Een motor voor kleine meiden?

Oplossing
IMG_0434.jpeg
 
Ik ben met 1,64m als man zijnde op een CBR600 uitgekomen. Vooral oudere modellen zijn lager.

Bij Honda is het enige probleem de vorm van het zadel, die is wat breder dan bij een Suzuki gxr600 bijvoorbeeld.

Als de vrouw straks haar rijbewijs heeft wordt het pas een zoek tocht. Die wilt een 600cc of meer sportmotor met haar 1,50m. :+
 
Als we linkjes gaan delen heb ik ook nog wel een kandidaat in de schuur staan :X Zie mijn profiel voor de geïnteresseerden
 
Wat een onzin, droge koppeling mis je niets aan op een monster, en een 750 is kwa vermogen prima te doen, t is geen 600...
Maar hij heeft wel de koppen van een 600
En een droge koppeling is gewoon leuk ( het rijdt niet beter ) maar ik heb motoren voor de leuk en dus meer leuk is beter
 
Maar hij heeft wel de koppen van een 600
En een droge koppeling is gewoon leuk ( het rijdt niet beter ) maar ik heb motoren voor de leuk en dus meer leuk is beter
Ik heb een 748 en een 848, de 1 met droge koppeling, de ander met een natte, maakt geen donder uit voor het rijplezier. Ik weet niet of je ooit een monster 750 gereden hebt, maar die heeft, zeker voor iemand die weinig weegt, echt power zát, ik heb zelf een S4 gehad, en die was naar mijn mening gewoon te lomp.
 
Ik heb nu een monster 600 naast m’n hyper 1100 in de schuur staan. Dat is dikke lol, ondanks z’n geringe vermogen. Maar wellicht is dat omdat er ook de keuze is voor ‘de zware’
 
Ik heb een 748 en een 848, de 1 met droge koppeling, de ander met een natte, maakt geen donder uit voor het rijplezier. Ik weet niet of je ooit een monster 750 gereden hebt, maar die heeft, zeker voor iemand die weinig weegt, echt power zát, ik heb zelf een S4 gehad, en die was naar mijn mening gewoon te lomp.
De belevenis van die droge koppeling zien en horen , dat is toch ook deel van het rijplezier? En hoe bedoel je dat die S4 te lomp was? Ik zit ook wel eens naar zo'n S4(RS) te kijken ,vind ze toch wel erg mooi, ondanks de waterkoeling die erop zit. Het is dat ik geen ruimte heb voor een tweede , anders had ik het wel geweten.
 
De belevenis van die droge koppeling zien en horen , dat is toch ook deel van het rijplezier? En hoe bedoel je dat die S4 te lomp was? Ik zit ook wel eens naar zo'n S4(RS) te kijken ,vind ze toch wel erg mooi, ondanks de waterkoeling die erop zit. Het is dat ik geen ruimte heb voor een tweede , anders had ik het wel geweten.
Mijn S4 was door biggelaar getuned, blok was ontzettend snel maar ik vond het vermogen niet echt relaxed rijden op een monster.
 
Wat Superduc zei.

De 600 was ook niet goedkoop. Was m'n eerste.
Traag, maar leuk.
 
Laatst bewerkt:
Hayabusa zit ook heel laag.
Choppers en dat soort spul ook.

En natuurlijk kun je veel motoren echt wel goed verlagen. Zoek gewoon een motor zaak die wel even tijd wilt spenderen.

Z900 kawa wilde je toch?
 
Dank je wel voor je bericht. Hier heb ik wel wat aan… die BMW heb ik wel eens naar gekeken. Maar inderdaad wat aan de hoge kant. En sowieso moet elk motor wel verlaagd worden, alleen doen sommigen wel moeilijk over, omdat je dan de staat van de motor “veranderd” vinden zij. Ik zit zelf wel te denken aan een volvermogen motor☺️
Tuurlijk vol vermogen!
Je wilt toch gewoon rijden. En genieten van dat papiertje. Minder gas geven kan altijd nog en rustig aandoen doe je toch wel in het begin. Maar als je dan toch even wilt door trekken dan kan dat ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan