Shiver the Beast Deeltje 2!

Shiver Meeting op

  • Zaterdag 3 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 4 juli

    Stemmen: 1 5,3%
  • Zaterdag 10 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 11 juli

    Stemmen: 3 15,8%
  • zaterdag 17 juli

    Stemmen: 13 68,4%
  • Zondag 18 juli

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Athome, het is puur functioneel gezien de hugger en het voor spatbord(verlenger), ik vind het in ieder geval reuze mee vallen, was ook eerst bang dat het minder mooi zou zijn, maar valt reuze mee vind ik, ook van pasvorm is het perfect.

Dank u, heb dan ook veel poetswerk gehad om de regen sporen te wissen (een regenrit van 200km die juist (nu zaterdag geweest) en dus voor de montage van de hugger en spatpord was).

Ik hoop nu dat ik wat minder tijd nodig heb met poetsen met deze acecessoires, zaterdag is er een rit voorzien met de collega's ter ere aan de herdenking van een overleden collega/motorijder die 2jaar geleden verongelukt is met zijn R1 op weg naar het werk, die rit zal hoogswaarschijnlijk in de regen zijn als ik nu het weerbericht mag geloven, dan zal ik het verschil hopelijk merken.

Het opblinken van de uitlaten heb ik gedaan als volgt; poetsen, wat onvetten (indien nodig eerst wat met glaswol pollieren (niet bekrassen) om de lichte roest weg te halen, en dan warmtebestendige vernis er over heen nevelen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan