing
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Beetje niet het beste type , beetje langzaam ( licht aan de koppen ) , geen droge koppelingDit wat?
Ducati Monster 750 VERLAAGD.
€ 2.150,00
≥ Ducati Monster 750 VERLAAGD. — Motoren | Ducati — MarktplaatsBekijk bijlage 1900490
Wat is het voordeel van een droge koppeling?Beetje niet het beste type , beetje langzaam ( licht aan de koppen ) , geen droge koppeling
Zou altijd voor een 900 gaan
Dat je door de herrie van de koppeling het geratel van het blok niet hoortWat is het voordeel van een droge koppeling?
Ben ik krenterig of is 2.150 euro voor een motor uit 1997 best aan de prijsDit wat?
Ducati Monster 750 VERLAAGD.
€ 2.150,00
≥ Ducati Monster 750 VERLAAGD. — Motoren | Ducati — MarktplaatsBekijk bijlage 1900490
Geen ideeBen ik krenterig of is 2.150 euro voor een motor uit 1997 best aan de prijs?
Nee, niet voor een monster.Ben ik krenterig of is 2.150 euro voor een motor uit 1997 best aan de prijs?
Wat een onzin, droge koppeling mis je niets aan op een monster, en een 750 is kwa vermogen prima te doen, t is geen 600...Beetje niet het beste type , beetje langzaam ( licht aan de koppen ) , geen droge koppeling
Zou altijd voor een 900 gaan
Maar hij heeft wel de koppen van een 600Wat een onzin, droge koppeling mis je niets aan op een monster, en een 750 is kwa vermogen prima te doen, t is geen 600...
Ik heb een 748 en een 848, de 1 met droge koppeling, de ander met een natte, maakt geen donder uit voor het rijplezier. Ik weet niet of je ooit een monster 750 gereden hebt, maar die heeft, zeker voor iemand die weinig weegt, echt power zát, ik heb zelf een S4 gehad, en die was naar mijn mening gewoon te lomp.Maar hij heeft wel de koppen van een 600
En een droge koppeling is gewoon leuk ( het rijdt niet beter ) maar ik heb motoren voor de leuk en dus meer leuk is beter
De belevenis van die droge koppeling zien en horen , dat is toch ook deel van het rijplezier? En hoe bedoel je dat die S4 te lomp was? Ik zit ook wel eens naar zo'n S4(RS) te kijken ,vind ze toch wel erg mooi, ondanks de waterkoeling die erop zit. Het is dat ik geen ruimte heb voor een tweede , anders had ik het wel geweten.Ik heb een 748 en een 848, de 1 met droge koppeling, de ander met een natte, maakt geen donder uit voor het rijplezier. Ik weet niet of je ooit een monster 750 gereden hebt, maar die heeft, zeker voor iemand die weinig weegt, echt power zát, ik heb zelf een S4 gehad, en die was naar mijn mening gewoon te lomp.
Mijn S4 was door biggelaar getuned, blok was ontzettend snel maar ik vond het vermogen niet echt relaxed rijden op een monster.De belevenis van die droge koppeling zien en horen , dat is toch ook deel van het rijplezier? En hoe bedoel je dat die S4 te lomp was? Ik zit ook wel eens naar zo'n S4(RS) te kijken ,vind ze toch wel erg mooi, ondanks de waterkoeling die erop zit. Het is dat ik geen ruimte heb voor een tweede , anders had ik het wel geweten.
Wat was de kostprijs voor een nieuwe in 1997?Ben ik krenterig of is 2.150 euro voor een motor uit 1997 best aan de prijs?
Nou ik denk wel wat meer , een 900 koste 23000Wat was de kostprijs voor een nieuwe in 1997?
5000 gulden?
tja..Dat zijn allemaal nakeds die je noemt, das wat anders dan sportief.
Tuurlijk vol vermogen!Dank je wel voor je bericht. Hier heb ik wel wat aan… die BMW heb ik wel eens naar gekeken. Maar inderdaad wat aan de hoge kant. En sowieso moet elk motor wel verlaagd worden, alleen doen sommigen wel moeilijk over, omdat je dan de staat van de motor “veranderd” vinden zij. Ik zit zelf wel te denken aan een volvermogen motor![]()