Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ik vind een sportieve motor mooi, budget is eventjes niet belangrijk. ABS zit er tegenwoordig wel standaard op toch? Eisen… hmmm ja een beetje een nieuwe motor, maar het gaat eventjes erom of men leuke “kleine” motoren kent!Geen idee, welke soort motor vind je mooi, wat is je budget, heb je nog bepaalde eisen? (ABS of niet)
Die is nog best hoog dacht ikHonda 250 cbr
Dank je wel voor je bericht. Hier heb ik wel wat aan… die BMW heb ik wel eens naar gekeken. Maar inderdaad wat aan de hoge kant. En sowieso moet elk motor wel verlaagd worden, alleen doen sommigen wel moeilijk over, omdat je dan de staat van de motor “veranderd” vinden zij. Ik zit zelf wel te denken aan een volvermogen motorIk denk dat als het je om sportief gaat je snel in het lichtere segment terecht komt, denk aan een yamaha r3, cbr300/500, kawa 300/400.
Ik weet dat de bmw f800s/st/gt ook nog wel verlaagd toegankelijk worden voor de wat kortere mensen onder ons, maar of dat nog lukt met 1.55 weet ik niet helemaal zeker.
Thanks voor de lijst!!! Jaa, dat is dus een ding hahaha… heel schaars voor mij. Wist ik al, dacht vraag toch alsnog.Ik heb hier een hele lange lijst met zadelhoogten gevonden, het lage deel van de lijst is wel akelig schaars van sportmotoren om eerlijk te zijn
Zithoogte motoren - MotoPlus
Kan je eens wat motoren noemen die je mooi vind, dan hoeven we hier niet zo te gokkenIk zit zelf wel te denken aan een volvermogen motor![]()
Toets hier je hoogte in en kies een fiets, en je ziet hoe je er op past.
Kan je eens wat motoren noemen die je mooi vind, dan hoeven we hier niet zo te gokken![]()
Kan je eens wat motoren noemen die je mooi vind, dan hoeven we hier niet zo te gokken![]()
![]()
"kies hier een fiets en toets je hoogte in" - kies eerst een fiets, handige harrie.
uiteraard… Ik vind de Kawasaki Z900 heel leuk, alleen extreem hoog, Honda CBF500, Yamaha mt7 aan zulke motoren kan je denken… (allemaal te hoog hoor) en ze vinden allemaal verlagen te “lastig”
Ja, leuk, net stond er nog wat anders"kies hier een fiets en toets je hoogte in" - kies eerst een fiets, handige harrie.
Dit ben ik op een R3:
Bekijk bijlage 1895838
Klopt, maar jij had de aangepaste versie gequote. Die post is nu verwijderd trouwens. Dus, tja, eh ... "is leuk, net stond er nog wat anders", een postje namelijk.
Nee hoor valt best mee ik heb 5 motoren en een kennis van mij kan er ook op is 1,60Die is nog best hoog dacht ik
Ik geef je helemaal gelijk, hoor. Met beide voeten plat aan de grond gaat hem niet worden. Inmiddels ben ik wel zo behendig geworden dat ik inderdaad goed overweg kan met een voet aan de grond, etc. etc.Voor een gegeven lengte zijn er tot +/- 10% verschillen in beenlengte. Dus als je relatief lange benen hebt is het al anders. Het andere is hoe zeker je op de motor voelt. Moet je onzeker twee voeten plat op de grond hebben dan is de keuze beperkt. Kun je makkelijk overweg met maar één voetje aan de grond en weet je dan ook hoe te stoppen op een hellende weg, dan is er denk ik veel keuze
Hahahah! Jaaaa daar heb ik al heel vaak naar gekeken, het probleem van klein zijn, zit helaas niet bij de hak, maar echt aan de voorkant… dus zo een hak helpt helaas niet. Moet meer een plateau zijn
ok, BMW roadsters zijn klein en de boxer motor heeft een relatief laag zwaartepunt. Lage uitvoering is ook mogelijk denk ik? Vrij makkelijk rechtop te houden, en als die omvalt dan heb je wel wat schade maar nog makkelijk recht te zetten vanwege de boxer... Ik ben 190 en zit zo hoog mogelijk, ook geen twee voeten op de grond